Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Das toch altijd zo Pluys.. Als je ermee bezig bent duurt het een eeuwigheid maar als je dan zwanger bent lijkt de tijd veel korter...

2. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    dank je

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Conny - Ik kan me heeeel goed voorstellen meid dat het nu spannend wordt. ik zou dat ook hebben hoor...

Wie weet meid.. in 1x raak ;)

4. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Hallo meiden,

Kom ik na een tijd weer kijken op dit forum zie ik jullie topic!

Ik ben er ook zo eentje....helaas!

Sinds oktober '2004 bezig, na verschillende onderzoeken in 2006 3 iui behandelingen gehad die helaas niet het gehoopte resultaat hebben gehad.
    In april 2007 zijn we gestart met onze 1ste icsi behandeling deze helaas ook zonder resultaat.
    Eind augustus '2007 starten we met onze 2de icsi behandeling na onderzekerheid was er dan toch het langverwachte resultaat: zwanger!
    Na bijna 11 weken mocht het helaas toch niet zo zijn, en op 12 december ben ik gecurreteerd.

Maart / april as. willen we weer starten met onze 3de icsi behandeling!

Zo dit was mijn verhaaltje, kon het helaas maar wat vrolijker.....
    Maar misschien dat dat de toekomst nog gaat brengen!

Liefs Schaapje

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Schaapje...

Ook een heeeel verhaal meid! Mag je niet gewoon weer met een 1e icsi beginnen omdat je zwanger geweest bent?

Ik hoop dat het snel weer raak zal zijn voor je en dat je hier even lekker je hart kunt luchten...

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    conny: heel veel succes meid
    snap heel goed dat het spannend is
    zijn ze een beetje lief in het zh tegen je? ;)
    hopelijk heb je aan 1 behandeling genoeg ;)
    ga voor je duimen
    en natuurlijk ook voor de andere hier :D

7. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Vruchtje, conny en schaapje welkom hier.
    Met hoevelen zijn we nu al?

Dat zal wel duidelijker worden als wishgirl de lijst heeft aangepast.
    Ik hoop dat we elkaar hier goed tot steun kunnen zijn.
    Iedereen heel veel succes.

Liefs Hope

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik wil er ook wel bij.... wij gaan in maart/april met ICSI beginnen en raakten na onze 2e IUI zwanger. Helaas had ons kindje zich in mijn eileider genesteld (BBZ).

Mijn NOD is 30 januari voor de 18e ronde alweer... Hopelijk gewoon goed nieuws voor de ICSI :(...

Liefs,
    Josien

9. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Het wordt inderdaad al wat drukker hier, goede zaak. Welkom alle nieuwen! Dat we allemaal maar snel goed nieuws mogen hebben. ;)

Ik zit op dit moment weer in de wachtweken... de pregnyl doet zijn werk weer, dus af en toe weer moeilijk om het hoofd koel te houden. Maar veel afleiding zoeken, lekker wandelen met de hond...

Allemaal veel succes!

Daniëlle

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ook van mij welkom aan Schaapje, Vruchtje en Josien....

Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak zal zijn meiden...

Het wordt overigens vanavond dat ik even de lijst bij ga werken.. Ik had het gisteravond zo in mijn maag dat ik vroeg in bed lag en er geen puf voor kon vinden....
    Dus vanavond even de lijst maken... of straks even als ik tijd kan vinden ;)

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tot nu toe:
    Pluys zwanger (15 wkn)

Zwanger in januari!
    nog niemand

Bijzonderheden!
    Januari 2007 - Start cryobehandeling Caruli
    25 januari - Start IVF Conny
    Februari - Start IUI Pooltje
    2 februari - 1e FollikelMeting Conny
    maart/april - start 3e ICSI Schaapie
    maart/april - start ICSI Josien

NOD januari 2008
    30 - Josien (ronde 18 ), Pooltje (ronde 24)

NOD februari 2008
    03 - Wishgirl (ronde 8 ), Caruli (ronde 39)
    06 - Katrien Duck (ronde 9)
    20 - Vruchtje24 (ronde 2)
    24 - Conny78

Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...
    [/quote][/quote]

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben ook blij dat het hier wat drukker wordt... Ik heb even een lijstje gemaakt van iedereen die hier al gepost heeft:

- Wishgirl
    - Hope
    - Conny75
    - Triessie
    - Katrien Duck
    - Caruli
    - Pooltje
    - Vruchtje24
    - Pluys
    - Schaapie
    - Josien

Een mooi aantal al vind ik... Nu hopen dat we allemaal lekker blijven meedoen ;)

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zo de lijst is klaar...

Nog even een paar dingetjes voor wat betreft de lijst:

- Bij bijzonderheden komt vanalles te staan wat je melden wilt:
    start behandeling
    datum follikelmeting
    datum punctie
    datum terugplaatsing...
    Enz. enz.

- De ronde is de ronde nadat je zwanger geweest bent en het misgegaan is...

