Hey Meiden, Heb ff een dip dag vandaag.... Ik hoef nog een paar weekjes en dan ben ik uitgerekend, de hele zwangerschap heb ik nergens last van gehad, twee weken geleden ongeveer kreeg ik ineens last van dikke voeten en kon ik ineens moeilijker lopen.. Gelukkig is dit allemaal weer voorbij en voel ik me dus weer goed, alleen de tijd gaat zo langzaam ik word er zo moe van pfff... Ik kan niet wachten tot ik ga bevallen en die kleine in mijn armen kan houden... Ik verveel me de hele dag de *&%*&% ( pardon ) ik werk momenteel niet omdat ze me in augustus hebben ontslagen omdat ze er achter waren gekomen dat ik zwanger was ( na 4 jaar trouwe dienst ) dus ik zit de hele dag thuis, gelukkig woon ik in hellevoetsluis dus ik kan ff met dit weer naar het strand lekker in het zonnetje zitten maar na 3x gaat dat ook vervelen....nou krijg ik net van het UWV een brief dat ik de laatste maand geen WW krijg omdat ik volgens hun niet genoeg heb gedaan terwijl ik al mijn briefjes netjes heb opgestuurd.. Het enige wat me vandaag mee zit is het weer ik zit lekker in de tuin te genieten maar ik kan niet echt genieten omdat ik me overal pissig om maak... Ow ja heb ineens de pest er over in dat er een paar boekjes op de tafel liggen dus dan wil ik weer de hele kamer opruimen terwijl ik dat nu niet eens kan ... Leuk hormonen... Zijn er mensen die miss een leuke bezigheid voor me weten? Voor mij part ga ik kinder armbandjes maken hahahah Nou meiden ik zal jullie niet veder lastig vallen met mijn geklaag ik moest ff mijn verhaal kwijt hoop niet dat jullie dat erg vinden... Liefs Chantal
Heerlijk he, ff klagen. Lucht zo lekker op meestal. je woont idd wel lekker in Hellevoetsluis. Ga ff lekker naar de vesting en ga er lekker een broodje en een bakkie koffie doen. Ben je ook weer ff lekker weg.. Wel balen van het UWV zeg ... wordt je hum ook niet beter op .. Sterkte meid
oh meis het zit je niet mee he. maar het hoort er ook bij dat je het nu zat bent hoor das een normaal en bekend fenomeen had ik bij me eerste ook. hou nog even goeie moed en dan heb je je kleintje in je handen de laatste loodjes zijn het zwaarst. komt allemaal goed
Ja af en toe is dat wel eens lekker ja ff alles eruit gooien .... heb ik de hele zwangerschap nog niet gedaan omdat alles super ging maar nu heb ik echt zoiets van Doei nou ga ik ff klagen Gelukkig kan ik nog lachen Denk dat ik maar naar de vesting ga ja lekker bootjes kijken ofzo
Het UWV meid hou op Weet er alles van stelletje *##^#!//##** Zou ook niets weten, indd bootjes kijken is ook leuk hihi jessica
Hoi Chantal, Ze hadden je niet mogen ontslaan omdat je zwanger bent en zeker niet na 4 jaar (neem aan dat je dan al contract voor onbepaalde tijd had). Hoop dat je er werk van gemaakt hebt! Verder, ga lekker nog meer internetten, mooi boek lezen, leuke echte meidenfilm kijken, bellen met vriendinnen, uitwaaien aan het strand, winkelen, etc. etc. Geniet lekker van je vrije tijd die je nu nog hebt, straks wordt je geleefd als de kleine er is (wel in positieve zin uiteraard!). Groetjes Cindy
ga breien.. ik ben verslaafd! een vriendin heeft me gewezen hoe het moest. ik ben ijverig aan de slag gegaan. heb duizend steken laten vallen, mn arme baby zal een super koud doorlatend dekentje krijgen.. maar tis met liefde gemaakt
Hoi Hoi Ik heb er uiteraard werk van gemaakt het is een rechtzaak geworden omdat er heeeel veel dingen zijn gebeurd die niet hadden mogen gebeuren.... Ik heb de rechtzaak gewonnen maar ja daar heb ik achteraf nmiets aan want zit nog steeds zonder baan maar goed.... Gelukkig heb ik een onwijs leuke vriendin die me overal mee naar toe sleurt dus het komt goed moest alleen ff klagen sorry @Mamary: ik kan niet breien hahahah ik kan wel puniken dus heb net ff een punik setje gekocht hahahaha
Bolletjes wol gaan kopen in de stad en dan lekker ergens uitgebreid gaan lunchen Ik ben ook gaan punniken, eerst ter afleiding van de misselijkheid en nu wil ik gewoon een zo'n lang mogelijk sliert krijgen. Ik stop pas wanneer ik bevallen ben..
Beh, leef helemaal met je mee. Heb dat ook met alle3 gehad. (niet ontslagen maar wel al snel thuiszitten). Ben gaan borduren voor de baby. Geboortetegels van nijntje en winnie the pooh. Met hun naam, geb.dat. erop. Heb je gelijk een stok achter de deiur om hem af te hebben, want hij moest bij mij klaar zijn voor ik bevallen was. Als je intresse heb kan ik ze voor je scannen en toe sturen. Brenda
Hi, Ik ken je gevoel heel goed. Ik was 37 wkn zwanger en ik werd sochtends wakker en begon te huilen. Ik was het zat, het was nog erg warm ook (hittegolf juli 2006). Ik had hele dikke voeten en had geen zin meer in het zwanger zijn. Ik had die week afspraak bij de VK, ik heb haar verteld dat het van mij wel mag komen. VK zei; ik wil niet dat het deze week komt, volhouden zei ze. Ik moet zeggen nu begrijp ik als ze zeggen de laatste loodjes zijn het zwaarst. Jij dus ook volhouden en klaag maar lekker hier op het forum.
Ik kon haar op dat moment wel :c: . Ze vertelde dat als ik zou bevallen met 37 wkn dat me kindje in het ziekenhuis moest blijven in de couveuse. Na 38 wkn mag je beeb mee naar huis. Ik ben bevallen met 38 wkn en 3 dgn .