Dank je wel Wishgirl...volgens de berekeningen op de site is 29 oktober de uitgerekende datum.... Dus je zit op de wachtbank...super zeg...ik ga keihard voor je mee duimen hoor!
he wish het is echt wel wat bij jou he ik hoop zo dat het nu een keer wel wil lukken meis zou zo leuk zijn.....én ja normaal stroomt het er bij ons ook weer wat uit...als er maar wat achter blijft.....ik hoop dat het nu een keer een goede is...wie had je?ypma? nou ik bel je straks nog ff als het lukt wanneer is het nu je nod.....6 maart ofzo... nou meis gr heidi
@Vruchtje24 - Over de verzekeringen... Er zijn verzekeringen die 6x IVF vergoeden... Univé is daar een van en Agis volgens mij ook... Dat weten ze in de IVFcentra precies... Het beste wat je kunt doen is de verzekering even bellen hoe het zit als je 3 behandelingen gehad hebt via een andere verzekering of je dan de resterende 3 bij hen mag laten doen. Je betaalt wel meer premie heb ik gehoord... maar dat is een schijntje met wat je voor de behandelingen zelf moet betalen... Even uitzoeken dus @Ellen - Oooh wat spannend zeg! En al heel mooi dat ze positief over je zijn.. Als wat heb je gesolliciteer? Ik duim voor je meid dat je maandag/dinsdag goed nieuws hebt. @Lola - Met een goed resultaat he meid.. al die afleiding @Danjo - Balen dat het zwemmen niet doorgaat zeg... Je voelt je erna vaak toch een stuk lekkerder... Maar goed.. binnenkort maar weer he... Zolang je vriendin met haar rug uit de running is zal het wel niet worden denk ik... Of ga je alleen? @Vruchtje24 - Dank je wel... en je staat op de lijst hoor! @Triessie - Dank je wel... en je staat ook op de lijst met uitgerekende datum @Heidi - Heeee meid... Khad in de planning jou vanavond te bellen hahaha.. Maar dan wacht ik jouw telefoontje wel af... Of moet ik jou toch bellen? Ik bel gratis Nope, de vries had ik... Ja oke... maar ik krijg al zo weinig ingespoten en als het er dan ook nog weer uitloopt Maar goed.. tzal wel goed zijn.. Ik heb tegen hem gezegd dat ie het volgens IUI moest inbrengen en dat heeft ie braaf gedaan Ja NOD is 6 maart! @ Danjo - Ja ik hoop ook wel hoor dat het nu raak is... Dan heb ik tenminste geen IVF nodig...
Even terug komen op verz Dit kan je nu niet meer veranderen is tot 31 Jan We gaan altijd samen ma en woe maar als ze maandag nog steeds last heeft ga ik gewoon alleen Vandaag maar niet zo gedaan snot loopt me de neus uit HEB IK DAT
Gewoon bellen met zo een verzekering en dan hoor je hoe of wat... Je kan voor zover ik wel weet wel veranderen, maar niet kosteloos..
