ik weet het niet meer meiden. Voor mijn laatste MK en curretage had ik een heel regelmatige cyclus en duurde mijn lutale fase 11 of 12 dagen. Nu zit ik voor mijn gevoel al op minstens 14 dagen na eisprong (eisprong maandag of zondag twee weken geleden) en nog geen tekenen van . Maar ja, dit is niet een normale cyclus omdat ik na de curretage begin januari niet ongesteld ben geworden en het heel lang duurde voordat ik meen een eisprong te hebben kunnen waarnemen aan de hand van temperaturen en slijmwaarnemingen. Dus ik heb nu van de ene kant hoop (zou het toch gelijk weer raak kunnen zijn?) maar van de andere kant ook een grote angst dat dat niet zo is en ik dan wellicht niet eens een eisprong heb gehad . Ik heb vandaag een zwangerschapstest gekocht, maar weet nog niet of ik het morgenvroeg aandurf om te testen. Ik ben te bang voor de uitslag . Ik heb tot nu toe 3x een MK gehad, dus ook een positieve uitslag boezemt mij angst in ... Het wachtbankje is dus een stuk minder relaxed op dit moment...
Snap ik pooltje na mn 2e mk is bij mij ook alles van slag als ik maar weer wanneer ei dan komt hetw el goed Dikke knuf Zo ladies voor een aantal nog een paar dagen en dan is het weer zover
@ Pooltje: het zou toch mooi zijn als je wel een positieve test in handen krijgt! Ik weet alleen als geen ander dat je lichaam na 3 miskramen van slag kan zijn! Helaas zit ik ook in de schuitje dat m'n lijf maf doet! Ik duim voor je!
ja meiden ik ben inderdaad zwanger, ik kan het nog niet echt geloven. Heb net de uitslag van de bloedtest en mijn hcg zit op 438, ontzettend goed dus. Nu afwachten op de eerste echo.
*inbraak* Hee goedemorgen dames... Jullie hebben hier een gezellig hoekje gekregen hoor! Ik wil jullie even heel veel succes wensen. En vooral de dames die bijna hun NOD hebben.. We willen jullie graag bij de zwangeren hoor! Dikke knuffel van SAM *breekt uit*
hey sam we doen ons best hier tempie weer gestegen Grr waarom heb ik nou een nieuwe meter gehaald dom dom dom we wachten weer af
Hoi hoi... Ik zit een dag voor mijn NOD en nog niets wat erop lijkt dat de in aantocht zijn... Normaal heb ik dat al wel een dag of 2 voor mijn NOD... Blijft dus nog even spannend hier... maar ik blijf er nog even vanuit gaan dat het niet raak is hoor... Overmorgen intakegesprek IVF...
Hey meiden, hoe is het hier? Heb ik nog dingen gemist tijdens mijn weekje wintersport? Conny, gefeliciteerd! Geweldig nieuws, al blijft het nog even spannend... het begin is er! Hier gaat alles goed... Nog geen teken van de duivels, maar ook nog geen teken van een zwangerschap. Het kan nog alle kanten op, maar ik reken er niet meer op. Als het dan toch niet zo is wil ik wel weer graag ongesteld worden, des te eerder hebben we weer een ei. Blijft nog even afwachten! Ook spannend bij jou Wishgirl..., ik duim hier voor je! ! ! Liefs, Daan
Hallo Dames, Wish en Katrien Duck, mijn duimen draaien voor jullie! Hartstikke spannend! Vandaag bloeduitslag gekregen, maar m'n prolactine gehalte is keurig! 0,16 (heb trouwens geen flauw idee hoe het moet zijn hoor! haha) Nou ja, dan weet ik niet waarom ik melk uit m'n (.)(.) heb! Ook niet waarom mijn cyclussen steeds langer worden! Nou ja, maandag naar de gyn, misschien weet zij iets! Hoe is het met de rest?
