Weer zwanger na verlies 12+ weken

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lynnami, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    bramtim welkom
    dat wordt voor jou dus weer heel spannend.....

ik verbaas me over het feit hoeveel mensen er eigenlijk al zijn.....het gaat dus best wel vaak fout :(

ik heb ryan en steven begraven bij mijn vader, (familiegraf), precies 5 jaar later stonden we het graf weer te openen.....
    heb een mooi steen met vlinder gekocht, maar moet zeggen dat ik er niet heel vaak kom,heb er eigenlijk nog steeds teveel moeite mee
    tevens loop ik nog steeds onder behandeling bij de psycholoog ervoor....
    de vader van hun heeft mij destijds gelijk aan het begin van de zwangerschap laten vallen, hij ging zelfs beweren dat het niet zijn kinderen waren, ik heb alles destijds dus alleen moeten doen vandaar ook de nog grotere klap...

sandra82: ik vind het echt wonderbaarlijk dat jij dit 2 x heb kunnen doorstaan, ik weet niet in hoeverre ik dat zou redden....

2. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Babybergen: Wat mooi dat je zoontjes bij je vader begraven liggen. Dat je er nog niet vaak langs bent geweest geeft toch ook niet je draagt ze ook mee in je hart en als je er aan toe bent kun je altijd naar het graf toe. Wat ontzettend moeilijk ook dat de vader van je kindjes je op zo'n manier aan de kant heeft gezet. Dan moet je zoveel verwerken ineens, moeilijk hoor.
    Ik heb na de geboorte van Lucas* een gesprek gehad met de maatschappelijk werkster en die zei (wat ik al verwachtte) dat ze dacht dat ik het wel zo redden zonder psychologische hulp samen met mn man. Dat klopt ook wel. Het is heel gek maar dan de geboorte van Lucas * had ik het weer heel erg moeilijk met dat ik Jasmijn* was verloren maar door erover te praten kon ik het wel weer een soort van plekje geven. Kennen jullie allemaal het liedje van Blöf "zo mooi" dat gaat over dit onderwerp ik heb er echt ontzettend bij zitten janken maar het is zo mooi om te horen dat het goed onder woorden gebracht wordt hoe jij het beleeft. Misschien dat het jullie ook wat troost en steun kan bieden.
    Ik heb na de geboorte van Jasmijn* gezegd als ik dit nogmaals moet doormaken dan trek ik het niet, maar je gaat toch gewoon door en het was een soort van makkelijker omdat ik het allemaal al eens had doorgemaakt. Verder heb ik altijd het gevoel gehad dat het mis zou gaan dus was ik misschien al wel voorbereid ofzo. Ik heb er veel verdriet om gehad en dat verdriet is er nog steeds hoor voor beide kindjes maar goed ik moet door zeker ook voor Nathan dus dan slijt het allemaal wat meer. Ik zeg ook altijd dat Nathan en dit kindje waarvan ik nu in verwachting ben twee prachten van beschermengels hebben. En als het een keertje spookt in huis (dat er ineens muziek begint te spelen van speelgoed ofzo) dan denk ik altijd bij mezelf dat is vast Jasmijn* of Lucas*, met die gedachtes kom ik er doorheen.

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Zo het was errug rustig in dit topic vandaag!
    Meiden die het nog niet gelezen hadden, DaWo heeft besloten dat ze haar account hier heeft laten verwijderen omdat iemand haar lastig aan het vallen was. Alles gaat goed met haar zwangerschap.

Ik heb vandaag (zondag) heerlijk gedaan wat ik wou wanneer iki er zin in had. Vanochtend heeft mijn ventje ontbijt gemaakt en ben ik naar de winkel geweest daarna. Thuis lekker op de bank gelegen en wat op internet gezeten en toen lunch. Na de lunch heb ik mijn man even geholpen met de auto waar hij aan aan het knutselen is. En toen lekker met ryker gespeeld en toen de geitjes bij het park brood gegeven. En toen ik daar van terug kwam ben ik aan het avond eten begonnen. We hebben vandaag Jambalaya met kaas gegeten. Viel een beetje tegen :( want ik vond de kaas erin niet lekker.Ik ben nu ook steeds vaker een beetje misselijk of eigenlijk voelt het alsof ik een beetje ziek ben.

