Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    idd erg mooi

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Waar hangt iedereen uit

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja heb altijd repetitie op maandagavond en ben nu pas terug.... hihihi en nu lig jij natuurlijk al op 1 oor (en gelijk heb je)

4. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Ben er weer. Heb een etentje gehad bij een vriend van me, dus was pas laat weer thuis. Doordeweeks kan ik overdag zowiezo nooit forummen, want vanaf mijn werk doe ik dat niet (te druk en ook te veel inloop van collega's). Vandaar dat ik meestal 's avonds bij lees en schrijf en in het weekend, die bij mij tegenwoordig op vrijdagochtend al begint :D .

Mooi gezegde trouwens Ellenk! Ik moet zeggen dat door de opkomende lente ik ook weer in een heerlijke positieve mood ben de laatste tijd ;) !

Verder weinig te melden vanaf hier. De wachtbank zit nog goed, maar ik ben wel nieuwsgierig of Wish nog met mooie plaatjes van de bezorgers van de roomservice komt? Anders zal ik morgen zelf wat suggesties doen, nu is het al laat en ga ik maar eens langzaam aan mijn bedje opzoeken.

groetjes, Pooltje

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik wil wel zo'n mooie niet te overdreven gespierde man die mij een lekkere cocktail komt brengen Pina Colada ofzo... Nu mag ik nog wel iets met wat alcohol erin... ;)

6. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

hoe is het met iedereen? Nog spannende nieuwtjes? Voor Triessie in ieder geval goed nieuws las ik... meid, van harte!

Hier gaat het wel goed... heb inmiddels alweer een eisprong achter de rug, en het lukt me elke maand een beetje beter om me niet gek te maken. Scheelt ook dat ik wat andere 'afleiding' heb.... een sterfgeval, en bijna vakantie. Probeer me verder ook niet helemaal gek te maken, en dat is ook de reden dat ik effe niet zo vaak online ben!

Hoop dat we allemaal snel goed nieuws hebben!

liefs,

Daan

ps: doe mij ook zo'n choco met slagroom! ! ! ! ! :)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ah we zitten erwel met veel op het bankie

Wish waar hang je uit haha

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja ik zie het bij meer topics dat het vol zit nu ;)

druk druk druk druk druk.

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gezellig druk toch al zijn de laaste dagen wel van die sloop dagen maar goed overleven we ook wel weer

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik ook ik vind nu de laatste 2 weken van de cyclus verschrikkelijk. Ook omdat ik nu overal last van heb dan.
    Vroeger (voor curretage) wist ik niet eens in welk gedeelte van mijn cyclus ik zat. Ik voelde me gewoon toppie.... :(

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb een vraagje en misschien weet hier iemand er het antwoord.

Soms heb je wel eens 2 eitjes aangemaakt.
    Kan het zijn dat ze na elkaarspringen of 'verdwijnt' hij gewoon?
    Als je bij fm meting 2 eitjes hebt maar 1 eitje kleiner hebt dan de ander bijvoorbeeld.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb ook na mn ei van alles en nog wat hoor
    Maar goed niks aan te doen

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoiii!

Erg druk, dus weinig online, maar kom wel even kijken hoor elke dag! ;)

Dames, succes met wachten!
    M'n vriendje heeft gelukkig vrij gevraagd vandaag voor 10 maart, hij wou perse mee, al hoefde dat van mij niet zo! Maar goed, wel fijn!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Das wel fijn Lola

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik weet zeker Lola dat als het 10 maart is dat je het fijn vindt dat ie mee gaat ;)

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Alle meiden op de wachtweek ontzettend veel succes. Ik duim voor jullie!

Katrien Duck: leuk om weer wat van je te horen. Jij zit dus ook op wachtbank spannend maar weer.

Pooltje: ik forum ook nooit op mijn werk. Inderdaad teveel inloop van collega's en buiten dat daarvoor ben ik niet op mijn werk :)

Ellenk: volgens mij kunnen eitjes wel na elkaar springen hoor.

All: hier gaat alles zijn gangetje. Ongie is alweer lekker voorbij en clomidtabletten zitter er weer in. Op naar de eisprong dan maar.

liefs vruchtje

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ellen, ja ongetwijfeld! Toen ik die afspraak had gemaakt had ik wel laten vallen dat ik het erg fijn vond als ie wel meeging...
    Maar later dacht ik van: ach, waarom eigenlijk!
    Maar goed, nu ik er over nadenk vind ik het toch wel weer prettig!

Ik heb al weer volop krampen, meestal na m'n ei, maar goed, zal wel vroeg zijn of ik heb geluk en heb een kortere cyclus! ;)
    Naaa, ik pin me er maar niet op vast!

18. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Eerst een serieus antwoord op de vraag van Ellenk: als er 2 eitjes groeien kunnen ze inderdaad allebei springen. Dubbele kans op bevruchting dus :) !

En dan zoals beloofd voor alle meiden op de wachtbank, een paar roomservice boys die ons in de watten kunnen leggen tijdens de zware wachtdagen/-weken. Zit er eentje tussen die de margarita of chocoladetaart mag bezorgen 8) ?

19. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    er moet natuurlijk wel keuze zijn.... :)

20. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    en dan als laatste... hmmmm wachten in ineens niet zo erg meer op de wachtbank met roomservice ;) !

Deel Deze Pagina