Mijn test liep idd ook eerst af. Pas na mijn lichter wordende testen begon langzaam mijn miskraam. Alleen bij mijn lege vruchtzak bleef de test erg positief. Dus het kan zeker wel eerst lichter worden voordat de miskraam begint.
Je laatste test vind ik er helaas ook niet goed uitzien. Ik zie dat je vanacht ook nog eens op vakantie gaat.. ik duim voor je dat alles toch goed gaat komen. Ga je nog testen voordat jullie weggaan?
Ja hoor ik lees in dit forum 2 negatieve reacties van jou, dat viel me op.. Het is goed om realistisch te blijven, daar ben ik zeker mee eens maar daarnaast kan je ook van het positieve uitgaan niet dan?
Dat mag jij doen. Ik ga van het realistische uit,daar is helemaal niets negatiefs aan. En in dit geval is er weinig positiefs te melden. Dus mijn reacties zijn niet negatief,maar realistisch.
Pf ...... wat een raaaaaare reacties maar weer. Gefeliciteerd met je positieve test! Hopelijk deze keer een plakker
Misschien moet je dan even haar foto van de test van 2 dagen later bekijken...die staat in een ander topic... Bij de test in dit topic heb ik ook eerst geantwoord dat het er goed uitzag...maar daarna zag ik die andere test.2 dagen later,en een veel gevoeligere test.Daar zijn mijn laatste reacties op gebaseerd.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/639112-club-nod-1-7-november-2016-gaat-door-geheel-roze-5.html
Poeh wat een verschil. Terwijl Kruidvat minder hcg nodig heeft dan action. Ik ben t met Pipo eens. Hoop dan nog dat ie op eisptong reageerd maar ben er bang voor..
@ TS heb je na je miskraam, eerst nog een negatieve zw. test gehad? Hier ook een MK gehad, en gezien het HCG nog een poosje in je lijf blijft zitten kan het daar nog van zijn, tenzij je al een negatieve test hebt gehad voor de eerste positieve test.