haha was wis weer aan het slapen Nou het moest zo wezen denk ik Fijn Lola1982 dat j je hier thuis voelt meid
@ Lola: haha, ik dacht al, ik had geen pb'tje van Wishgirl gekregen, maar nu snap ik hem! hahaha! Ik ben vandaag toch ongesteld geworden na 42 dagen! Mijn cyclus lijkt zich elke keer te verlengen met 5 dagen! Ik heb dus een nieuwe nod, die is 25 maart, als die op het lijstje mag wish? En op 10 maart moet ik naar de gyn, vanwege waarschijnlijk een te hoog aan prolactine! Dus die mag ook op het lijstje!
@Lola1982: Wat jammer voor je. Had je al stiekem goede hoop of wezen alle signalen al op een ongi...? Wat houdt het in als je een te hoog prolactine-gehalte hebt? Hier had ik nog nooit van gehoord...
Ik zet je er vanavond meteen op hoor Lola82 hihihihih... Vanavond ook even alles beantwoorden en mijn nieuws even weer updaten Kmoet zo eerst dochterlief naar oma brengen en dan zelf door naar GGZ voor intakegesprek voor dochterlief... En vanavond moet dochterlief zwemmen en dan hoort ze of ze morgenmiddag mag proefzwemmen of niet... Dus daarom vanavond dat ik er weer ben... Knuffel voor al die superlieve meiden hier!
Dag allemaal...het wordt rustig aan drukker...ik lees meer bij dan dat ik post...ik zit op het wachtbankje en vind dat best wel lastig (ben vast de enige ) aan de ene kant wil ik niet teveel op het forum komen, ik lees me gek en maak me gek maar aan de andere kant vind ik het fijn te weten dat ik dus niet de enige ben! Net als vorige maand voel ik deze maand zoooo veel in mijn lijf gebeuren en elke keer denk ik...zou het? Ben huiverig dat het misschien allemaal niet zo makkelijk zal gaan met 1 eileider...we staan ' pas' aan het begin! Enerzijds denk ik dat ik hier kan posten...anderzijds voel ik me niet heel juist op deze plek omdat ik al wel snel zwanger raakte (al eindigde deze in een bbz) en ik al gelezen heb dat het voor jullie een lange adem is....maar goed...ben ook wat onzeker op het moment, ik ken mn lichaam niet meer daar wordt ik onrustig van en emotioneel... Sommige dagen zou ik het liefst het er de hele dag over willen hebben over alles...maar dat helpt allemaal niet...andere dagen voel ik me prima en kan ik de wereld aan! Nou ja...ff mn hart gelucht hoor! Maar terwijl ik wel regelmatig lees denk ik aan jullie en leef ik enorm met iedereen mee....allemaal gaan we voor hetzelfde...tis niet makkelijk af en toe... Knuffel aan jullie allemaal!
Triessie gewoon blijven komen hoor meid We moeten steun aan elkaar vinden hier Ik weet gewoon zeker dat we met zn alle er een knallent 2008 van gaan maken
@ Triessie: gewoon blijven komen hoor! @ Lola: Ik heb even een stukje gegoogled! Prolactine is een hormoon dat wordt gemaakt in de hypofyse. Het stimuleert de productie van moedermelk door het vrouwelijk borstklierweefsel. Een verhoogd prolactine remt de vruchtbaarheid. Een te hoog prolactine kan worden veroorzaakt door een verhoogde stimulatie door hormonen uit de hoger gelegen hypothalamus of door een tumor. Ik heb zelf erg last van "melk" uit mijn tepels. Het lijkt steeds meer te worden en daarbij worden mijn cyclussen steeds langer! Dus vandaar dat de huisarts en ik zelf dat ik een te hoog aan prolactine heb! Even afwachten nog!
