Weer zwanger na missed abortion... onwerkelijk en doodeng!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Salamander, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ja salamander we gaan zeker samen duimen draaien! Het duurt nog zo lang he.....

2. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Ja het duurt zeker nog lang... kan niet wachten tot het zover is!

3. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Je bent een week verder als ik :) zie ik. Dus jij kan al iets meer zien! Ik kan ook niet wachten.
    Heb je al kwaaltjes? Ik nog niks.... dat maakt het iok zo onwerkelijk!

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Eerst en vooral gefeliciteerd.

Wel jammer van je werk, maar misschien is bij en met kinderen werken momenteel niet zo'n goed idee. Ik mag namelijk niet in contact komen met hun slijmvlies en urine. Werd mij zelf aangeraden om baby's, kleuters en peuters niet te knuffelen en een kusje te geven.

Hier ook enorm onzeker over de zwangerschap, de ene moment super blij en de andere moment slaagt de twijfel toe of alles wel goed is. Heb het afgelopen jaar 3 ma gehad en dit steeds na kloppend hartje. Woensdag heb ik nog een mooie echo gezien en ons beebje is al 1cm groter dan dat het iedere keer mis liep, ook bewoog het al een beetje :). Dat geeft mij wel wat hoop.

Heel veel succes meid en hoop dat je snel werk vind.

5. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Dreamer Ik heb af en toe wel kwaaltjes ja, sowieso de moeheid. En af en toe vlagen van misselijkheid die weer over gaan als ik eet. En pijnlijke tepels. Wel gek want de vorige keer deden mn gehele (-)(-) pijn. Maar ja, het zal wel... Zo lastig dat ik nu alles vergelijk met de vorige zwangerschap. Toen genoot ik nog onbezorgd en nu gaat dat helaas niet.

Maak je nog geen zorgen dat je nog geen kwaaltjes hebt hoor. Gemiddeld is dat rond de 6 weken dus het zegt allemaal niks. En het verschilt zo per vrouw en dan ook nog s per zwangerschap.

bdotsie Dank je wel voor je reactie. Waarom mag je niet in de buurt zijn van kinderen dan? Want er zijn natuurlijk zat vrouwen die zwanger zijn en in de kinderopvang werken.
    Pff wat ontzettend heftig dat je al 3 keer een MA hebt gehad! En dan ook elke keer al na een kloppend hartje! Heb je ook onderzoek gehad waar dat vandaan kan komen?
    Dat vind ik dus ook het engste he, ook al zie je een kloppend hartje, dat geeft geen garantie dat het goed blijft gaan.
    Bij jou nu misschien iets meer hoop doordat het kindje al groter is dan je vorige kindjes, ik hoop en duim met je mee!

Deel Deze Pagina