Hallo lieve meiden! 3 februari had ik mijn eisprong, dat is precies een halfjaar nadat Kylian is overleden in mijn buik op 3 augustus 2006..10 dagen later had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen dit eitje is bevrucht precies een half jaar na het sterven van ons prachtige mannetje..ik denk niet dat het toeval is..ik ben voor zover mogelijk zielsgelukkig op dit moment! kan het nog niet helemaal bevatten..ondanks dat er ook weer angsten naar boven komen is mijn gevoel over dit zieltje heel erg goed! We gaan er helemaal voor en ik ben ervan overtuigd dat onze lieve Kylian over dit kleintje zal waken! Ik zal niet heel actief meekletsen in het oktober forum, bij Kyl heb ik dat wel gedaan, ik wil niet hetzelfde doen, anders blijf ik er teveel mee bezig denk ik, en ben ik bang dat het weer zo gaat aflopen, beetje vreemd misschien, maar kan er niets aan doen! Ik zal wel meelezen af en toe en misschien heel af en toe iets posten! Als het klopt ben ik 27 oktober uitgerekend! heel veel liefs van een weer "gelukkige" Pjetje!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yippieeeeeeeeeee ik ben echt zo blij voor je , heb hier gewoon een kreet geslagen van blijdschap, buren zullen wel denken jij ben nou de reden dat ik hier dagelijks kom spieken , ik heb zo gehoopt dat jij hier weer een topic had geopent, mijn dag kn niet meer stuk.... laat staan de jouwe..... heel veel geluk en geniet er lekker van samen met je mannetje..... Net als jij geloof ik dat je kleine ster over jullie waakt .......
Wat een heerlijk nieuws meid! Krijg traantjes! Wens je van ganser harte Proficiat! Geniet er maar fijn van! Het is je van ganser harte gegund! Groetjes Marjo
OH lees het met kippevel op mijn armen en tranen in mijn ogen. Super gefeliciteerd en ik weet zeker dat Kylian mee kijkt met jullie! Zien we je heel af en toe bij de oktober mama's?
Gefeliciteerd meid, en misschien toch een cadeau van je zoontje. Probeer ervan te genieten meid. Liefs Moons
Dank jullie wel lieverds! Kheb met tranen in mijn ogen jullie reacties gelezen! Ben ook zo enorm blij! Alle andere meiden jullie natuurlijk ook super gefeliciteerd, en ja ik kom af en toe wel ff meekijken en kletsen bij de oktober mama's, zal alleen met mate zijn! En misschien ook wel niet, ik wacht wel af wat mijn gevoel me zegt! hele dikke kus!