weer zwanger (na overlijden kindje)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door conejita, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamima

mamima Actief lid

4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik duim voor een mooie afloop! Wat heftig wat je allemaal hebt meegemaakt. Dat is niet niks!

2. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Conejita,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zwanger bent van een broertje of zusje voor jullie mooie dochter*!
    Las ook dat het niet zo goed gaat met je schoonzus, heel veel sterkte gewenst, hoop dat ze gauw weer de oude is.

Ik ben momenteel ook zwanger en ik vind het heel eng al die echo's. Maar we hebben goede hoop. Ik zit bij hetzelfde ziekenhuis waar ik 5 mnd geleden ben bevallen, mijn gyn is dezelfde die de bevalling heeft gedaan. Ik vind dat heel fijn omdat ze ons ook echt heeft meegemaakt toen.
    Ik heb een vroege echo gehad omdat ik zo bang was met ong 6 weken en daar heb ik wel spijt van want we zagen toen geen hartje kloppen, over 2 weken terug gegaan en toen godzijdank wel. Maar die twee weken was ik alleen maar aan het huilen, eigenlijk rouwen want ik dacht dat ik weer afscheid moest nemen.

Dus misschien inderdaad wachten tot 7 weken?

Ik wens je een hele goede, gezonde en zekere zwangerschap toe! Ik hoop dat we allebei dit keer een gezonde en levende baby in ons armen mogen vasthouden.

Hele dikke knuffel!!

3. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Lieve conejita, wat heb je veel meegemaakt. Ik hoop voor je dat je gebeden gehoord worden en je over een maand of 8 een prachtig kindje zult hebben.
    Goed om te lezen dat je de angst niet laat regeren maar ook al trots kunt zijn op je zwangerschap.
    Heel veel sterkte met de situatie met je schoonzus en ondanks alles toch een hele mooie zwangerschap gewenst.

4. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Ook hier nogmaals gefeliciteerd meid. Het wordt een spannende tijd maar Noa* is vast heel trots op haar broertje of zusje en waakt over hem of haar vanaf haar wolkje. Net zoals ik ook hoop en denk dat ons mannetje* voor zijn brusje zorgt <3.

Ik zou ook voor een echo gaan bij minimaal 7 weken, dan heb je geen onnodige onzekerheid mochten ze nog geen kloppend hartje zien.

Ik hoop ook heel erg dat we deze keer ons kindje levend in onze armen krijgen en niet hoeven los te laten... Olive, hoe ver ben jij nu?

5. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bee!

Jij ook van harte gefeliciteerd, wat leuk!! Ik ben drie weken verder dan jij. Ik hoop dat we met zn allen een gezond levend kindje mee naar huis mogen nemen in 2015!

Jij ook een hele goede en gezonde zwangerschap toegewenst.

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Allemaal bedankt voor de felicitaties.
    Erg fijn, maakt me wel wat blijer. Ik merk dat ik erg gereserveerd ben, logisch natuurlijk.

Olive en Bee, we zitten in hetzelfde schuitje he
    Olive, jij bent zelfs via de mm zwanger geraakt en dan nóg je kindje verliezen :(
    de natuur houdt ook nergens rekening mee he.

ik heb nu een afspr met 6.4 w maar ik mag vast ook nog wel met 7/8 w komen als we niks zien.

ik hoop voor jullie ook zo erg een gezonde levende wolkjes van babies Olive en Bee!

Olive, we kletsen in de Vlindertuin ook over zwanger zijn na het overlijden vj kindje. Bij Vlinder Clubs kun je ons vinden als je mee wilt praten. We zijngeen besloten club of zo, je kunt gewoon meepraten

liefs!!

7. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Gefeliciteerd wijfiie, wat een mooi nieuws.
    het is jullie zo gegund.

K hoop dat k net als jij snel wondertje mag krijgen.
    Jij geeft mij hoop.. Dat k niet moet opgeven.

Dikke knuffel xx

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ontzettend verdrietig dat jullie je dochtertje meteen weer moesten laten gaan maar hopelijk gaat dit kindje na de bevalling huilend en wel mee naar huis! Geniet van deze spannende maar bijzondere tijd.

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Het is jou ook gegund khloe! Idd niet opgeven hoor, geduld...is moeilijk ik weet het maar de zon gaat ook weer schijnen voor ons.

Genieten is nu nog moeilijk, denk dat als ik een echo en kloppend hartje heb gezien, ik wat rustiger zal zijn.

<3

10. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Meid wat heftig zeg! Hoe je schrijft kom je heel sterk over, knap hoor! Ook knap hoe je nu in je zwangerschap staat al snap ik je gereserveerdheid heel goed! Veel sterkte ermee ook voor je schoonzus en een goede zwangerschap gewenst!

Deel Deze Pagina