@babygirl27, ik herken het helemaal ik zal blij zijn als ik over de 6 weken heen ben want me mk was met 5 weken en paar dagen als ik daarover heen ben zal ik wat meer vertrouwen in hebben denk ik weet dat het dan nog mis kan gaan maar toch zo is mijn gevoel nu maar aan de andere kant vorige keer had ik al steeds wat bloedverlies en dat heb ik nu niet gelukkig dus dat geeft me dan wel weer een iets beter gevoel maar als ik dan steekje in me buik voel ofzo ja dan komt de onzekerheid weer om de hoek kijken. vanacht was ik om half 5 al wakker en kon niet meer in slaap komen last van maagzuur en missenlijk dus maar wat op gaan ruimen in huis hahah toen nog uurtje me bed ingegaan maar alleen maar liggen draaien. ik hoop voor ons allen dat het goed mag gaan en dat we allemaal over een maand of 8 ons prachtige wondertje in onze armen mogen houden. groetjes en liefs joyce
Ja van jou kan ik al helemaal begrijpen dat je onzeker bent. Eigenlijk moet ik helemaal niet klagen. Wij zijn gewoon wat langer bezig geweest. En ja, we kunnen al snel naar de gynaecoloog, wij zouden eigenlijk de MMM ingaan. Volgende afspraak was al geplant, aanstaande dinsdag dus. Ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen.
Lieve joyce, Dat hoop ik ook! Die onzekerheid is zo balen! Hoop dat het snel weggaat. Ik slaap ook bijna niet 's nachts. Was vanmorgen al om half 8 op. Ben idd ook maar wat gaan opruimen en nu lekkere dingen aan het maken. Heerlijk!!
Gefeliciteerd, en ik weet ook wat het is om je kleintje te verliezen, maar ik wil nu wel genieten. het moet toch ook een keer goed gaan, en we moeten toch positief blijven dus dat doen we nu ook. En 2 maart zal zeker spannend zijn. Gr Belly