ik ben zwanger en uitgerekend in oktober

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by popke87, Jan 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. popke87

popke87 Lid

Jan 22, 2014
    80
    0
    0
    Hallo

Ik heb gisteren, 4 dagen voor NOD positief getest op zowel kruidvat 2v5 als clearblue digital.

Na een miskraam afgelopen september hoop ik nu dat alles goed zal gaan!

Uitgerekende datum is 3 oktober.
    Wie zijn er nog meer in oktober uitgerekend?

X

2. Kwebbeltje2

Jan 20, 2014
    25
    0
    0
    verpleegkundige
    in het Westen van NL
    Hoi Popke87
    Ook ik ben zo als de berekening is , en als ik met een goed resultaat test zondag 28 januari , dan zwanger en uitgerekend op 7 oktober dus dat zal dan ook een oktober kindje worden.
    Mijn laatste Cyclus was 31 december 2013 mijn Ovulatie was 10 januari , dus ja wij gingen voor een 3e ronde op 15 januari dus kijken of we op 28 januari goed nieuws hebben.

groetjes, Kwebbeltje2

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Gefeliciteerd Popke!!

Ik heb vandaag op 3 voor NOD ook overduidelijk zwanger getest en ben dus op 2 oktober uitgerekend :)

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. HeyHey

HeyHey Lid

Nov 5, 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!!
    Ik heb vandaag ook positief getest, m'n eisprong was 10 jan dus uitgeteld op 3 oktober! Hopen dat alles goed blijft gaan voor iedereen!!!

7. popke87

popke87 Lid

Jan 22, 2014
    80
    0
    0
    #7 popke87, Jan 23, 2014
    Last edited: Jan 23, 2014
    Hoi dames,

Jullie ook gefeliciteerd met het goede nieuws!!
    En kwebbeltje..hopelijk goed nieuws voor jullie ook!

Heyhey..wij liggen dan exact gelijk..leuk!

Hebben jullie al kwaaltjes?
    Hier een opgeblazen gevoel..vlagen van misselijkheid en licht trekken in de onderbuik..je voelt dat er gewerkt word haha.

Ik heb zojuist stiekem weer een test gedaan (48u later) en deze is duidelijk donkerder al..lijkt me een goed teken.

Leuk om met jullie daarover te hebben..erg spannend allemaal.
    Voor ons was het nu de 8e ronde.
    De 4e ronde werd helaas een miskraam bij 6.5 week.

Ik heb het helaas aan mijn schildklier (te traag) waardoor kans op miskraam vergroot bij niet goed ingestelde medicatie. Ik ga dus gelijk straks bloed prikken en moet volgende week al bij de gynaecoloog komen.

Groetjes popke87

8. Rhaps

Rhaps Actief lid

Jan 22, 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Ik word echt helemaal blij als ik dit lees! Ik heb gisteren 2 dagen voor de NOD getest en ben ook zwanger Jeej, ik ben als alles goed gaat uitgerekend op 3 oktober.

Vind het nog wel een beetje spannend, de start van mijn laatste menstruatie was namelijk een vroege miskraam. Echter aangezien mijn lichamelijk respons op de zwangerschap nog wel wat heftiger is dan de vorige keer hoop ik maar dat dit een positief teken is.

9. Rhaps

Rhaps Actief lid

Jan 22, 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Ik herken trouwens jouw klachten Popke. Van misselijkheid heb ik nog niet echt last, alleen mijn darmen gaan sinds vorige week wel uit hun bol. Vorige week maandag kon je mijn darmen van ver horen, het voelde alsof je een fles water op zn op kop hield en er met grote bellen lucht in komt. Had dan ook regelmatig diarree, voor mij iets wat ik eigenlijk altijd alleen heb bij de start van de menstruatie.

En ik ben een partij uitgeput... ik ben zowaar blij dat ik nu werkloos thuis zit en niet meer fulltime werk. Respect voor de vrouwen die dat weten te combineren! Al moet ik zeggen dat ik deze week ook meer moeite heb om gewoon door te slapen. Onrustige buik, gevoelige borsten... voor een buikslaper niet ideaal ;).

Ik ben dus maar eens op internet gaan zoeken naar vroege zwangerschapssymptomen zowel voor als na de innesteling. Daar vond ik buiten de fora bijna geen informatie over. Sommige sites stellen dat zwangerschapsgerelateerde klachten pas na de innesteling of zelfs pas na de NOD beginnen, daar ga ik persoonlijk dus niet in mee. Hmm ik geloof dat dat me nog wel een beetje frustreerd ;).

