hahaha geeef mij die cocktail maar. bedankt voor je info... was gewoon eens benieuwd hoe dat zat. Jee mannetje ligt op de bank en ik zit eronder.. met de laptop weer op hem... typt echt giga onhandig..pfffffff
De laatste foto was kennelijk te pikant (maar nog wel prima beschaafd hoor) , want ik krijg hem niet als plaatje geplaatst... Voor nieuwsgierige is het wel gelukt een link te plaatsen. http://bp2.blogger.com/_7Vu0WdrWjXY/RlJrHuSspWI/AAAAAAAADxY/WPs_cNK1H1Y/s1600-h/roomservice.jpg groetjes, Pooltje
jaaaaaaaaaaah geef mij die dan maar ! hahahahahahaha.... (er zit er hier een op de bank mij met een paar trouwe hondenogen aan te kijken) laat maar.......... ik stort me wel op het eten..
Eet smakelijk! En voor je vriend/man, zeg maar dat hij je goed in de watten moet leggen, anders sturen wij forumdames de roomservice jongen langs !
Hoi meiden, Ik mag helaas op het lijstje weer een ronde verder... helaas gaan we weer door naar maart (de 28e heb ik net even uitgerekend). En slecht nieuws... nog steeds geen uitzicht op een beginnetje met een ICSI-behandeling. Ik baal er goed van en ben vandaag ook een beetje verdrietig. Liefs, Josien
Toen ik pas in de MMM zat, is er één keer een dubbele eisprong geconstateerd (één in elke eileider). Omdat ze bijna even groot waren, was de verwachting dat ze beide zouden springen. Worden ze allebei bevrucht, dan krijg je dus een twee-eiïge tweeling. Wanneer de het tweede eitje echter véél kleiner is dan het eerste, gebeurt er meestal niets mee en verdwijnt het gewoon... Bijna niet voor te stellen, maar mij werd toen gevraagd of de behandeling die maand dan liever niet wilde doorzetten in verband met het risico op een tweeling... ](*,) #-o
OK dank je... Hihihihi hier weer op de bank letterlijk en figuurlijk hihihi Vanmorgen 2e besprek gehad. Ging wel goed. Alleen met de financieel directeur kan ik niet echt hoogte van krijgen. Wat kunnen sommige mensen toch goed hun gevoelens voor iemand verbloemen. Dat kan ik dus niet
@ Josien: klote meid, dikke knuffel voor jou! Hallo, Weer aan het werk, heb zo m'n functioneringsgesprek! Echt gewoon voor het eerst van mijn leven dat ik dat heb bij een echte baan! Ik bedoel, tot vorig jaar alleen maar bijbaantjes gehad! Spannend! Even onderhandelen over mijn salaris!
Zo functioneringsgesprek achter de rug. als mijn 1 jarig contract afgelopen is in juli wordt ie omgezet naar onbepaalde tijd! joepie! Had ik niet verwacht omdat ik nog moet afstuderen in juni, maar ze vind dat ik het goed doe! En ze heeft er alle vertrouwen in dat ik afstudeer en ik ga een schaal omhoog nu en wanneer ik afgestudeerd ben nog een schaal! Gaat goed! Ben wat dat betreft helemaal gelukkig!