Je zit er niet alleen En laten we hopen dat het dan een treffer mag zijn... dat je niet naar het zkh hoeft..
@Wishgirl: Dat is inderdaad al lekker snel en het zou helemaal mooi wezen als ze deze cyclus al meteen 'aan de slag' gingen... Succes!
@lola - tZou heeeel mooi zijn als ik meteen kon starten... maar ja.. kweet natuurlijk niet hoe hun wachtlijst is en hun beleid.. Is even afwachten dus nog... Maar ik vond dit al lekker snel... Ik bedoel.. hoe langer een intake op zich laat wachten hoe later je kan starten immers... Maar ja... das logisch @danjo en ellen: Hopen dat jullie eitje dan maar snel mag komen en dat jullie ook gezellig bij me komen zitten op het bankie Met hoeveel zitten we nu trouwens op het bankie?
denk dat redelijk wat Ellen,Jij,Ik meende nog wat toch Ik kruip er morgen wel op eerst vanav nog maar ff haha
@Ellen: hoe is je tweede sollicitatiegesprek gegaan vandaag? Heb je hem binnengesleept die baan en een mooi salaris voor elkaar kunnen krijgen? @Wishgirl: wat fijn dat je al zo snel voor de intake naar Zwolle kan, alles zit mooi in een stroomversnelling bij je. Maar wie weet is het helemaal niet meer nodig . @All: ik ben in ieder geval een van de gebruikers van de wachtbank en ben van plan er nog heel lang op te blijven zitten. Als het even kan een jaartje ofzo ! Stom is dat he, mijn vorige berichten zei ik nog dat ik er deze maand niks van verwacht, maar als je dan eenmaal op de wachtbank zit dan gloort de hoop toch voluit.... Ik heb verder een heftig weekendje voor de boeg, namelijk een weekendje met een oude vriendenclub waarvan er 1 een zwangere vrouw heeft, 1 net een dochtertje gekregen en een ander 2 maanden geleden een zoontje. En we zijn slechts met zijn 7-en... Gelukkige kinderverhalen alom dus vrees ik, maar we spreken 1 keer per jaar af en sommige zie ik ook echt alleen in dat jaarlijkse weekendje. Dus ik heb besloten maar door de zure appel heen te bijten. Wel heb ik iedereen van te voren geïnformeerd van mijn mindere geluk op kinderfront, dus hopelijk houden ze daar toch wel rekening mee. Zo niet, dan heb ik mijn racefiets achterin de auto liggen en trek ik er overdag lekker op uit om even alles van me af te fietsen. Ben benieuwd dus, heb zin om iedereen weer eens te zien maar zie er ook als een berg tegenop . He, fijn weekend allemaal, Pooltje
Ik zit er zondag zeker op. Gesellie.... Hoe is de bank hier? Ook al zo doorgezakt of pas nog weer opnieuw gestoffeerd?
Ik hoop dat het allemaal meevalt Pooltje. Gelukkig kan het goed hebben van vrienden die zwanger/kinderen hebben. Praat er graag mee maar kan me voorstellen dat het niet makkelijk is. Er is bij ons ook een stel in de groep waarbij het 2 jaar geleden echt finito was. Geen kansen meer. Tja zij heeft er nu wel heel veel moeite mee omdat bij ons in de groep nu pas de kinderen komen. We proberen er wel zo veel mogelijk rekening mee te houden en dat waardeerd ze enorm. Ik had vandaag geen gesprek. Ze hadden bij het bedrijf vandaag nog een kandidaat vandaar dat ik moet wachten tot na het weekend voordat ik wat hoor....
Spannend dan Ellen! Gelukkig zit je ook op een zeer relaxe wachtbank met zachte bekleding en goede roomservice !
Mij ook! Vanmorgen heeft mijn vriend heerlijke tosti's met banaan en chocolade klaargemaakt met een kopje koffie. Soms is verwend worden best leuk !
Ik voel met je mee! Zelf ga ik regelmatig uit eten met een drietal vriendinnen die tevens ex-collega's van mij zijn. In de vijf jaren dat wij bezig zijn geweest zijn twee ervan in totaal 5 keer zwanger geweest. Tijdens mijn eerste zwangerschap - die in een miskraam uitliep - liep er zelfs eentje vrijwel gelijk met me op. Dan moet je heel vaak en heel diep slikken. Gelukkig konden we er met zijn vieren ook om huilen en dat luchtte dan ook weer op...
Bedankt Lola en Ellen voor jullie lieve en bemoedigende reacties. Het zijn ook stuk voor stuk goede vrienden dus het zal vast goed komen, al zal er wel een traantje vloeien van het weekend. Maar dat hoort er nou eenmaal ook bij, met vrienden deel je mooie maar ook mindere mooie tijden! Ik ga eens kijken hoe erg het met de files is in het land, ik moet van het oosten (Wageningen) helemaal naar de kust rijden (Noordwijkerhout), dus mag fijn langs Utrecht en Amsterdam... Als het te erg is dan wacht ik nog maar een half uurtje voordat ik aan rij. Nogmaals fijn weekend allemaal, ik ga jullie voor een paar daagjes verlaten. Pooltje de computer uitzetten en kijken of de fi