Hoewel ik eigenlijk al snel wist dat ik zwanger was kon ik gisteren echt niet meer die laatste 2 dagen wachten en wilde ik echt bevestiging... en nu ben ik dus even tuuterdetuut (hyper). Gelukkig zijn er genoeg zwangerschapsgerelateerde sites om mijn 'ik houd me even koest tijd' door te komen.
    Vanavond heb ik weer techniektraining voor het steilewand klimmen. Dat is voor mij wel even een uitdaging om wel mee te doen, maar met respect voor de grenzen die mijn lichaam aangeeft en daar dus niet te ver overheen te gaan.
    Ik ga het vast leren om rustig aan te doen en me daar niet schuldig over te voelen de komende zwangerschapsweken...

10. Kwebbeltje2

Jan 20, 2014
    25
    0
    0
    verpleegkundige
    in het Westen van NL
    Hoi zwangere meiden ,

Ik heb vandaag al een sensi test gedaan en JAAAHAA !!! ik heb ook positief getest ik ben ZWANGER !!!! van mijn 2e kindje.
    Er waren 2 streepjes zichtbaar.
    Mijn beval datum is 7 oktober 2014

11. HeyHey

HeyHey Lid

Nov 5, 2013
    78
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi hoi!

Ja grappig precies dezelfde datum :)

Voor ons was het pas de tweede ronde! Had het ook echt nog niet verwacht!! Ik dacht dat ik dus ongesteld werd en dacht balen maar niet erg week ik iig dat mijn cyclus goed is.
    Maar toen had ik zooo last v m'n borsten, en puistjes gekregen, en moe en toen dacht ik ineens mmm... Mss toch maar n testje doen, heb hem op t forum gezet omd ik t niet geloofde dat n lichte streep ook goed was omd we nog zo kort bezig zijn en heb erna nog twee tests gedaan maar dat was niet meer twijfelen maar zwanger :D

Heb nu al idd ook zo'n vol gevoel, en moe!
    En n rare smaak in m'n mond, zo metaalsmaak ofzo,
    Had straks een steek en schrok meteen... Het is toch nog wel spannend zo'n eerste weken.

Ik vind het ook zo moeilijk om je mond te houden! Ik glunder alleen maar haha

Ik merkte het overigens ook aan dat ik een super warm hoofd had continu dat had ik normaal nooit zo erg, net of ik terug kwam van n dagje wintersport.

Geniet ervan dames!!

12. Kwebbeltje2

Jan 20, 2014
    25
    0
    0
    verpleegkundige
    in het Westen van NL
    #12 Kwebbeltje2, Jan 23, 2014
    Last edited: Jan 23, 2014
    Hoi Hey Hey,

Ben jij ook precies op 7 oktober uitgerekend ???
    Ik heb ook al van die kwaaltjes hoor ! beetje misselijk gevoel en ook erg moe zijn.
    Maar ik ben zo zo blij dat ik positief heb getest vandaag , ik had eigelijk vandaag mijn NOD vandaag maar ben zoi blij dat ik na een 3e ronde zwanger ben van mijn 2e kindje, nu hopen dat alles goed gaat met mijn zwangerschap , want ik heb wel een aardig hoge bloeddruk 140/ 100 dat is wel aardig hoog moet volgende week weer naar de H.A voor controle en ook mijn verloskundige wordt van mijn bloeddruk op de hoogte gehouden.
    Verder hoop ik dat alles goed gaat met mijn zwangerschap.
    jij ook alvast gefeliciteerd met je zwangerschap meis.

lieve groetjes Kwebbeltje.

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Van harte met je zwangerschap!

Let wel: ik ben zwanger is een felicitatie forum, geen forum om onderling over klachten danwel je zwangerschap te praten: dit kan in de zwangerschapclubs :).

Groetjes,
    Babii

14. Kwebbeltje2

Jan 20, 2014
    25
    0
    0
    verpleegkundige
    in het Westen van NL
    Hoi,
    Sorry Sorry,

Dank je wel voor de felicitatie van mijn zwangerschap ik zal het in het juiste forumblok melden.

groetjes , Kwebbeltje.

15. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Geen enkel probleem :)

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik meld me hier ook voorzichtig...
    Ik zie een streeeeep!! Geen knaller, maar ik zie m toch duidelijk
    Straks even een CllearBlue halen en die morgen gebruiken.
    Mijn uitgerekende datum zou 2 oktober zijn.

17. Rhaps

Rhaps Actief lid

Jan 22, 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Heyhoi,

Allereerst sorry voor het offtopic spammen... :)

Verder kwam ik net onderstaande (vervolg) topic tegen. Mogelijk vinden jullie deze net zo interessant als ik.

Bevallingslijst forum - Zwangerschapspagina 1-15 oktober 2014 mama's.

Tot daar ;)

18. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

Mar 29, 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden... Gefeliciteerd allemaal!!!! Zoals rhaps al zei er is al een 1-15 oktober topic, kom jullie gezellig daarheen????

En uhh babii schat... Dit is t kletsgedeelte ;)

19. 26mei

26mei Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,973
    330
    83
    ??? Op een ander onderwerp gaf je 21-01 al aan zwanger te zijn??

Share This Page