Het begon allemaal met misselijkheid...toen maar een test gedaan, en die was positief. Ik kon het niet geloven, dus paar dagen later weer een test gedaan en ja hoor weer positief. En ondertussen iedere dag misselijk, gespannen borsten en lichte krampjes in mijn onderbuik. 1week overtijd. Maar laatst had ik 1druppeltje bloed, daar was ik best bezorgd over. Ik twijfel of ik wel of niet zwanger ben... dus heb ik vandaag weer een test gedaan en het is weer positief... Er spookt van alles door mijn hoofd, ik maak me veel zorgen. Hopelijk komt alles goed.
Gefeliciteerd en geniet er van! Nu lijkt het nog zo onwerkelijk maar als je straks de echo ziet kan je pas echt genieten!
Spannend hè! Het blijft nog wel even onwerkelijk hoor, maar je zult steeds meer aan het idee gaan wennen. Ik ben al een stukje verder dan jij, maar ik kan niet wachten tot ik een buikje krijg zodat de zwangerschap echt zichtbaar wordt! Geniet er van en proficiat!
Bedankt iedereen. Ja het lijkt inderdaad onwerkelijk allemaal. Ik woon sinds kort in het buitenland en weet niet wanneer ik naar de verloskundige moet enzo
Gefeliciteerd! In welk buitenland woon je? Er valt vast wel iets te vinden op internet, of spreek je de taal van het land waarin je woont nog niet zo goed?
Dan kun je waarschijnlijk vroeger en vaker terecht dan wij. Ze hebben geen verloskundige zorg zoals wij die kennen, waarschijnlijk kom je in een ziekenhuis of gyneacologenpraktijk terecht. Heb je al een huisarts? Dan zou ik daar even informeren. Anders kan de plaatselijke OB-GYN je ongetwijfeld verder helpen.