Oh en gisteren (zaterdag) hadden we een feestje en daar was een vriendin (vrouw van een collega van mijn man) en die was het na 5 minuten al opgevallen dat ik niet rookte. Ze vroeg me direct of ik soms gestopt was en sinds wanneer. ik zei dat ik gestopt was en ze wilde weten sinds WANNEER en begon te grijnzen. Ze weet dat ik alleen stop als ik zwanger ben... Dus ja volgens mij weet iedereen het op mijn man zijn werk nu dat ik weer zwanger ben.
    De hormonen beginnen de vrije loop met me te nemen want ik kan echt niks meer hebben. Ik wil met rust gelaten worden maar ook weer niet.
    Ik lig nu op bed met de tv aan en ik denk dat ik zo maar ga slapen want het is 22u.
    Hoop dat er morgen weer iemand iets post hier ;)

4. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Wat vervelend dat dawo werd lastig gevallen. Fijn dat het met haar zwangerschap gewoon goed gaat.

@Lynn lekker is dat eens een dagje doen wat je zelf wil. Ook fijn dat je je iets misselijker voelt ( nou is dat op zich niet fijn natuurlijk maar welfijn om je echt zwanger te voelen)

hier wat spanningen, zaterdag buikpijn gehad bandenspanning maar daardoor gelijk zorgen. Heb het kindje ook niet meer gevoeld en voor die tijd wel regelmatig dus de echo volgende week wordt erg spannend. Nou ja afwachten maar meer kan ik niet doen. M'n buik groeit wel goed dus het zal wel goed zitten.

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    lynnami: herken je horrormonen verhaal! heb er hier ook ontzettend last van
    vooral ochtend begin ik steenvast met hoofdpijn, dan komt de misselijkheid,dat houdt praktisch de hele middag aan tot een uur of 16.00
    dan slaat de vermoeidheid in..........
    na het eten begint de koppijn weer om weer over t gaan een uurtje later in misselijkheid

ja echt top ;)

heb het hele weekend kunnen rusten maar heeft niks geholpen, en nu moet ik vandaag weer vol aan de bak.
    Heb vandaag een shoot met een fashionmodel die in de paint gaat
    een idee afkomstig van america's next top model

dus zometeen de studio klaarzetten, even nog wat batterijen extra halen en dan zal het model wel voor mn neus klaar staan........
    Na het shooten de bende weer opruimen, aangezien we met verf gaan werken zal het een zooitje worden
    en dan mijn paard nog doen.......

en heb er nu al geen zin meer in :)

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik haal hem weer even boven ;)

Deze week ben ik de hele week al zoooo moe! Ik kan de heel dag wel slapen.
    Maandag heb ik mijn eerste echo en zit mezelf op te vreten van de zenuwen. Mijn verjaardag stelt niks voor zondag... Ik wil maandag!

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Babybergen Ik ken jou via via hihihihi nou jij mij niet maar ik jou wel hihihi

ingewikkeld he

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik zou zeggen...leg eens uit ;)

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
  10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hihihihihi is je zwangerschao nog een geheim? ???

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja......

dus doe maar hier via pb dan ofzo;)

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Bramtim- Heel veel succes met de cerclage vandaag!

13. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    @lynnami: hoe was je echo vandaag?

Hier weer een goede echo dus erg fijn.

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Echo was goed! Fijn dat jij ook weer een goede echo hebt gehad. Mijn volgende is 8 november.

15. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    In de buurt van Utrecht
    Wat ontzettend fijn voor je dat de echo goed was! Ik heb 8 november ook weer de volgende afspraak dan geen echo maar alleen het hartje horen.

Deel Deze Pagina