Symtomen ineens weg.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miekie87, 4 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie87

Miekie87 Nieuw lid

4 apr 2017
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag moet ik ongesteld worden. Dusbik was vroeg...Maar zaterdag kreeg ik opeens allemaal symtomen waardoor ik al zeker wist dat ik zwanger was. Zondag getest en bleek te kloppen. Wel een super licht lijntje. Maar sinds gisteren ineens alle symtomen weg. (Zere borsten, misselijk en bepaalt gevoel in je buik...onbeschrijfbaar)
    Gisteren avond bij afvegen rode afscheiding. Vanmorgen paar druppels bloed. Test nog lichter dan zondag.
    Vooral omdat de symtomen weg zijn twijfel ik zo. Zijn er anderen die dit hebben gehad? Benieuwd naar jullie ervaringen.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je zit nog voor je nod dus een innesteling kan nog alle kanten opgaan.. je kunt gewoon ongesteld worden. Dat is t enge aan vroeg testen.
    Ik zou t een paar dagen geven en dan nog eend testen.

3. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Ik maak precies hetzelfde mee nu. Morgen mijn nod, vorige week vrijdag al positief getest en ook heel licht. Ik had symptomen maar die zijn sinds gister weg. Gister en vandaag wat roze afscheiding. Mijn temperatuur is ook gedaald dus ik weet dat ik morgen ongesteld word. Ik ga dus nooit meer vroeg testen :(

4. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

2 mrt 2017
    172
    47
    28
    vroeg testen is inderdaad gevaarlijk. Als je alsnog je maandstonden krijgt spreken ze van een biochemische zwangerschap, wat je natuurlijk niet minder droevig maakt omdat je toch wel al een beetje blij was.

Maar zoals ze dus zeggen kan het nog alle kanten uitgaan, een beetje bloedverlies kan ook van de innesteling zijn. Ik zou een dag of 2 na je NOD nog eens testen.

Veel succes

5. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    symptomen zeggen niks over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap hoor ik had helemaal geeen symptomen en hcg kan na een miskraam zelfs nog in je lichaam symptomen geven dus zegt helemaal niks zou me geen zorgen maken

dat je test lichter was kan ook minder geconcentreerde urine zijn
    miss moet je toch nog even een testje doen

zolang je geen krampen hebt en geen stolsels verliest zou ik me niet te druk maken

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ts zit nog voor nod dus van krampen ff stolsels is nu waarschijnlijk geen sprake mocht t niet goed gaan..
    Symptomen voor nod bij een licht streepje kunnen ook ergens anders da de zwangerschap van komen.

Duimen maar ts..

7. happiness85

4 nov 2016
    48
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb een gelijkaardige ervaring gehad met negatieve uitkomst. Door onregelmatige cyclus wist/weet ik niet of ik "te vroeg" heb getest, maar blijkbaar geeft mijn lichaam ook al veel vroeger dan de NOD onmiskenbare signalen. En ja hoor: licht positieve test en mijn man en ik in de wolken! Paar dagen later waren de symptomen significant lichter en bleek de test negatief. Nog een paar dagen later kwam dan de "miskraam", die ik nooit als dusdanig had herkend als ik niet had getest, maar gewoon als (weliswaar zwaarder dan normale) maandstonden zou gepasseerd zijn.
    Ik duim dat het in jouw geval anders verloopt, maar als het toch niets blijkt: bij mij was er alvast twee maanden later een zwangerschap die (nu toch al 29w) wel bleef 'plakken'. Het positieve is (1) als het toch mis gaat, best zo vroeg mogelijk en (2) er is toch al een bewijs voor een zekere vruchtbaarheid (voor zover je dat al niet wist, maar in mijn geval wel een fijne houvast).

Deel Deze Pagina