Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nee heb je PB niet Sam :(

2. [​IMG]

Voor degenen die zich nu afvragen: 'Wat is dit nu?' Dit is een plaatje van de structuur van hcg. Net als Sam zit ik ook zo ongeveer aan mijn top nu en kan er ook best wel wat missen... :)

@Pooltje en Wishgirl: Ik wil jullie alvast veel succes wensen voor morgen!

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaha nou wie weet helpt het.
    Wat een grappig plaatje

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lieve hope wat ontzettend balen heb er geen woorden voor. Ik vind het ook heel erg oneerlijk dat de meeste ziekenfondsen dit als een poging telt niet eerlijk. Snap dat jullie hier heel verdrietig om zijn, maar je eigen gezond is natuurlijk ook belangrijk maar blijft K*T. Knuffel voor jullie.

Danjo: O nee ook alweer rot nieuws balen meid. Inderdaad gyn bellen voor misschien dat extra beetje hulp.

Ellenk en Wish: succes nog in deze spannende dagen. Hoop nu ook een keer op goed nieuws

all: blij dat ik naar jullie adviezen heb geluisterd en gisteravond geklust heb. Net nog ovutest gedaan streep is al wat lichter betekent dat dan dat ei al is geweest? Vanavond toch nog even klussen niet geschoten is altijd mis

liefs vruchtje

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meiden,

is weer mis hier........ :evil: :evil: :evil:

:rolleyes:

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Katrien - He chips wat balen meid!
    En het leek zo goed...
    Dikke knuf van mij....

(((((((((((((((((((((((KATRIEN DUCK))))))))))))))))))))))))

7. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    He Kartien, verschikkelijk balen zeg :cry: , een hele dikke knuffel voor jullie!

8. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Thnx. Had eigenlijk het gevoel ook niet, maar toch hou je elke maand wel weer hoop. Storte gisteren best wel in toen ik zag dat het weer mis was...

Ben nu wel weer aardig opgeladen voor de volgende ronde... maar mijn geduld raakt aardig op! ;)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Grr Katrien balen meid shit

Wish wil je morgen heel veel sterkte wensen
    en hoop dat het eigenlijk niet meer nodig is meid

10. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    @Katrien: ik ken dat, het geduld dat op raakt! Hier nog zo een.

Kan iemand naast de Hgc'tjes ook wat geduld rond strooien?

@Wish: hoe is het met jou? Spannende dag morgen, hopelijk krijgt de intake een heel ander verloop vanwege wegblijvende :evil: ! Sterkte morgen.

11. Alsjeblieft...

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ha ha ha geweldig
    Nou hier nog niks maar de dag duurt nog lang he
    temp wel weer 0,1 gestegen maar is niet genoeg
    Mn lichaam is weer fijn bezig

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ah mn lichaam is toch bezig ben ongi geworden
    wer netjes op dpo 14
    ik mag weer op de lijst 4 april

14. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    @Lola, bedankt :) ! Precies wat ik nodig heb, een grote hoeveelheid geduld!

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest en uit de echo bleek dat ik nog maar heel dun baarmoederslijm had en twee eitjes die langzaam aan het groeien zijn 11 en 12 mm. Ik heb volgens de arts nog helemaal geen eisprong gehad na mijn curretage, dus die temperatuur van mij is net zo in de war als de rest van mijn lichaam :( . Inmiddels zit ik al op 9 weken na curretage en daar komen er dus nog pakweg drie tot vier bij als het niet meer is :cry: .

Ik baal er vreselijk van, maar baal nog meer van het down zijn door dit alles dus heb dit weekend gebombardeerd tot opbeurweekend. Ik ga zo naar de sportschool, vanavond uit, morgen met een vriendin naar de sauna en zondagmiddag een pot pokeren met vrienden. Pff, weg met de ellende ;) !

@ Danjo: balen voor jou dat het weer niet raak is. Ook al had je een vermoeden, het blijft pijn doen. Verwen je zelf maar goed dit weekend, ga ik ook doen!

groetjes,
    Pooltje

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hier blijft het spannend... nog altijd geen tekenen van ongi...

Ben vanmorgen naar het intakegesprek geweest...
    Ik moest meteen even bloedprikken en dan was dat gedeelte alweer klaar...
    Ik heb ook besloten om voor Zwolle te gaan als ik toch niet zwanger ben..

Ik krijg nu nog een tweede intakegesprek en een gesprek bij de IVF-verpleegkundige...

Omdat ik alleenstaand ben is het protocol dat ik een gesprek moet met de psycholoog, maar dat wil de arts even in het team bespreken omdat ze van mij een heel goede indruk heeft gekregen. Ook aangezien ik al een dochter heb en er verder geen rare dingen zijn....
    A.s. donderdag hoor ik of ik naar de psycholoog moet of niet. Maar dat schijnt een aardige mevrouw te zijn waarvan de arts geen problemen verwacht...

Ik sta ingepland voor mei voor de eerste behandeling!

Dus schot in de zaak! ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI Therese.. Misschien is het allemaal wel niet eens meer nodig meid :D ! Spannend hoor :D ! Ik duim nog steeds :D

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Katrien Duck: ahhhhh ontzettend balen zeg dat de duiveltjes weer zijn gearriveerd. Ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zat hoor. Het lijkt bij mij wel dat het iedere maand als ik weer ongie wordt de teleurstelling/verdriet groter wordt. Duurt allemaal TE lang.

Danjo: voor jou ook ontzettend rot zeg dat je ongie bent geworden.

wishgirl: hoop is nu maar op jou gevestigd. Succes meid hoop zo dat je kan ontsnappen aan de IVF.

Pooltje: Tjeetje duurt het ook allemaal lang bij jou echt balen inderdaad. Maar inderdaad leuke dingen doen en proberen afleiding te zoeken.

1 ding wil ik even zeggen: ons geduld gaat ook zeker een keer beloond worden, alleen is de vraag wanneer maar ooit krijgen wij ook positieve test in handen :)

liefs vruchtje

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wish nog niet ongi.... spannend meis.... :)

Danjo en Katrien, shit hoor... :(

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Voor jou is het ook nog spannend hé Ellenk? Ik duim ook voor jou hoor :)

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb net even met het ziekenhuis gebeld om te vragen of de ovulatietesten gebruikt kunnen worden om een zwangerschap te bevestigen.. Maar dat kan dus niet.. Is een ander hormoon!

Maar zei de assistente: je bent altijd stipt op tijd toch... ?!
    Je eigen arts is er volgende week niet, maar dan die week wel... Ze heeft me gewoon ingepland op die maandag... Ze gaat er vanuit dat ik zwanger ben ;)

Dus waarschijnlijk krijg ik dan al een echo... maar dat is nog even afwachten...
    In het ziekenhuis hebben ze er vertrouwen in in ieder geval..

Deel Deze Pagina