@Lola1982 - Wel mooi dat je prolactinegehalte mooi is.. Ik weet zo ook even niet hoe hoog het gehalte moet zijn en ik kan het lijstje met waarden ook niet vinden hier.. Kmoet het nog wel ergens hebben... maar waar... Maar als ze zeggen dat het keurig is... dan zal het zo zijn! Het klinkt mij wel als goed in de oren in ieder geval.. Maandag al naar de gyn.... snel al... Ja tis hier echt spannend hoor... Ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat het deze ronde eigenlijk zou lukken... Eerst die cysten... die waren dan toch weer weg en er groeide toch spontaan een follikel... en dan mooi op tijd zijn met insemineren (heb nl. eisprong gevoeld sochtends en smiddags was ie op het echobeeld idd weg)... Dus wat dat betreft super... Maar dat heb ik wel vaker gehad en ook niet zwanger... Ik ging er dus niet vanuit en ging er vanuit dat het gewoon IVF zou gaan worden... Nu ga ik toch twijfelen Ik ga wel vrijdag gewoon naar het intakegesprek... of ik nu wel of niet zwanger ben... Want na een mk en bbz weet ik natuurlijk niet wat ik ervan moet denken... @Katrien - Ooook spannend voor jou dus meid! Ik duim voor je hoor...! Wanneer ga jij testen? @Danjo - Bij jou blijft het ook spannend dus... Ik duim ook voor jou! Wanneer ga jij testen als je temp zo hoog blijft?
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door. Zij houdt voorlopig de lijst bij. Tot nu toe: Pluys zwanger (19 wkn) Lola zwanger Zwanger in februari Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Conny75 (uitgerekend november 2008) Bijzonderheden februari - Start IVF met PGD Hope februari - start IUI Pooltje 18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl 20 februari - inseminatie Wishgirl 28 februari - evaluatiegesprek Caruli maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien 7 maart - intakegesprek IVF Zwolle Wishgirl 10 maart - gynaecoloog Lola1982 NOD maart 2008 05 - Pooltje (ronde 25) 06 - Wishgirl (ronde 9) 07 - Danjo (ronde 5) 09 - Katrien Duck (ronde 10), Ellenk 21 - Vruchtje24 (ronde 3), Caruli (ronde 41) 25 - Lola1982 28 - Josien (ronde 20) Vergeten jullie niet door te geven als er iets veranderd moet worden op de lijst... Dat je verplaatst moet worden ofzo?
@ Wish, ik ging net googlen wat de waarden moeten zijn maar ik vind niks op het net! Ik zoek waarschijnlijk niet goed genoeg! haha! Ik vind het wel spannend bij je hoor! Ik hoop op een wonder, een wondertje in je buik! Groot gelijk dat je wel naar het intake gesprek gaat vrijdag, ook al zou je wel zwanger zijn!
Conny: Dat is nog eens goed nieuws! Gefeliciteerd... @Danjo: Bij jou blíjft het dus nog even spannend... @Wishgirl: Het zou wat zijn hè? Zwanger worden nét voor je eerste IVF! Moet kunnen, toen ik zwanger werd van Jasmijn zaten we ook al in het voortraject van IVF...
Hee lieve meiden... Sam leuk dat je ff inbreekt... Ja hier zijn we tenminste lief tegen elkaar O o o wat is het spannend hier.... Hier alles rustig, ik voel me eigenlijk wel heel goed. Beetje blijig zeg maar. Vorige cyclus had ik heel veel lasst van mijn onderbuik en nu gelukkig niet. Vannacht trouwens gedroomd dat een goede vriend van ons smste dat hij weer vader werd en dat we meteen daarna weer een sms kregen met: en nog een keer.... (lees tweeling) Slaat allemaal nergens op want die vriendin heeft een dochter van 10 en ze waren er bijna niet geweest omdat zij heel erg kampt met anorexia en dus niet at omdat ze dikker werd... Ik werd helemaal ondersteboven wakker..
Ja lola even afwachten morgen hoe en wat maar ga altijd van het negatieve uit kan het alleen maar meevallen