Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Weet iemand hier het antwoord op?

Ik krijg bericht in mijn postvak dat er nieuwe berichten zijn in een topic. Normaal gesproken dan he.. hahah soms niet...

Maar ik had dan altijd dat als ik op de link klikte dat ik dan naar het bericht ging van die link! Nu heb ik dat ik niet naar dat bericht ga.. maar na de pagina waar dat bericht op staat... dus bovenaan de pagina... Ik vind dit lastig!

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wet ik ook niet heel veel is veranderd
    maar heb dat niet aan staan
    zwaar irri elke keer die berichten

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nee ik heb dat niet... ik kwam gewoon bij jou berichtje uit. .....
    Ik zal er eens op letten.

4. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    @Wish: ik heb in mijn profiel ingesteld dat ik geen berichten wil ontvangen als er iets bijgeplaatst is op een bericht van mij. In plaats daarvan klik ik op de home pagina altijd op 'bekijk je berichten' en dan krijg je alle forums waarop je zelf een bericht hebt geplaatst te zien. Bovenaan de lijst staan de meest recent bijgeplaatste berichten en dat zijn in de regel ook de forums waarop je het actiefst bent.

@Lola: heel herkenbaar en moeilijk, maar hopelijk wordt het toch een hele leuke bruiloft. Ik ben vandaag de stad in geweest met een van mijn beste vriendinnen en wij waren precies gelijk op kwa zwangerschap, alleen heb ik een miskraam gehad en groeit bij haar de buik gestaag. Heel confronterend maar ik wil haar ook gewoon blijven zien en heb vandaag een ontzettend gezellige dag gehad met haar. Maar het blijft moeilijk :( ...
    PS: Queens of the Stone Age is 'stoner of garbage rock' maar wie die namen verzonnen heeft weet ik niet. Het is gewoon goeie lekkere rock.

@Ellen: leuk he die festivals :D ! Ik ga ook bijna elk jaar wel naar een festival, afgelopen jaren vooral op Werchter geweest maar Lowlands en Pink Pop ben ik ook wel geweest. Dit jaar wilde we naar Pink Pop omdat ze zo'n goed programma hadden, maar de kaartjes zijn al uitverkocht en we waren te laat.
    Lowlands vind ik zelf te groots geworden met teveel podia die zo ver uit elkaar liggen. Als je dan met een groep ben dan ben je continu aan het afspreken waar je elkaar weer treft en continu heen en weer aan het lopen. Wellicht dat we dit jaar eens naar Pukkelpop gaan, of een festival verder weg, in Polen schijnen tegenwoordig ook leuke festivals te zijn.
    Wel vind ik het altijd lastig om nu al te zeggen of ik over een paar maanden mee wil omdat ik toch echt hoop dan zwanger te zijn. Maar mocht dat zo zijn en ik een festival dan niet zie zitten omdat ik te moe of misselijk ben, dan doe ik met alle liefde afstand van mijn kaartje ;) !

@all: nog een paar dagen voor mijn NOD. Zou mooi zijn als het raak is, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Waarom zou het nu immers ineens spontaan raak zijn... Toch gloort er een sprankje hoop en zal de teleurstelling groot zijn als de :evil: doorbreken, maar dat is elke maand. Of je nu goede hoop hebt of niet, de :evil: doen altijd pijn.

Fijn weekend allemaal,
    Pooltje

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé meiden.... de wereld op z'n kop. Nadat ik hier van de week kwam melden dat we weer niet mochten beginnen aan onze ICSI-poging, hebben we vandaag en gisteren ineens te horen gekregen dat de uitslagen binnen waren en we toch nog deze ronde mogen starten! Ik vind het zo geweldig! Nog even wachten en dan zet ook ik mijn eerste Decapeptyl-spuit...

Spannend :(

Groetjes,
    Josien

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Spannend Josien

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen Dames!

@ Josien: Wat een positief nieuws! Spannend zeg!
    @ Pooltje: ik zal voor je duimen dat het toch raak is deze ronde!

@ Iedereen: nou gister viel de bruiloft erg mee! Ik had echt geen zin, maar we hebben ons wel prima vermaakt! Ze gaven geen feest, maar een erg lang gerekt diner, wat opzich wel gezellig was, maar al gauw saai werd! ;)

En wat betreft even ver zwanger zouden zijn etc met m'n nicht, dat viel allemaal mee! Voelde me er niet naar onder ofzo!
    Maar goed, ik heb zoveel zwangere in mijn omgeving dat het toch al went! ;)

Hoe is het hier?

