Hoi allemaal, Even heel snel een kort berichtje van mij ga zo namelijk uit eten. Ongie is in aantocht morgen zal het wel echt doorzetten en reken ik als dag 1. Helaas hopelijk volgende ronde meer geluk. Reageer morgen natuurlijk even op iedereen. liefs vruchtje
Goeiemoggel Nou marjo komt dr bed en en stontverkouden pfffffff waneer houd het eens op zeg blegh Mannetje ziek dus denk dat als we niet kunnen klussen dat ik eind deze week de gyn al ga bellen
Nou goeieroggel dan als je zo verkouden bent M mmm kijk nu ff naar belgie daar hebben ze allemaal beelden van oostenrijk op dit moment. Zie je allemaal mensen skieen..... En ik wil ook! Maar kon niet mee met vrienden omdat ik bijna uitgeteld zou zijn en nu zit ik hier gewoon
Hi hi... ik had al een poosje geen melding meer gekregen van reacties op dit topic, dus ik dacht dat het hier erg rustig was. Maar nu blijkt dat jullie behoorlijk veel hebben zitten kleppen... @Wishgirl: Ik heb ook geen ervaring met IVF in eigen cyclus. De tweede serie IUI-behandelingen hebben ze bij mij ook in mijn eigen cyclus gedaan (alleen pregnyl moeten spuiten om de eisprong te timen, maar verder geen hormonen...) Dit omdat na mijn miskraam mijn cyclus 'ineens' regelmatig werd. Maar jeetje, wat een verhaal... Ik lees trouwens nu pas dat je al een dochter hebt. Ben je van haar ook zwanger geworden na een kunstmatige bevruchting? @Josien: Fijn dat ze jou de volgende keer een vroege echo geven! Ik heb ook een verhoogde kans op een bbz en ik heb daarom met 6 weken al een echo gehad, om te kijken of het vruchtje op de juiste plek zat. Een vriendin van mij is beide eileiders kwijt geraakt na twee bbz's en dat wilde ik in geen geval ook meemaken... @Danjo: Dat verplichte klussen herinner ik me nog maar al te goed! Wij waren ook blij toen we met IUI konden beginnen, toen werd het van 'moeten' klussen ineens 'mogen' klussen! Sterket nog: een paar dagen voor de inseminatie móchten we niet eens klussen... Wat een rust gaf dat! @Pooltje: Nooit overwogen om ovulatietesten te gaan gebruiken? Ik heb dat erg fijn gevonden... @Vruchtje: Balen meid... @Ellen: Dat zijn moeilijk momenten, nietwaar? Sterkte!
Wishgirl: ik heb je verhaal over Groningen gelezen. Pff kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten om daar je behandelingen te starten. Fijn dat je deze week wel wordt geinsemineerd hoop dat dit jouw ronde gaat worden. Danjo: Kan me goed voorstellen dat jullie het beu zijn. Inderdaad wat lola1982 ook zegt misschien is dit wel het beetje hulp wat jullie nodig hebben en raak je op die manier lekker snel zwanger . Snap dat het natuurlijk ook wel weer een stap is om te bellen voor afspraak. Pooltje: Ik hoop dat het inderdaad je ei is geweest meid. Je hebt er nu lang genoeg op gewacht. lola1982: Grappig dat we allebei 10 maart naar de gyn moeten. Ik moet trouwens om 14.40 uur. Josien: Fijn dan hé voor je gevoel dat ze op de hoogte zijn van alles. Ook heel mooi dat je dan een vroege echo krijgt. Als ik zwanger ben krijg ik ook vroege extra. Gyn zei dat ik meteen moet bellen als ik positieve test in handen heb. all: als ik dat kweekje krijg voor chlamydia zit ik ongeveer op cyclusdag 22. Kan dat dan geen kwaad dat ze dan kweekje afnemen? ivm met eventuele zwangerschap? Gyn heeft er toen ze belde niets overgezegd en als het kwaad zou kunnen zouden ze er toch wel iets van gezegd hebben. Zo van moet voor je eisprong. Wat denken jullie? Nog een ander vraagje. Je krijgt bij de meest ziekenfondsen 3 x isci of ivf vergoedt? Stel je hebt er drie gehad en je gaat naar andere verzekeringmaatschappij beginnen ze dan weer opnieuw met tellen? Anders zou iedereen namelijk na 3 pogingen gewoon van ziekenfonds kunnen wisselen. Of is dit te makkelijk gedacht Ik ben trouwens mega ongie en onwijs veel buikpijn liefs vruchtje
@Vruchtje: Ik denk dat dit inderdaad te makkelijk gedacht is... Bij wisselen van verzekeraar zal je dossier wel worden doorgestuurd.
al je gegevens gaan van verz naar verz dus zo werkt dat helaas niet veel proberen toch nog een 4e x ergens anders op eigen kosten Nou lola we doen niet echt aan het verplichte klussen doen waneer we het zin hebben Maar goed dat is toch gemiddeld wel 3 a4 x in de week Maar nu weer ziekjes dus dan heb je weinig zin Vraag me wel af ben dagen moe zal dat dan toch met de griep te maken hebben
Hoi Dames, Ben ik ook weer! Erg moe en erg ongi-krampen, waar dat nou weer goed voor is! Hoe is het hier? Ellen, dat zijn wel echt klote momenten! Dikke knuffel! Danjo, Beterschap!
hihi Lola misschien je kosmobiologische (of hoe heette het ook al weer) eisprong geraakt hahahaha Ben net terug van mijn sollicitatiegesprek. Was goed en volgens mij een passend bedrijf. Was net meteen maar ff bij Randstad toen de intercente tegen me zei, wacht maar dan bel ik meteen wel ff het bedrijf hoe zij je vonden.... En zij waren ook zeer positief. Nu hebben ze vrijdag om 4 uur nog een gesprek dus moet nog wachten tot maandag/dinsdag.... Ik kan wel wat positivisme gebruiken.... Mss is dat ook beter voorhet zwanger worden. Weer wat rust in de keet.
