Lola: Fijn zeg dat je functioneringsgesprek goed is gegaan . Ook een lekker vooruit zicht straks vastcontract. Is toch een lekker idee. Josien: Sterkte meid snap dat het ontzettend balen is dat je weer een ronde moet wachten. Ik zou er ook verdrietig over zijn hoor. Het wachten op alles duurt allemaal al zo lang. Knuffel voor jou! Pooltje: Fruitige typjes hoor . Die mogen bij mij wel even langs komen hihi Ellenk: succes ook op de wachtbank en duim dat je wordt aagenomen. Danjo: alles goed verder met jou? all: hier verder alles goed. Volgende week maandag uitstrijkje. Weet nu nog steeds niet of het kwaad kan ivm evt. zwangerschap, maar neem aan dat gyn dat dan wel gezegd had. En iemand van forum (makkie) zei ook dat het geen kwaad kan omdat ze het bij je baarmoedermond weghalen. liefs vruchtje
*inbraak* Ik wilde jullie even laten weten dat ik af en toe met jullie meelees omdat ik toch graag wil weten ook hoe het met de meiden van het topic "na miskraam gaan we er weer voor!" is. @Lola Ik zie dat je toch eerder bloed hebt laten prikken. Ik hoop dat het allemaal meevalt meid. En kei goed van je werk. @Ellen Ik zag dat je misschien een andere baan hebt. Veel succes ik duim voor je. Alle andere meiden ik duim voor jullie allemaal. Als jullie het vervelend vinden als ik af en toe meelees dan hoor ik het graag. Liefs Ischa *uitbraak*
@ Vruchtje: volgens mij kan het ook geen kwaad hoor met een zwangerschap, want ze halen alleen wat afscheiding weg bij je bmm! @ Ischa: leuk om je hier even te zien! Ik heb er geen bezwaar tegen hoor als je hier meeleest! Jij morgen je echo, super spannend, ik duim dat alles goed zit!
Het komt vast wel goed Lola morgen, en met jullie ook allemaal! Ik mis af en toe het gezellige geklets, maar ben wel blij dat jullie nu een topic hebben waarbij jullie je allemaal prettig voelen, daarom zal ik hier ook verder niet meeschrijven maar wilde jullie wel laten weten dat ik nog steeds aan jullie denk en jullie ook volg
Josien, balen dat het weer niet zo heeft mogen zijn deze maand , dikke knuffel voor je meid! Ellenk, heb je nog wel een goed gevoel bij de nieuwe baan? Misschien heb je in het dagelijkse werk straks niet zo veel te maken met die financieel directeur, dan is het niet zo erg als je geen hoogte van hem kan krijgen. Als het een naaste collega of zelfs baas is, dan is het wel vervelend. Succes! Lola, goed nieuws en een lekker vooruitzicht! Nu wel nog even afstuderen hoor, want met je bul kan je toch een stuk makkelijker promotie maken of switchen van baan. Vruchtje, ik denk ook dat een uitstrijkje geen kwaad kan hoor, dus maak je daar niet te druk om. Het wachten is al zwaar genoeg ! Hier niets nieuws te melden, de wachtbank is geduldig... Gelukkig heb ik genoeg afleiding komende dagen, zo ga ik morgen naar het concert van Queens of the Stone Age. Goede manier om het weekend in te luiden ! Eerst nog een dagje werken morgen. groetjes, Pooltje
Hey vruchtje vandag een dayoff gehad maar ja niks aan te doen Ischa spannend morgen maar komt wel goed meid
@ Pooltje: wat voor muziek is dat? (oeps) Maar wel lekker, wat afleiding! Veel plezier in ieder geval!
Leuk Pooltje.... ik heb ze ook eens gezien... maar weet niet meer waar zal wel Lowlands zijng geweest (ga ik elk jaar naartoe)
Hoi hoi... hoe is het hier met de dames? Hier druk bezig met de kamer van mijn dochter! en verder niet zoveel te melden eigenlijk... Ik zit nu in de tweede week op de bank!
Hoi hoi! straks een bruiloft van mijn nicht, ze is ook nog eens zwanger. Als ik de laatste x geen miskraam had waren we op een paar dagen na even ver! Ik heb niet zo'n zin, maar goed, als ik er ben is het vast heel gezellig! Hoe is het hier?
Hee Lola, dat is vaak zo als je geen zin hebt wordt het vaak het gezelligst. Wish meisje, goede afleiding gevonden in het kamertje van je dochter Heb je ff niet meer gezien hier hoe is het verder?
