Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tis allemaal niet wat zeg jeetje

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

nee kheb een beetje boel afkeer gekregen van groningen..

kan je het je voorstellen?

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wishgirl: jeetje zeg wat een verhaal, ik kan me voorstellen dat je een afkeer krijgt tegen groningen!
    Wanneer moet je naar zwolle?

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik weet nog niet wanneer ik naar zwolle kan..

Ik moet morgen eerst aan fert.arts vragen of ze de brief al naar zwolle op de bus gedaan heeft.
    Zodra ze de brief in zwolle hebben krijg ik een afspraak...

5. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Kan me heel goed voorstellen dat je een afkeer van Groningen hebt gekregen! Je zou bijna een afkeer van zwanger willen worden krijgen van dit soort procedures :confused: . Maar we weten waar we het voor doen ;) .

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Precies.. en met het zwanger worden... Ik geef maar zo niet op hoor..

Er is meer voor nodig om een afkeer daarvoor te krijgen bij mij dan alleen groningen
    hahaha

7. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Zo mag ik het horen, wij laten ons niet kisten :) !

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Precies Jootje! hahahaha

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Jeetje Wish... dat is allemaal niet niks... Ik kan me voorstellen dat het je veel te omslachtig is en dat je daarom liever voor Zwolle gaat kiezen.

Succes bij de keuze meid! Maar zoals ik het nu lees is die keuze niet zo moeilijk voor je...

Hier niet veel nieuws te melden. We zijn net thuis van de IVF/ICSI infoavond en daar zijn we weer wat wijzer geworden. Voor ons was het vooral ook belangrijk om te weten dat ze onze historie van BBZ mee zouden nemen in hun gedachten. Mocht het ooit raak zijn, dan krijg ik gelukkig eerder een echo om uit te sluiten dat het weer mis gaat.

Succes allemaal en veel liefs,
    Josien

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wishgirl....er moet wel een hoop gebeuren daar zeg in Groningen, pfff....wat kun je dat goed navertellen/schrijven!
    Hoop dat het in Zwolle allemaal wat ' simpeler' gaat (zover dit simpel kan natuurlijk) en je daar een beter gevoel eraan over houdt!

Josien, vond je het een fijne info avond? Hoe gaat het deze week met hele dagen werken?

Ik mag volgens banner vandaag testen, doe ik niet....geen tekenen van ongi...ben alleen sinds weekend ontzettend moe, verder niets...ik hou vast aan een komend griepje...oftewel ik blok eventuele hoop....hoe is het bij jou Vruchtje?

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Spannend triessie

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Spannend Triessie....

pff Wish wat een verhaal. Sjonge jonge als je er al niet moedeloos van wordt dan word je het daar wel van. Wat een gedoe.
    Ik hoop dat Zwolle beter beslagen ten ijs komt....

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Om te beginnen eerst maar even een verslag van vanmorgen ;)

Ja dat heb je met mensen als ik he.. hahahaha zo gebeurt er niets en zo zitten we weer in een stroomversnelling...

Vanmorgen dus geweest... kreeg ik doodleuk te horen dat ze op cd 15 bloedgeprikt had.. dus ik meteen: neee ... moet je nog prikken!
    hhahahaha... dus vanmorgen geprikt...

Kon ik vanmiddag bellen voor de uitslag en hoe we het dan verder gaan doen...

Net gebeld... LH is 35 en E2 1119... Dit houdt in dat het in de stijgende lijn zit omdat het E2 nog mooi hoog is... Zat ik in de dalende lijn dan is het E2 nl een stuk lager. En met de stijgende en dalende lijn wordt dan bedoeld de LH piek... Dus we zitten nu nog in de stijgende lijn naar de piek toe.
    Dat het E2 ook zo hoog is nu heeft te maken dat het een mooi rijpende follikel is nu...

Dus morgenmiddag kan ik Pregnyl zetten rond een uur of 12 en dan donderdagmorgen meteen doorrijden als ik dochterlief naar school gebracht heb... Als ik iemand dan uit haar kamer zie komen kan ik op de deur kloppen en doet ze even snel insemineren ;)

Ze hebben de brief naar Zwolle al op de bus gedaan dus ik hoop daar volgende week ofzo een afspraak van te krijgen.. Zou leuk zijn ;)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou weer posi nieuws Wish

Mannetje en ik hebben net ff duidelijk over onze situatie nu gehad
    en het komt er toch wel opneer dat ie het behoorlijk beu is zoals het nu allemaal gaat
    (Steeds langere cyclus,toch wel een beetje het verplichte enz)
    Dus we gaan na deze cyclus de gyn bellen voor IUI

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Heel goed Danjo dat je die stap hebt genomen! :)
    Niet een makkelijke beslissing...

Mijn vriendin en haar vriend waren ook al bijna 2 jaar bezig. Er was niets mis met ze en toch lukte het niet en toen was ze met 3e IUI zwanger. Kijk dat zijn de fijne berichten.....

Wish meis, bij jou is het ook hollen of stilstaan zeg!
    Never a dull moment with Wish! :) ;)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou jah hier wel 2x zwanger in 2,5 jaar maar goed
    wel vreemd toch alles is mega goed en toch moet je zolang wachten

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja dat snap ik dus ook niet.

18. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Eindelijk, er komt licht aan het eind van de horizon! Gisteren een temp van 36.9 en vandaag 37.1 ; dat betekende in het verleden altijd dat ik mijn eisprong heb gehad. Alleen heb ik van het weekend niet echt goed gemeten (lees: geen wekker gezet en dus veel later pas gemeten), dus wanneer de eisprong exact is geweest weet ik nu niet. Maar als mijn temp de komende dagen boven de 37 blijft dan ga ik ervan uit dat mijn NOD uiterlijk op 3 maart ligt.

Het zou kunnen dat de :evil: helemaal wegblijven, maar daar reken ik maar niet op. De laatste keer moest er hulp (IUI) bij te pas komen omdat ik al meer dan een jaar niet meer zwanger was geworden. Wel nadat ik in 2006 wel twee keer zonder hulp zwanger was geraakt (beide MK). Afijn, het gaat dus weer beginnen en ik kan weer vooruit kijken.
    Heerlijk :) !

Even geen tijd om verder te reageren op alle berichten. Morgenavond heb ik wel weer meer tijd, dus dan lees ik even bij om te zien wat ik allemaal gemist heb de afgelopen twee dagen.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Fijn dat je ei er is geweest meid
    Hier zal ie zich 1 deze dagen ook wel melden

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wish: kijk nog meer positief nieuws! Als we nou aan het einde van je cyclus weer positief nieuws krijgt kan het helemaal niet meer stuk!
    :D

@ Danjo: hartstikke verstandig meid! Doen jullie goed, misschien hebben jullie gewoon even een klein beetje hulp nodig! Kan geen kwaad toch!

@ Pooltje: wat fijn meid, dat je ei waarschijnlijk is geweest!

hier geen nieuws, althans niet op het zwanger worden gebied!
    Nou ja op geen 1 gebied eigenlijk! ;)
    Druk, druk, druk op het werk, maar goed... Dan gaat de tijd tenminste snel en dan is het snel 10 maart, tijd voor de gyn!
    Vrijdag even bloed laten prikken, want je zal zien, laks als ik ben vergeet ik dat of stel ik het zolang uit dan heb ik 10 maart nog niks binnen qua uitslagen! ;)

Deel Deze Pagina