@Danjo - Of het valt toch tegen omdat het nog negatiever uitvalt dan dat je dacht ))) Maar daar gaan we niet vanuit! Tot nu toe zit je nog in de posiiteve zone....! Dus keep smiling!
@Lola - Je ziet het ook vaker he dat als je er niet meer op rekent, dat het dan ineens raak is haha Ik zou het wel leuk vinden als mij hetzelfde zou overkomen als jou... gewoon lekker zwanger vlak voor de IVF... Maar ik ga het vrijdagmorgen in Zwolle nergens over hebben
Ooooh Ellen ... meis toch.. wat zeg je nu?! Maar Sam idd leuk dat je even inbrak! Wat een nare droom heb je gehad meid... Kan me voorstellen dat je dan even heeeeel naar wakker wordt! Zou ik denk ik ook hebben... En of het nu realistisch is of niet... je hebt het wel gedroomd..... en je werd even naar wakker..... Fijn dat je nu geen last hebt in je cyclus! Hopenlijk een goed teken meis!
hihihi dat is wel weer eens wat anders ja. Dan snap ik echt niets meer van mijn lijf.. hihi heb die hoop wel een beetje opgegeven.
@Ellen - Je moet nooit de moed opgeven meid... Gewoon blijven hopen en vertrouwen hebben in je eigen lijf... Zelfs dat lijf van mij kan nog wel eens wat goed doen.. Soms schrik ik ervan... maar ja... dat houdt je dan wel alert
@All: hier is het vertrouwen in het eigen lichaam ver onder het dieptepunt gezakt. Ik heb gisteren (1 dan na NOD) een zwangerschapstest maar die was negatief. Vanmorgen ook weer eens mijn temperatuur op genomen en die was ook weer een stuk lager dan na mijn (vermoedelijke) eisprong. Dus ik reken op niet zwanger, maar waar blijven die verdomde dan?! Ik heb het helemaal gehad, zit vrijdag al op 9 weken na curretage en nog steeds geen ongesteldheid. Zo schiet het dus niet op en de klok tikt snoeihard door Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en na volhouden - ze wilde me eerst afschepen met rustig afwachten - voor as vrijdag een afspraak met een gynacoloog. Ik wil niet meer afwachten maar verder en zit even in een enorme dip. Hopelijk hebben Wish, Danjo en Katrien meer geluk deze ronde! Succes meiden!
@Pooltje - Heee lieverd... Meid je hebt gelijk! Er moet echt even gekeken worden en natuurlijk wil je niet meer afwachten en afwachten en nog es afwachten en in onzekerheid blijven... Heel goed gedaan... het even op je strepen staan bedoel ik dan! Ik hoop voor je dat komende vrijdag wat positiefs zal opleveren meid... Wat het dan ook moge zijn... maar het zou fijn zijn als je weer een stap verder zou kunnen.... Blijven hangen is ook niks... Die dip snap ik ook heeel goed! Tuurlijk.... Ik heb zelf ook altijd zoiets van... Als ik maar weer verder kan... met de volgende ronde... Dat nodeloos afwachten is het ergste wat er is... Als je ongesteld bent geworden is het erg, maar je kan wel weer verder... De nieuwe ronde en de nieuwe kans is er... Het afwachten is niks! Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf van mij meid! ((((((((((((((((((((((((((POOLTJE))))))))))))))))))))))))))))) Ik zal vrijdag aan je denken als ik in de auto zit of in de wachtkamer Tijdens mijn intakegesprek even niet als je het niet erg vindt Hoe laat moet je er zijn?
@Wish, Ik heb om kwart voor 12 een afspraak, en jij? Jij in ieder geval heel veel succes ook vrijdag met de intake, maar ik hoop van harte dat die intake voor jou overbodig zal zijn !
*******Break inn***** hoi wish bij jou alles nog altijd als vanmiddag ik hoop zo dat het deze maand wat word voor jou en dan straks samen een kleintje hebben met een paar maandjes verschil maar toch.....merk je nu ook niet tussen de meiden en dat zijn zelfs jaren.Ik ben alleen zo bang te veel op wat goeds te hopen en dat het dan daardoor mis gaat een soort vgan vervloekken dus.....dus ik ben erg voorzichtig maar ik gun het je zo...trouwens ik gun het jullie allemaal hoor...al ken ik jullie niet maar toch ik lees wel eens mee....en zwanger zijn wens ik iedereen toe....dames succes! gr heidi *****Break out******
Ellenk: Raar hé kunnen dromen soms zijn. Soms kan je er gewoon rot van wakker worden. Katrien Duck: Hoe was je wintersport vakantie? Hier heb je verder niets gemist volgens mij. Duim voor je meis. Danjo en Wish: Voor jullie duim ik ook spannend weer allemaal. Zou geweldig zijn Wish voor je 1e IVF je hoort het wel vaker dat mensen voor verdere behandeling nog zwanger raken. Lola: fijn dat bloeduitslag goed was. Hoop dat je van je gyn wat meer duidelijkheid krijgt. Pooltje: kan me voorstellen dat je het nu echt zat bent. Pijn dat je vrijdag terecht kunt. Inderdaad tegenwoordig moet je gewoon goed voor jezelf opkomen anders wordt je gewoon afgescheept. knuff voor jou. all: vanavond vette positieve ovulatietest vandaag cd 15 heb hem iets eerder. Weet nu alleen niet of we vanavond moeten klussen of morgenavond. Gyn adviseert namelijk niet elke dag te klussen en maandag voor laatst gedaan. Ben bang dat ik ei mis als we morgenavond pas doen. Wat denken jullie wat beste is? liefs vruchtje
@Vruchtje, wat ik zou doen, lekker vroeg saampjes het bed induiken ! Niet wachten tot morgen want dan zit je je alleen maar druk te maken of je dan niet te laat bent... Je hebt maandag geklust, vanavond? en dan vrijdag nog een keer van elkaar genieten, dan moet het helemaal goed komen! Veel plezier !
Ja denk dat ik dat maar ga doen. Anders loop ik me inderdaad steeds druk te maken of ik hem gemist heb. Thnx
Vruchtje ik zou vanavond doen. Je weet nl. ook nooit zo precies waar in de piek je nu test... Veel plezier. Meiden ik ga lekker snurken. Ben bekaf.. laterrrrrrrrrrr