Bedankt allemaal! Het voelt nu goed aan, ik geniet er echt van. Mijn buik is alleen al wel heel wat dikker, waarschijnlijk darmen?, gezien ik daar ook behoorlijk last van heb. En bij mijn figuur valt het gewoon echt op. Misselijkheid begint nu ook meer te komen. Maar... Ik ben er gek gezegt "blij mee" haha! Vandaag liepen we nog voor de winkel langs waar we ook kleertjes etc kochten voor onze zoon, en hadden ze daar nu 50% korting op alle artikelen. Dus, ondanks het nog zoo pril is, toch een slaazakje, pakje, sokjes, wikkeldoek, monddoekjes, billendoekjes, fles etc gekocht hihi. Maar met de rest wacht ik maar tot na de echo
Gefeliciteerd! Ik lees dat het nu goed voelt, dat heb ik ook gelijk gehad vanaf het begin van deze zwangerschap dus er lekker vanuit blijven gaan dat het goed gaat! (ik ben eerder zwanger geweest maar voelde toen dat het niet goed was en dat klopte, vandaar)
Leuk zeg, van harte! Heb gisteren net een topic geopend voor april 2014, misschien heb je zin om daarbij te komen? Tot dusver ben ik nog de enige daar. Wij hebben afgelopen dinsdag getest ook voor onze zoon van 2,5 jaar een brusje. Het plassen, of soms een krampje, vind ik ook erg eng, en we duimen ontzettend dat het kleine humpje blijft plakken! Groetjes, Humpie86
joepie ziet er goed uit!!eng hé als het dan wel een keertje goed gaat?ik ben nu tien weken en nog steeds kijk ik bij elk toiletbezoek vol angst op het papiertje of ik geen bloed spot....hopelijk komt er een moment dat we gewoon durven genieten.gefeliciteerd!
Haha ja best wel! Ivm buikkrampen woensdag een echo gehad, en daar was een kloppend hartje te zien! Dat geeft een goed gevoel!
Nicci! Gefeliciteerd & ik blijf voor jullie duimen! Hopen dat hij/zij lekker blijft zitten! Zodat jullie er lekker van kunnen genieten.
Gefeliciteerd!! Ik weet hoe je je voelt! Ik ben ook na een VMK en MA vorig jaar ook weer zwanger. Merk wel dat ik wat nuchterder geworden ben... Maar dan is het alsnog erg spannend!!