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt!
    Deze lijst a.u.b niet zelf updaten.
    Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door.
    Zij houdt voorlopig de lijst bij.

Tot nu toe:
    Pluys zwanger (19 wkn)
    Lola zwanger

Zwanger in februari
    Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008)
    Conny75 (uitgerekend november 2008)

Bijzonderheden
    februari - Start IVF met PGD Hope
    februari - start IUI Pooltje
    18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl
    20 februari - inseminatie Wishgirl
    28 februari - evaluatiegesprek Caruli
    maart/april - start 3e ICSI Schaapie
    maart/april - start ICSI Josien
    7 maart - intakegesprek IVF Zwolle Wishgirl
    10 maart - gynaecoloog Lola1982

NOD maart 2008
    05 - Pooltje (ronde 25)
    06 - Wishgirl (ronde 9)
    07 - Danjo (ronde 5)
    09 - Katrien Duck (ronde 10), Ellenk
    21 - Vruchtje24 (ronde 3), Caruli (ronde 41)
    25 - Lola1982
    28 - Josien (ronde 20)

Ik heb Conny75 bij onze zwangeren gezet... Ik kreeg door van iemand dat Conny zwanger is! Dus Conny... Van harte gefeliciteerd meid!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Conny gefeliciteerd meid

10. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    @Josien, wat een goed nieuws :D ! Heel veel succes met de komende ICSI-behandeling.

@Lola: mooi dat het mee viel de bruiloft. Ook in mijn omgeving heel veel zwangeren, maar dat krijg je met een vriendenclub die tussen de 30 en de 36... Het went inderdaad.

@Connie: \:D/ ik hoop dat Wish het goed gehoord heeft, gefeliciteerd!

@all: Ik ben gisteravond en donderdag op stap geweest en vind het wel moeilijk dat ik toch weer vragen krijgen waarom ik aan de spa rood zit. Je zou verwachten dan men na drie MK´s niet meer dat soort vragen stelt, maar niet iedereen in mijn omgeving is met kinderen bezig en snapt wat dat inhoudt :( . Al weet nagenoeg wel iedereen onze geschiedenis omdat onze 3e MK duidelijk werd op oud en nieuw en wij daardoor oud en nieuw thuis hebben doorgebracht, terwijl mijn vriend een eigen kroeg heeft en daar oud en nieuw groots gevierd werd - zonder ons dus dit jaar.
    Ik heb besloten om maar helemaal niet meer te drinken - soms een uitzonderingsavond daargelaten - om de vragende blikken te voorkomen, maar vrees dat er geen ontkomen aan is. Als vrouw van de kroegbaas ben je toch min of meer een 'publiek' figuur en valt het op als je aan de fris zit.
    Maar het is voor het goede doel denk ik dan maar en eens komt de tijd dat ik met een fantastisch mooie ronde buik aan de bar zit ;) !

groetjes, Pooltje

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Josien geweldig zeg... wij leven mee hier....

Pooltje wel fijn dat er dan straks niet meer gerookt mag worden :) Toen ik zwanger was kon ik niet langer dan een uur in een cafee zijn. Ik werd poepie misselijk van de rook. Bij al onze vrienden werd niet meer gerookt als ik kwam maar om nou tegen alle bezoekers te zeggen dat ze niet mogen roken is ook zowat ;) Ik wist ineen hoe mijn moeder (heeft zware astma) zich altijd voelde...

Knap hoor geen alcohol..... ik denk wel bij elk glaasje zou dit mijn laatste zijn....

12. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    @Ellenk: ik vind het rookverbod inderdaad helemaal niet erg :) maar ik rook ook zelf niet (ook nooit gedaan). Ik heb nooit een probleem gehad met anderen die wel roken, maar de keren dat ik zwanger was is het wel vervelend. Toen ging ik ook minder vaak en korter naar de kroeg om niet te lang in de rook te zitten. Dus het zal wel lekker zijn als ik straks zwanger ben en in de kroeg niet meer gerookt wordt, al hoop ik wel voor 1 juli zwanger te zijn ;) . Het niet drinken kost me wonderbaarlijk weinig moeite.

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Toen ik zwanger was had ik er ook geen moeite mee alleen wist ik dan niet wat ik moest drinken.. Ik houd niet van cola en vind veel dranken te zoet. Ik vroeg meestal een glas spa rood en een glas sinas en dat mixte ik dan... Maar om dat een een hele avond te drinken....

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Hoe is het met de meiden op het wachtbankje houden jullie het nog vol?