@Ellen: Spannend! Afleiding is inderdaad erg fijn. Zo zijn wij in onze 5 jaar proberen 2 keer verhuisd (nieuwbouwoning gekocht...) Nou, keukens en vloeren uitzoeken en zo leidt héél lekker af...
Hai ladies Zou gaan zwemmen maar was zelf al niet fit en nou belde mn vriendin dat ze door dr rug is gegaan Dus vandaag maar niet zwemmen helaas
Hey lieve meiden...ik heb vanochtend getest, niet 1x maar wel 2x want de testen gaven positief aan....kon het gewoon niet geloven en nog ben ik verbaasd maar tegelijkertijd ook blij...zo onwerkelijk...maar ik ben zwanger! Heb een dubbel gevoel, verdriet en blijdschap liggen erg dicht bij elkaar, daarnaast natuurlijk angstig of het nu wel op de goede plek is aangekomen....pfff....weet niet zo goed wat te zeggen...het moet nog bezinken!
All: De planning was hier: vanmiddag rond het middaguur 5000 eenheden Pregnyl zetten ter ondersteuning van de eisprong en dan morgen rond 9.15 uur a 9.30 uur even aankloppen bij de fert. zodra ik iemand naar buiten zag komen en ze zou me dan even snel insemineren. LH was laag volgens haar dus kon makkelijk zo... Goed... gisteravond voelde ik al wat lichte pijn en dat bleef vanmorgen ook aanhouden. Ineens was het weg... Ik dacht wel aan de aankomende eisprong, maar normaal heb ik het echt veel erger en de LH was nog laag immers... toch? Maar goed... vanmiddag rond het middaguur even Pregnyl gezet en met dochterlief naar kinderfysio. Teruggekomen ben ik toch voor zeker maar even gaan bellen met assistente van de gyns. Immers.. als ik wel mijn eisprong gehad zou hebben, zouden we met morgenvroeg aan het eind van die 24 uur zitten en dat vind ik te laat... Mijn fert. was er natuurlijk weer niet zelf dus overleg gehad met andere gyn... Zijn reactie: Kom maar deze kant op... kijken we even met een echo... En aan de hand daarvan kijken we of we nu insemineren ofdat het morgenvroeg nog kan. Daar aangekomen tijd wachten.. die gyn was op verloskamers bezig.. kan lang duren dan he... en het wacht niet Goed echo... ja hoor... gesprongen! Dus meteen insemineren... Goh zegt ie.. had ik niet verwacht.. LH was gisteren nog laag genoeg... Grrrrrrrr.... mijn lijf is anders als in het boekje! Maar goed.. de wachtweken zijn weer begonnen hier al verwacht ik er niets van. Ik moest meteen opstaan van de stoel.. normaal moet ik altijd even blijven liggen... En in de auto voelde ik het stromen... Ik ben niet bijgelovig ofzo... maar als er op zo een moment een lijkauto achter je rijdt voel je je niet echt prettig kan ik je verzekeren Thuis gekomen moest ik meteen heftig aan de schoonmaak hier.. opruimen en schoonmaken... want er komen vanavond mensen de bench ophalen... zucht... En ik weet wel... je kan gewoon het normale dagelijkse doen... en dat moet ook.. Maar dit was niet meer normaal
Nou Triessie... dat is toch geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Gewoon lekker proberen te genieten... De kans is groot dat het nu gewoon goed zit... Super hoor!
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door. Zij houdt voorlopig de lijst bij. Tot nu toe: Pluys zwanger (19 wkn) Lola zwanger Zwanger in februari Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Bijzonderheden februari - Start IVF met PGD Hope februari - Start IUI Pooltje 18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl 20 februari - Inseminatie Wishgirl 28 februari - Caruli evaluatiegesprek maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien 10 maart - Gynaecoloog Lola1982 NOD februari 2008 18 - Pooltje (ronde 24) 20 - Vruchtje24 (ronde 2) 24 - Conny75 28 - Caruli (ronde 40) 29 - Josien (ronde 19) NOD maart 2008 06 - Wishgirl (ronde 9) 08 - Danjo (ronde 5) 09 - Katrien Duck (ronde 10), Ellenk 21 - Vruchtje24 25 - Lola1982
Triessie: Geweldig nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd meid. Kan me voorstellen dat je nu bang bent of het wel op de goede plek zit, maar komt vast goed meid. Krijg je ook een vroege echo? Ben echt blij voor jullie tenminste 1 van ons zwanger . Ellenk: ik ga voor je duimen dat je wordt aangenomen. Qua zwanger worden in ieder geval fijne afleiding. Whisgirl: succes in de slopende wachtweken. Wil je mij op de nod lijst zetten. Mijn nod is 21 maart. Bedankt alvast lola: vaag die ongie krampen ik zou ook niet weten wat het kan zijn. danjo: beterschap hé all: jammer dat ik te gemakkelijk dacht wat betreft van ziekenfonds switchen. Maar ja gaan er maar vanuit dat we allemaal het niet nodig hebben of binnen die 3 keer zwanger raken. liefs vruchtje