Hier temp gedaald dus mn duvels zullen morgen wel komen temp zakt altijd 1 a 3 dagen voor ongi Dus ga straks ff de gyn bellen voor een afspraak
Hallo meiden, sorry dat ik een tijd niet heb meegekletst. Maar ik wilde jullie toch even op de hoogte brengen dat onze 1e IVF/ ICSI poging is gestaakt. Zie mijn topic. Succes voor iedereen die nog volop bezig is en een knuffel voor iedereen die he nodig heeft. Hope
@Ellenk - Hier is het nog altijd hoopvol wat mezelf betreft... Wat het weer betreft.. brrrrr... wat is het koud... en regenachtig... Bweggh.. ik wil niet naar buiten.. Ik wil binnen blijven... @Danjo - Chips dat is balen... ! Khad toch echt eventjes hoop gisteren toen je temp toch weer gestegen was... Hopenlijk kan je snel terecht bij de gyn... Knuf van mij! @Hope - Ach lieverd... wat een teleurstelling zal dit voor je zijn! Ik weet nog niet waarom het gestaakt is, want ik heb je topic nog niet gelezen... maar dat zal ik zo nog even doen.. Ik vind het vreeeeselijk voor je... Weer die teleurstelling.. weer dat gevoel van machteloosheid... weer gedwongen af zitten wachten... je wilt iets doen.. maar je kan niks... Heeeeeele dikke knuf voor je!
@Ellenk - Als ik ongi wordt word ik het altjd op de NOD... dat kan smiddags zijn.. of savonds... Dat verschilt nog al eens... Maar tot op heden dus nog niets dat er op wijst dat het moet komen... Dus het wordt morgenvroeg testen als ik het dan nog niet ben of anders maandagmorgen... Moet ik nog even kijken wat het meest handige en praktische is Dit omdat ik morgen ook naar intakegesprek moet he..
Nou moeten is een groot woord Sam... maar tis wel heeeeel erg lief van je! Kan je niet wat hcg-tjes sturen?
Jaah Sam, kom eens op met die hcg-tjes... Jij zit al bijna aan de top met die dingen dus je kunt er best een paar missen
Ik word helemaal gek hier. en ik wilde me niet gek laten maken had ik gezegd. Heb steeds het gevoel een beetje misselijk te zijn.... stom.... dat is dan weer een nieuw iets. En ik weet dat misselijk zijn ook psychisch kan zijn dus AAAHHH wordt gewoon gek!
***inbreken**** ik wil wish ook wel even hcgtjes sturen maar ik heb er niet meer zoveel........ Ik hoop zo voor jou dat het deze maand raak is..... Kus heidi*****
HIHI Nou dames.. Hier komen mijn HCG'tjes **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** **************************************************** ****************************************************
@Ellenk - Maar meid... is ook niet zo gek dat je jezelf weer eens aan het gek maken bent... Je bent bijna bij je NOD! Ik duim voor je meid! @Lola1982 - Heee meis.. dank je wel!
Ellen heb je gezien dat ik je gepb't heb deze week? Komt helemaal goed hoor dames .. Er moet nu eindelijk eens goed nieuws zijn bij m'n forummaatjes
@Heidi77 - Heeeee dank je wel.. Wat ben je toch ook een schat... Het laatste restje wat je nog hebt heb je voor mij bewaard! Thanks! @Sam - Heeeeee dank je wel... Nou, nou moet het gewoon lukken!