Josien: fijn joh dat jullie toch nog in maart kunnen starten :)

lola: fijn dat je het toch wel leuk hebt gehad bij de bruiloft. Ik kan me goed voorstellen dat het soms erg moeilijk ligt.

Pooltje: vervelend dan zeg dat ze dat gaan vragen waarom je aan de spa rood zit. Maar inderdaad alles voor het goede doel.

all: hier gaat het goed. Lekker geshopt vandaag en gisteren gezellig uiteten geweest. We hebben ook trouwringen uitgekozen dus wel heel leuk allemaal. Voel ook al weer die bekende pijn in buik van eitje (s) die aan het groeien zijn. Hoop weer op mooie eisprong?

liefs vruchtje

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Conny: Gefeliciteerd! \:D/

@ Vruchtje: hup aan de klus en hopen dat het mooie eitje bevrucht wordt!

@ All: ik voel me beroerd, m'n borsten geven nog melk en ze doen weer zeer... Gisteravond in bed kotsmisselijk, dacht even dat ik (WEER) buikgriep ging krijgen, maar gelukkig niet dus! Heb nogal wat spanningen en stress dus ik denk dat het een bijwerking was!

Vandaag is m'n (half)broertje 7 geworden. Hij is nogal gek op z'n grote zus, maar heb besloten niet te gaan.
    De relatie met m'n vader is in 1 woord :c: ! En m'n vaders vrouw en ik hebben helemaal een groot issue. Ze heeft 1 1/2 jaar terug allemaal nare dingen over m'n moeder gezegd. Dus ik heb besloten om niet te gaan, niks voor mij om te doen alsof er niks aan de hand is.
    En op contact met mijn pa zit ik ook niet te wachten! Ik ging nog wel heen ivm die kleine jongen, maar ik moet nu gewoon voor mezelf gaan!
    Lucht wel op eerlijk gezegd. Ik heb m'n pa gesmst dat ik niet kom en dat ik het er wel een andere keer met hem over heb waarom ik niet ben gekomen!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Knap zeg zo'n beslissing Lola, het is idd goed om eens aan jezelf te denken.

Verder allemaal een prettige zondag... ik verder weinig te melden ;)

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lola inderdaad goed dat je aan jezelf denkt. Moeilijke situatie dan altijd weer. Waarom moet jij weer naar de gyn de 10e heb de reden even gemist. Ik ga van de week wel aan de klus, maar verwacht mijn ei pas donderdag/vrijdag :).

Conny: super gefeliciteerd meid.

all: hier ook verder niets bijzonders te melden. Allemaal fijne zondag.

liefs vruchtje

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Vruchtje: ik moet ivm waarschijnlijk een te hoog prolactine gehalte!
    Ik heb melk uit m'n borsten en een cyclus die steeds langer en langer wordt en de huisarts wist niet zo goed wat ie er mee moest, dus vandaar dat ik weer eens doorverwezen ben!

@ Ellen: jij ook fijne zondag!

En over mijn vader, ik had eerder het contact volledig verbroken, maar toen ik in juni 15 weken zwanger was, had ik besloten om contact met hem op te nemen, want wie ben ik om voor m'n kind en m'n vader te besluiten geen contact te willen... En voor m'n vader een kans om te laten zien dat hij ook anders kan doen ;)
    Had meteen al spijt een paar dagen later toen bleek dat het mis was! haha!
    Nou ja, ik heb hem sinds die tijd 2 keer gezien en het is echt geen verrijking van mijn leven! :eek:

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lola: nou goed dan dat je toch even wordt doorgestuurd. Ben benieuwd wat ze er aan kunnen doen. Heb je zelf enig idee? Nou nog een weekje en dan gaan we allebei naar de gyn bleh. Jammer dat de poging om contact te hebben met je vader is uitgedraaid op niets. Maar als het geen verreiking is voor je leven is het denk ik beter zo.

Hier gaat alles goed. Voel me ei groeien, dus hoop dat dat weer een goed teken is. Misschien wordt er a.s. maandag ook al een datum afgesproken voor de kijkoperatie. Ik ben benieuwd misschien nog voordat we gaan trouwen. Ach je kan er maar vanaf zijn.

fijne avond allemaal.

liefs vruchtje

20. Vruchtje24: Ik maakt me destijds erg nerveus voor die kijkoperatie, maar die bleek gelukkig erg mee te vallen... :D
    Ik hoop dat het bij jou ook meevalt!

Deel Deze Pagina