@Triessie: gefeliciteerd meid, wat een geweldig nieuws voor jullie ! De angst die je hebt is bij iedereen hier denk ik wel heel herkenbaar, blijdschap en verdriet liggen zo dicht bij elkaar door alles dat je hebt meegemaakt in het verleden. Maar probeer ervan te genieten meid en je niet te druk te maken! @Wish: er zijn verhalen genoeg over meiden die bang zijn omdat na de IUI het zaad er weer snel uit lijkt te lopen, maar er blijven echt wel meer dan genoeg zaadjes achter hoor! En daar tussen hoeft er maar eentje te zitten die zijn werk goed doet ! @Vruchtje: jammer dat het deze maand weer niet raak was . Succes met weer de nieuwe ronde. @Danjo: beterschap meid! Kan me voorstellen dat klussen er nu even niet in zit, maar wie weet zijn jullie wel snel weer beter en is dat nog niet te laat. Zelf was ik wel opgelucht toen we met IUI begonnen dat je je niet meer druk hoeft te maken over de timing van sex, daardoor werd de sex gelijk weer een stuk leuker. Ik was op een gegeven moment namelijk wel bezig met ovulatietesten en dan ben je veels te gefocussed, was niet goed voor mij maar ook niet voor mijn mannetje... Ellen, spannend meid, tweede sollicitatiegespreek. Heel veel succes daarmee. Zelf ben ik definief overtuigd dat mijn eisprong is geweest - temperatuur vanmorgen 37.2 - dus ik zit ook weer op het wachtbankje. Gek gevoel wel hoor, na 4 maanden weer op het wachtbankje plaatsnemen. Hoop dat de volgende keer dat ik van het wachtbankje af kom - op de goede manier dan - ik er ook meer dan 9 maanden vanaf blijf ! groetjes, Pooltje
Nou wij doen niks verplicht pooltje haha Maar goed nu dat je niet lekker bent word het helemaal niks Maar goed we kijken wel Ook al weer op het bankje Ik ook 1 deze dagen Maar goed we wachten af of het een echt wacht bankje wordt
Triessie, nou nou dat is niet echt triest Geweldig Super gefeliciteerd! Wish... hihihi... zei het toch ... never a dull moment met jou!Spannend weer! Kunnen de kaarsjes weer branden. Hier nog nega ovu test. Wel al duidelijk zichtbare streep maar kan wel kloppen normaal dag 13/14 posi. Ik ben bij 2 bedrijven geweest 1 was voor Hoofd Administratie en 1 was voor assistent controller.. De laatste functie past het best bij mij want dat is een internationaal bedrijf dus kan ik weer lkkr engels beppen. Maar goed ik heb nog tot 1 juni om wat anders te vinden.. Idd pooltje ik vind ook dat we nog 1 keer op de wachtbank moeten en dan is het genoeg geweest
Lieve Triessie... wat een geweldig nieuws! Geniet van de roze wolk meid en probeer je niet te veel zorgen te maken. Liefs, Josien
Goeieroggel Jeah we hebben gisteren ondanks koortslippen,snotter,maagpijn en ga zo maar door toch nog een gaat weten vrij te maken hehehehhehe Ik ga zo naar de peut toe doei allemaal
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door. Zij houdt voorlopig de lijst bij. Tot nu toe: Pluys zwanger (19 wkn) Lola zwanger Zwanger in februari Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Bijzonderheden februari - Start IVF met PGD Hope februari - start IUI Pooltje 18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl 20 februari - inseminatie Wishgirl 28 februari - evaluatiegesprek Caruli maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien 7 maart - intakegesprek IVF Zwolle Wishgirl 10 maart - gynaecoloog Lola1982 NOD februari 2008 18 - Pooltje (ronde 24) 20 - Vruchtje24 (ronde 2) 24 - Conny75 28 - Caruli (ronde 40) 29 - Josien (ronde 19) NOD maart 2008 06 - Wishgirl (ronde 9) 08 - Danjo (ronde 5) 09 - Katrien Duck (ronde 10), Ellenk 21 - Vruchtje24 25 - Lola1982
Hoi hoi.. Vandaag brief binnen gekregen van ziekenhuis Zwolle... Op 7 maart a.s. heb ik het intakegesprek voor de IVF in Zwolle... Ik ben benieuwd of ze me willen helpen, hoe het mij bevalt en wanneer ik kan beginnen... Maar ik vind het al wel lekker snel dit intakegesprek
Ja he Danjo.. Als ik nu ook zo snel kan beginnen Ik heb 6 maart NOD... 7 maart daar naar toe.... Wellicht kan ik dan meteen 3e dag echo maken enzo Dat zou helemaal super zijn he Maar goed... even afwachten... Misschien mogen ze een zwangerschapstest doen voor me