Lola: Natuurlijk ben je hier ook welkom gekkie. In principe is iedereen hier toch welkom. Ik schrijf ook niet meer mee op het andere topic. Veel meiden zijn inderdaad snel zwanger (wat heel fijn is voor hun natuurlijk) en het topic kan ik ook niet volgen zoveel wordt er bij geschreven. Hoop dat je je op dit topic beter op je plekkie voelt. hope: gelukkig gaat het weer beter met je. Het heerst weer heel erg volgens mij die griep. Spannend dat je alle spullen voor de ivf in huis hebt en dat het bijna gaat beginnen. Duim voor jullie hoor wishgirl: voor jou wordt het dus ook spannend maandag. Hoop zo voor ons allemaal dat het snel lukt. all: gisteravond had ik ook een dip. Voelde me heel verdrietig dat het tot nu toe nog niet is gelukt. We zijn nu 2,5 jaar bezig en het lijkt wel of het ons niet gegund is. Maar ik probeer positief te blijven, maar merk dat ik het er steeds moeilijker mee heb. Zie veel zwangere vrouwen en heb er nu voor het eerst moeite mee. Daarvoor lette ik er niet eens op. liefs vruchtje
@ Vruchtje: dikke knuffel voor jou! Voor je dipje, het is ook moeilijk om al die zwangere dames te zien! Ik lijk er wel mee omringd! @ Lola: ja volgens mij hebben ze daar goede medicatie voor, dan is het wel weer zo weg! (heb ik van horen zeggen dan!) En dan kunnen we weer vol goede moed verder, want deze ronde is eigenlijk al een verloren ronde!
hoi Danjo, Nee nog niet gebeld, maar morgen heb ik een telefonische afspraak met de HA of ik niet al van te voren bloed kan prikken, omdat ik anders nog langer moet wachten! Hoe is het met jou?
Zo te zien heeft iedereen genoten van het mooie weekend en niet of weinig achter de computer gezeten, maar maandag en dinsdag is dat wel ingehaald op het forum. Wat een berichten in 2 dagen, heerlijk! @ alle nieuwelingen: welkom hier ! @ Wish-girl, succes met je gesprek in Groningen en groot gelijk dat je eens gaat kijken of je je in een ander ziekenhuis meer op je gemak voelt. @ alle zieken onder ons: de (buik)griep heerst, beterschap en probeer te genieten van een goed boek of een paar daagjes verplichte rust en laat je lekker verzorgen door jullie mannen. Heb ik ook gedaan en was best prettig. @ alle wachtenden: sterkte met de spanningen en hopelijk kunnen jullie ons verblijden met de eerste positieve berichten. Want echt, ook een snelle zwangerschap is iedereen van harte gegund! Hier is er niks nieuws onder het heerlijke lentezonnetje. Ik zit inmiddels al op dag 39 na curretage en mijn temperatuur is nog steeds laag, wat zou betekenen dat er nog geen eisprong is geweest. Maar zoals ik al van anderen heb gehoord kan het zijn dat mijn temperatuur is veranderd na de curretage dus zegt het wellicht ook niks . Ik heb al een zwangerschapstest geprobeerd, maar wist eigenlijk al wel dat die negatief zou zijn en dat was ook het geval. Ook de ovulatietesten die ik nog had laten geen naderende eisprong zien, dus ziet er sombertjes uit . Ik probeer het maar over me heen te laten komen en geef het nog een week, als ik dan nog steeds geen eisprong bespeur, dan ga ik toch eens bellen met de gynacoloog. Maar het lentezonnetje maakt veel goed en ik heb van het weekend ook heerlijk genoten en ben weer eens lekker uit geweest waarbij ik voor de verandering wel weer eens biertjes heb gedronken. Dat deed me goed ! Groetjes allemaal en tot later maar weer, Pooltje
wat is laag pooltje Ik had na mn curretge temp van 36,6/36,7 na mn ei trwijl daarvoor zat ie op de 37,0 ong
Hallo Dames, Pooltje, wat vervelend dat je tot op heden nog geen menstruatie hebt gehad! Kan je niet verder, ik haat persoonlijk het gevoel niet verder te kunnen (in wat dan ook)! Hier een hectische dag gehad! Om half 1 werd ik gebeld dat mijn moeder per ambulance naar het ziekenhuis was gebracht ivm haar hart! Halve dag in het ziekenhuis doorgebracht. Uiteindelijk lijkt het mee te vallen, ze moet nog wel blijven, maar ze komt er wel bovenop! Wel schrikken hoor! Bah! Ik hoop dat ze geen gekke geintjes meer uithaalt met dit soort akkefietjes!
@ lola: dat is inderdaad schrikken zeg, gelukkig maar dat het mee lijkt te vallen. Ik moet er ook niet aan denken dat er iets met een van mijn ouders gebeurd... @ danjo: ik weet dat ik geen waarde meer kan hechten aan mijn temperatuur, maar je moet wat als je cyclus helemaal in de war is... Afwachten en niets doen is niet mijn sterkste kant groetjes, Pooltje