@Danjo... blij dat je het met me eens bent hahaha... hier redden we het wel een week of 2 op... @Ellen - tja... rustdag he... maar euh.. ga maar lekker liggen slapen hoor meid... @Danjo - ik zeg niks... hahahah... heb je niet naar bed gestuurd.. toch?! hahahahh
Gaat het zo een beetje lukken tijdens de wachtweken meiden? Oeps... Warme chocolademelk met slagroom is natuurlijk ook altijd lekker..
Voor de rest gaat het allemaal goed hahahahaha Zon zitzak zit helemaal nie zo fijn heb er ook nog wel 1 op het zolder liggen oranje
Mmmmm ziet er allemaal goed uit. Lekker maak zo ook maar eens een choc... Mijn vriendin heeft ook zo'n zak. Ziet er idd lekker uit maar zit minder Wish hoe voel je je? Nog steeds last van je maag? Danjo had je nu ei gehad?
Ja als goed is gisteren dus Mn temp was iig vandaag hoger Maar goed of de klus dagen dan wel goed waren vraag ik me af
Woooow, dat gaat er luxe aan toe hier! Ik hoop dat ik me snel bij jullie op de bank mag nestelen! @ Wish: ja, zou wel heerlijk zijn een normale cyclus! Ik moet 10 maart naar de gyn! Nog 2 weekjes.... Nog even doorbijten! Van de week maar even bloed laten prikken!
Hoi iedereen, ben weer terug van het weekendje en het was gelukkig heel gezellig. Viel alles mee met de baby en zwangerschapsverhalen, maar wel hele goede gesprekken gehad en met iedereen weer helemaal bijgepraat. Verder lekker door de duinen en over het strand gewandeld, een lange fietstocht gemaakt langs de kust en heerlijk tapas gegeten. Kortom, een geweldig weekendje gehad 8) ! @Wish: ik vind de bank geweldig en alle gerechten ook, maar wie komt deze roomservice brengen? Ik mis de mooie mannen in het plaatje die ons verwennen met al dat lekkers ! Ik zal de komende dagen mijn eigen mannetje weer moeten verwennen (vind ik overigens ook niet erg hoor) want hij heeft met voetbal een lelijke tik op zijn enkel gehad en daardoor enkel en knie helemaal dik. Ik kwam dus thuis vanavond en toen zat hij daar met zijn enkel omhoog op de bank ... Gelukkig heb ik al een plekje op de mooie luxe wachtbank, dus betekent deze blessure geen einde ronde doordat klussen er even niet in zit! Groetjes allemaal, Pooltje
He vedorie Pooltje.... die mannen ook. Ik ben altijd blij dat de mijne zondagmiddag weer op de bank zit want idd voor je het weet heeft ie een blessure. (sporten is zo gezond ) Fijn dat je weekendje leuk was. Ff je zinnen verzetten is nooit verkeerd.
@Pooltje: Wat fijn dat het allemaal meeviel, achteraf is dat eigenlijk meestal zo. Zó jammer dat we er dan van te voren zo tegenop kunnen zien...
Herkenbaar sinds die van mijn niet meet in het eerste elftal voetbalt is er elke week wat hahaha heerlijk pooltje dat je het zo naar je zin heb gehad Ik moet zo ff naar het werk voor een plan van aanpak
Ik kreeg vanmorgen van een vriendin de volgende inzicht: Er glimt iets aan de horizon, een sprankje hoop een heel klein puntje dat probeert op te rijzen gelijk de zon om in uw leven te kunnen stralen. Geduld is nu het sleutelwoord, geduld en rustig de weg voorbereiden om het sprankje hoop uit te laten groeien tot iets groots en machtigs in uw leven. Probeer niet sneller te gaan dan het sprankje hoop kan rijzen, u kunt ook niet de nacht vervangen voor de dag. Voel het geluk dat het beginpunt aanwezig is, en laat de rest aan het lot en de tijd over. Te mooi om te laten liggen. Voor jullie allen