Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Ellen: Hé, dat ik jou nu ook hier tegenkom (ook op het forum wordt de wereld steeds kleiner... :D )! Eigenlijk hoor ik hier niet thuis - kwam hier per ongeluk terecht - maar blijf wel steeds meelezen... :oops:

@Lola1982: Wat fijn dat je moeder weer wat is opgeknapt!

@Wishgirl: Dat is inderdaad een positief bericht :D ! Alleen een beetje raar dat de fertiliteitsarts niet consequent is in haar mening...

@Pooltje: Je hebt ook een wel errug mooie dag uitgekozen om minder te gaan werken :D ! En zo duurt het weekend extra lang...

Ik heb gisteren de tweede echo gehad. Ik was behoorlijk zenuwachtig, bang om weer hetzelfde beeld als in juni 2005 te zien (dood vruchtje), maar gelukkig zag ik het hartje zelf ook meteen kloppen. De last die dan van je schouders afvalt... :D
    Nu durf ik er pas écht in te geloven...

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tot nu toe:
    Pluys zwanger (15 wkn)

Zwanger in februari
    nog niemand

Bijzonderheden

februari - Start IVF met PGD Hope
    februari - Start IUI Pooltje
    2 februari - 1e FollikelMeting Conny
    18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl
    19 februari - Follikelmeting Wishgirl
    28 februari - Caruli evaluatiegesprek
    maart/april - start 3e ICSI Schaapie
    maart/april - start ICSI Josien
    10 maart - Gynaecoloog Lola1982

NOD februari 2008

18 - Pooltje (ronde 24)
    20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3)
    24 - Conny75
    28 - Caruli (ronde 40)
    29 - Josien (ronde 19)

NOD maart 2008

06 - Wishgirl (ronde 9)
    08 - Danjo (ronde 5)
    09 - Katrien Duck (ronde 10), Ellenk
    25 - Lola1982

Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zo lijst weer aangepast....

@Pooltje.. ik heb je op de lijst even opgeschoven met je NOD zodat Januari eraf kon...
    Als het niet goed is..... laat het me even weten...
    Kee? ;)

4. @Wishgirl: Als ik mag blijven mag je me op de lijst zetten... ;)
    Dan is Pluys ook niet zo alleen... :D

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Lola - Ik heb pluys hier niet meer gezien de laatste tijd...

maar ja hoor... van mij mag je blijven... Kweet niet of er mensen zijn die het liever niet hebben vanwege het feit dat je zwanger bent... maar is dat wel het geval.. geef het gewoon rustig aan hoor meiden!

Dat moet hier gewoon kunnen....!

6. @Wishgirl: In je pb-tje gaf je aan dat enkelen van jullie juist topics met zwangeren zijn ontvlucht. Dit wil ik respecteren en daarom zal dit mijn laatste berichtje hier zijn.

Ik wil nog één laatste ding kwijt en dat is dat ik hoop dat jullie wens voor jullie allemaal uit mag komen. Misschien dat mijn verhaal jullie (weer nieuwe) hoop heeft kunnen geven...

Heel veel succes gewenst meiden!

Enne... wie weet komen we elkaar wel weer in een ander topic tegen, Ellen in elk geval :D !

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Lola - Zo heb ik het niet bedoeld meid... Ik wil heel graag dat je blijft! Niet weggaan dus....

Ik had alleen zoiets van... of je aub even er rekening mee wilt houden dat er mensen hier al langer bezig zijn en dat er een aantal hier zijn gekomen die bij een ander topic weggegaan zijn. Maar dat komt dus omdat daar zwangeren zitten die heel veel over kwaaltjes etc. praten in dat topic...

Maar als je er gewoon rekening mee houdt meid... is er niets aan de hand...

Dus gewoon lekker blijven!

Toe.. please!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

Hey meid je hoeft niet helemaal weg te blijven
    leuk als je af en toe eens komt aanwaaien hoe het met je gaat etc

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Lola: Meid, ik heb geen last van je hoor!
    Ik ben net nog bij m'n hoogzwangere vriendinnetje op visite geweest, dus ik ontvlucht in ieder geval niks! :D
    Maar ja, dat andere topic is een verhaal apart! ;)
    En wat goed dat je een mooie echo had! Echt super! Gefeliciteerd!

