Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik heb vandaag 1 dag voor mijn NOD positief getest. Dus het is wel nog heel pril. Vorige week had ik 2 dipdagen, ik moest overal om huilen en toen ging er bij mij een lampje branden... zou het zo kunnen zijn? Van zaterdag op zondag al erg vroeg getest, in eerste instantie niets te zien, maar na anderhalf uur keek ik nog eens goed en toen zag ik een heeeeeel licht streepje. Maar na informeren hier, bleek dat het om een indroogstreepje kon gaan. Vandaag maar eens een andere test gekocht van het kruidvat en jawel na 2 minuten het volgende resultaat. Het is ECHT zo. Hopelijk gaat deze zwangerschap goed verlopen en komt er in augustus 2011 een broertje of zusje voor onze dochter. Liefs van tante
halloa,,, ten eeste van harte gefeliciteerd!!,, hoe lang denk je dat je al zwanger bent ? En hoe oud is je eerste kindje? Ik denk dat ik nu 5 weken zwanger ben! ben al mama van een prachtige dochter van bijna 2 jaar!! heb vandaag weer een test gedaaan en weer harsikke positief gelijk maar even mama totaal vitamen gehaald!! liefs en succes
@tweedepoppie: ik ben ws. ongeveer vier weken zwanger, nog heel pril dus. Onze dochter is nu 20 maanden. Ik zie dat jij ook een dochter hebt van bijna 2. Leuk he? Ik moet nog vitaminen gaan halen, maar eerst straks het goede nieuws aan mijn vriend vertellen, die weet het nog niet!!
haha leuk joh!! (niet getrouwd) ik ook nog niet! dus je moet nog bellen spannend!!! ik had z,on pijn in mijn borsten!!,, dacht tussen neus en lippen door zondag avondlaat ik eens testen ja hoor!!,, ongesteld worden deed ik niet elke maand dus daarvoor liep ik bij een gyn (dus ik ben bijna nooi ongesteld geweest en wel zwanger!! Doe je touwens mee aan m voor m?? weet niet hoe ik dat moet doen??? liefs
Gefeliciteerd!! Wij zijn even ver! Ik had alleen 3 dagen voor nod al een posi test. Heb net de verloskundige gebeld en ik mag 9 december op intake komen, zij heeft meteen mijn gegevens aan mvm doorgegeven zodat zij contact met mij opnemen
@blondjuh: he dat is leuk: het scheelt maar 1 of 2 dagen! Jij ook nog gefeliciteerd. Spannend he. Liefs tante
Hi dames, Mag ik me bij jullie aansluiten...? Na zaterdag-zondag en dinsdag mega onduidelijk positieve testen te hebben gehad (dacht dat ik een kortere cyclus had, maar blijkbaar iets langer) heb ik vanavond een CB digital gedaan....zwanger! Het is dus echt zo. Het is mijn 2e, dus zou nu 4 weken zijn, geloof ongeveer net zo ver als jullie? Oeh....ben zo bang dat het fout gaat.... Heb voor mijn zoontje (bijna 2) een miskraam gehad, en ook daarbij had ik 1 dag bruinverlies. Heb ook een middagdag buikpijn gehad, dacht dat ik ongie werd.... Heb er nog geen echt zwanger gevoel bij, mis ook gespannen borsten zoals bij mijn vorige zwangerschap.... Wel lekker om effe te kunnen kleppen over dit geheim.... Iedereen gefeliciteerd!! Grtz