Wish heerlijk ff afleiding zoeken meid Lola heel veel plezier vandaag vaak als je geen zin heb word het harstikke leuk Hier weinig te melden zit op de helft
@Lola1982 - Kan me wel voorstellen hoor dat je er geen zin in hebt in de bruiloft... Je wordt toch even met je neus weer op de feiten gedrukt... Maar hopenlijk zal het meevallen en heb je genoeg plezier wat je kan afleiden! Veel plezier gewenst dus! @Elllenk - Ja heb in de kamer van mijn dochter een leuke afleiding gevonden! Gisteren haar bed geschuurd en de eerste laag witte verf erop gedaan en die moet ik zo even licht schuren en dan kan de tweede laag erop... Even de gemaakte lijstjes aan de muur (zijn van die kastlijstjes en daar heb ik vlinders in gedaan. Daar komen dan 4 van op een rij) en dan nog even de grote schilderijen aan de muur... Op de muur nog even de sjablonen afmaken en dan zijn we al een heel eind Moet ik maandag nog even de kabel doortrekken naar haar kamer, want ze krijgt mijn kleine tv op kamer... Heb ik haar beloofd Verder gaat het hier redelijk... Ik zit wel de hele tijd met het idee dat het einde in zicht is... Staks nog 3x IVF en dan is het einde oefening... En dat vind ik wel heeeel moeilijk moet ik zeggen. En met de IVF ook.. ik kan me er heel goed alleen mee redden tot de punctie... Bij die punctie kan ik gewoon niet alleen terugrijden omdat ik morfine krijg en ik niet weet hoe ik van die punctie ben. En er is niemand hier die met me mee zou kunnen rijden. Ik word daar ook niet vrolijk van moet ik eerlijk bekennen.. En dan de punctie zelf... brrrr... Hoe is het met jou Ellenk? @Danjo - Kijk alweer op de helft... Ik dacht dat je een paar dagen na me kwam... maar ik zal het wel mis hebben dan... Ik was gisteren op de helft Maar je kan dus weer gaan aftellen nu @All - vanmorgen heb ik mijn gelnagels laten verwijderen.. Dus ik ga weer met eigen nagels door het leven
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door. Zij houdt voorlopig de lijst bij. Tot nu toe: Pluys zwanger (19 wkn) Lola zwanger Zwanger in februari Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Bijzonderheden februari - Start IVF met PGD Hope februari - start IUI Pooltje 18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl 20 februari - inseminatie Wishgirl 28 februari - evaluatiegesprek Caruli maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien 7 maart - intakegesprek IVF Zwolle Wishgirl 10 maart - gynaecoloog Lola1982 NOD maart 2008 03 - Conny75 05 - Pooltje (ronde 25) 06 - Wishgirl (ronde 9) 07 - Danjo (ronde 5) 09 - Katrien Duck (ronde 10), Ellenk 21 - Vruchtje24 (ronde 3), Caruli (ronde 41) 25 - Lola1982 28 - Josien (ronde 20) Zo even de lijst weer naar boven gehaald... stond deze keer idd wel ver weg Maar gevonden! Kijken jullie even of het nog klopt? Staat er iets wat niet klopt? Even doorgeven aub Ik heb Conny75 even naar 3 maart gezet omdat vandaag de laatste dag van februari is en ik nog niets van haar gehoord heb... Als het niet klopt meiden hoor ik het wel he? En Pooltje... jou heb ik naar de 5e van maart gezet... Aangezien je de 19e februari je eisprong hebt gehad zoals ik eruit gehaald heb... 14 dagen later kan je dan je menstruatie verwachten en dan kom ik op de 5e maart uit...
hoi meiden sorrie heb een tijd niks laten horen en voorlopig blijf ik even weg.... door familieomsteingdigheden en mijn eigen gezondheids redenen maar kom af en toe nog wel kijken en zodra het weer wat beter gaat, kom ik weer actiever meedoen nod is nu 21 maart. ronde 41 evaluatie van 28 febr is goed gegaan start 2e ivf gepland. heel veel succes meiden
Hoi Caruli!, Leuk dat je wel blijft komen kijken meid... en ik kan me voorstellen als het allemaal zo even tegelijk lijkt te komen dat je even wat meer rust wil.. En wij blijven hier wel hoor... we gaan nergens naar toe! Ik hoop dat het allemaal niet ernstig is bij jullie en dat het snel weer beter zal gaan! En omdat ik positief ben en blijf zeg ik dan maar: heel veel sterkte en tot gauw! KNUF!