@ Vruchtje: volgens mij kan er niks mis gaan door hoesten! Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hey...hey...ben ik weer even...

Pff Lola dat is ook schrikken met je moeder...bah...

Inderdaad brengen vervelende situaties soms mooie vernieuwingen in je leven...ik ben altijd een pietje precies en vind het fijn wanneer de dingen gaan zoals ik ze bedenk..na de bbz probeer ik meer te genieten van wat de dag me brengt en probeer ik de dingen meer los te laten...heb meer rust in mn kont ;)

Welkom aan de nieuwelingen...merk dat jullie elkaar al wel een beetje (her)kennen, gezellig hoor!

Vruchtje...we lopen samen beetje gelijk op...is toch wel spannend he zo de laatste dagen?

Wishgirl, meid wat een verhaal...fijn dat er goede optie's zijn voor je en je verder kunt...echt heel fijn!

Nog een paar daagjes tot NOD, ik denk zelf dat mijn eisprong 1 of 2 dgn eerder is geweest, ben benieuwd, voelt heel dubbel...aan de ene kant de hoop en verwachting op nieuwe zwangerschap en aan de andere kant nog bezig met verwerking van de bbz....

Meiden..het wordt weer een mooi weekend...enjoy!

11. @Wishgirl: Zo had ik het ook niet opgevat hoor... ;)

Maar ik ben het met je eens dat je een topic opent om het over bepaalde dingen wél of over andere dingen juist níet te hebben en dat wil ik in elk geval respecteren. Er zijn topic's zat waar ik kan kan kleppen over mijn zwangerschap. Zo schrijf ik bij de decembermama's 2006 (over Jasmijn), bij de 35-plussers (over zwanger zijn / worden als je niet meer piep bent en bij de September 2008-mama's (over deze zwangerschap). Dus ik kan mijn ei wel kwijt hoor... ;) Vind het achteraf wel jammer dat ik tijdens míjn miskraam niet van dit forum op de hoogte was, het is fijn om met lotgenoten te praten :D !

Ik blijf gewoon lekker meelezen en wanneer ik ergens een zinnige bijdrage kan leveren (uit eigen ervaring en zo...), dan doe ik dat gewoon.
    Weet dat ik meeleef met jullie allemaal, júist omdat ook ik in dat schuitje zat...

12. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    @Wishgirl: vreemd verhaal met die wisselende adviezen :( maar wat een goed nieuws dat de cystes weg zijn en je volgende week toch nog een IUI krijgt. Spannende tijden dus, succes ;) !

@Ellen, succes met de banenjacht! Ik had het eind vorig jaar helemaal gehad op mijn werk (had veels te veel werk en veels te weinig collega's om het werk mee uit te voeren), maar dat is nu wat beter en ook ben ik er zelf anders tegenaan gaan kijken. Het is wat Vruchtje zei 'je werkt om te leven en leeft niet om te werken'. Nou, daar sluit ik me helemaal bij aan 8) !

@Lola, je bent en blijft welkom hoor, dus wat mij betreft blijf je gezellig meekletsen!

@Vruchtje, beterschap meid en hopelijk knap je snel een beetje op zodat je ook van het mooie weekend kan genieten. Of anders goed aangekleed in het zonnetje een boek lezen is ook een aanrader!

@all, ik ga lekker op stap vanavond. Heb vandaag al heel de dag goede zin (vond mijn vriend helemaal niet erg ;) ) en ga daarom lekker de kroeg in.

groetjes,
    Margot

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Pooltje heel veel plezier meid

Lola gewoon lekker blijven komen meid

Oh jah en vruchtje dat hoesten kan echt geen kwaas meid

14. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    @Triessie en Vruchtje: alles nog goed op het wachtbankje?
    Triessie, ik snap het dubbele gevoel heel goed hoor. Na alles wat ieder van ons heeft meegemaakt is de hoop op een nieuwe zwangerschap heel groot, maar de angst ook bijna evenzo groot!

