Hallo meiden, Ik ben zwanger van me tweede kindje, als de berekening klopt ben ik 4 weken en 4 dagen vandaag. Nou heb ik alleen best al wel een buikje voor mijn doende, en ik vraag me af of dat normaal is voor een 2e zwangerschap. In 4 dagen tijd zie je echt verschil in me buik. Groetjes
Proficiat!!! Bij een tweede zwangerschap kan het zijn dat je buik sneller uitziet maar nu zal het toch nog wel een darmenbuikje zijn denk ik zo
Gefeliciteerd zal niet van de zwangerschap zijn, want er zit nog nauwelijks iets. Zijn meer je darmen die het doen, en van slag zijn.
Ik heb ook echt al een opgezette buik, derde kindje. Bij mijn tweede kindje ging dit ook zo hard. Natuurlijk nog niet van de baby maar wel van de zwangerschap en hormonen waardoor alles ontregelt is.
Gelukkig ben ik dus niet de enige als ik het zo lees, vindt het opzich wel leuk hoor dat het al kan zien maar vraag me meer af hoe ik er dan bij loop met 40 weken ofzo als je het nu al ziet. En ja het zal zeker niet al van de baby zijn maar inderdaad me darmen enzo, die rommelen ook meer dan normaal. Lindaatje22 gefeliciteerd met je zwangerschap!!! We schelen niet veel als het goed is en de berekeningen kloppen.