@All: het is een mooie nieuwe prachtige dag 8) geniet er allemaal van!

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

hallo allemaal, tis echt een mooie dag.
    Wij gaan vanavond naar Scheveningen naar Tarzan met de personeelsvereniging mijn moeder gaat ook mee. We vertrekken al vroeg dus kunnen we daar nog ff wat rondlopen en wat eten.

Ben benieuwd hoe het daar is....

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heerlijk weer idd dames maar wel koud brrr

Ellen heel veel plezier vanavond

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Danjo en lola: lief dat jullie me nog even geruststellen betreft het hoesten thnx

Pooltje: Dank je. Voel me wel ietsjes beter vandaag. Was het leuk in de kroeg?

Triessie: we lopen inderdaad zowat gelijk. Spannend hoor..........

all: gisteren door de gyn gebeld (waar ik niet op gerekend had). Mijn vriend zijn zaad is in principe goed alleen zitten er wat ontstekingen in die er niet in horen. Ze kunnen niet verklaren waar dat vandaan komt. Hij heeft daar antibiotica voor gekregen en andere pillen maar is wel verbeterd maar nog niet helemaal weg.

Ruim een jaar geleden ben ik op chlamydia getest via uitstrijkje en bloedprikken (volgens mij krijgt iedereen dat) was allemaal in orde. Zowel ik als mijn partner hebben ook nog nooit onbeschermd sex gehad met iemand dus lijkt me sterk dat ik/we dat hebben.

Nu moet ik afspraak maken dat ze nog een keer uitstrijkje willen maken om te kijken of er bij mij ook ontsteking zit (chlamydia). Dus weer testen op chlamydia en weer bloedprikken. Zou dat zin hebben? Haal me weer gelijk van alles in mijn hoofd. Ze zei dat we dan ook alvast een afspraak gaan maken om kijkoperatie te plannen. Dat wordt dus toch eerder dan augustus.

sorry voor lange verhaal.

liefs vruchtje

Mijn wens is dat ik deze maand gewoon zwanger ben en dan al die ellende niet hoef mee te maken.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid niet te druk maken erom
    zal allemaal wel mee vallen

Zo hier vandaag de kleine van mn zus Jayda te slapen
    ze ligt nu al lekker in droom land
    Ohhhh wat gaat dat kriebelen zo he

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Pooltje: en was het gezellig met het stappen?

@ Ellen: Leuk naar Tarzan, vorige week was m'n moeder met mijn tantes en 2 nichtjes (ik had geen zin!) en ze vonden het gewoon geweldig!
    Ben benieuwd of jij ook zo enthousiast bent als hun!

@ Danjo: leuk die kleine bij jullie!

Hier naar de zwartemarkt geweest! Was koud buiten vandaag!

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tot nu toe:
    Pluys zwanger (15 wkn)

Zwanger in februari
    nog niemand

Bijzonderheden

februari - Start IVF met PGD Hope
    februari - Start IUI Pooltje
    2 februari - 1e FollikelMeting Conny
    18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl
    19 februari - Follikelmeting Wishgirl
    28 februari - Caruli evaluatiegesprek
    maart/april - start 3e ICSI Schaapie
    maart/april - start ICSI Josien
    10 maart - Gynaecoloog Lola1982

NOD februari 2008

18 - Pooltje (ronde 24)
    20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3)
    24 - Conny75
    28 - Caruli (ronde 40)
    29 - Josien (ronde 19)

NOD maart 2008

06 - Wishgirl (ronde 9)
    08 - Danjo (ronde 5)
    09 - Katrien Duck (ronde 10), Ellenk
    25 - Lola1982

Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...

Zoooo even een ander plaatje erop gezet die ik persoonlijk mooier vind... maar ik had em al bij een ander topic gebruikt en die meiden willen nu een andere gaan gebruiken.. dus pak ik deze ;) hahaha

Tenzij jullie hem niet leuk vinden en die andere er weer op moet natuurlijk...

Deel Deze Pagina