Zie je jezelf nog niet in de lijst staan en je wilt er graag bij? Meldt het even.

Staat er iets niet goed van jezelf in of mis je nog iets? Meldt het ook even..

Het wordt dan even aangepast!

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Pluys... wat is je uitgerekende datum? Die kan ik er beter achter gaan zetten anders moet het elke week veranderd worden ;)

15. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Mooi aantal meiden al op dit forum ;) ! Nu maar maar hopen dat er snel positieve berichten volgen. De vorige keer dat ik op een forum mee schreef (de IUI lijst), was ik gelijk de eerste ronde daarop zwanger, dus wie weet :) .

Ik heb gisterenavond weer eens last gehad van goedbedoelde vrienden, die niet door hebben dat het praten over de MK's en behandelingen niet altijd op prijs wordt gesteld door mij en mijn vriend. Sommige zeiden zelfs 'ik vind het toch prettig om het er met je erover te hebben' ofdat daarmee hun gemoedsrust gesust werd. Het gevolg is dat ik in tranen in de kroeg zat terwijl ik zin had in een gezellig avondje. Zelfs als ik zei "nu is het genoeg, laten we het ergens anders over hebben" gingen ze toch verder op het pijnlijke onderwerp :( . Ik weet dat het goed bedoeld is, maar je zit niet altijd op goed bedoelde interesse te wachten...

Hoe gaan jullie hiermee om?

Maar vandaag is het mooi weer en ik ben net lekker de stad in geweest om nog even te shoppen. Overal vette uitverkoop en kortingen, dus ik heb mezelf lekker verwend! Nu nog even een stuk fietsen en alle emoties van gisteren lekker van me af laten waaien. Heerlijk, het is weekend!

groetjes, Pooltje

16. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Pooltje; Vervelend dat je gezellige avondje zo een beetje in de soep is gelopen...
    Ik vind het juist altijd prettig om er met mensen over te praten, misschien wel juist omdat onze vrienden het onderwerp doodzwijgen... Het is inderdaad goedbedoeld, maar iedereen gaat er anders mee om. En als je lekker een avondje in de kroeg zit kan ik me voorstellen dat je niet op de tranen zit te wachten!

Geniet nog lekker van je weekend!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuk inderdaad dat we al met zoveel meiden zijn :).

Pooltje: Ik kan me goed voorstellen dat je er niet over wilt praten als je een avondje gezellig denkt uit te gaan. En de kroeg is sowieso niet echt een goede gelegenheid toch? Heerlijk inderdaad hé al die uitverkoop ik ben net ook even op de fiets naar het centrum gegaan en leuke broek en blouse gekocht. Wordt van kleding kopen altijd zo vrolijk.

Pluys: gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens. Strooi maar lekker hcg hier op het forum.

Daan: killing altijd weer hé die wachtweken, maar inderdaad lekker veel afleiding zoeken en dan zijn die weken zo voorbij.

all: hier gaat alles goed begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar wat de gyn ons dinsdag te vertellen heeft. Ach nog maar 3 nachtjes slapen.

Fijn weekend allemaal.

liefs vruchtje

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ha allemaal!

Mijn NOD is 20 feb. 3e ronde en wil graag op de lijst erbij.

Conny; fijn dat je ongi is begonnen!

Pluys; van harte...je geeft mij moed/hoop!

Vruchtje; idd spannend komende dinsdag voor jullie.

Pooltje; zou mooi zijn als je nu ook meteen zwanger raakt nu je gaat mee schrijven...enne...jammer dat sommige mensen/vrienden hints niet oppikken en dus eigenlijk aan zichzelf blijven denken. Ik ben van mezelf vrij duidelijk en probeer en dan op dat moment of later wel op terug te komen en te zeggen dat je het niet zomaar aan geeft!

Wishgirl; mooie lijst, fijn dat je het hebt opgepakt en er een begin is!

Katrien Duck; blijven wandelen..hihi...we helpen je wel het hoofd koel te houden!

Josien; Goed jou ook hier te zien...wordt duimen draaien voor de 30e.

Hope, Caruli en Schaapje...op naar de toekomst...knuffel

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben...ff oefenen met alle namen enzo...gaat vanzelf beter!

Vandaag zijn wij verder gegaan met het verbouwen van ons huis...en wel het toilet en de gang/trap...mannetje met boor tegels aan het verwijderen en ikke heb geprobeerd tapijt van trap te halen..pfff...wat een klus..het zat gelijmd, gespijkerd en geniet...hahhaa...het leek wel een komedie!
    Maar straks mag het resultaat er zijn natuurlijk...dat geeft de kick ;)

19. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Welkom alle nieuwe meiden, helaas moeten jullie hier ook bij, maar we gaan ervoor met z`n allen.

En eh, wishgirl, ik was als 2e van de partij in dit topic, en nu vergeet je mij op de lijst te zetten :cry: :cry: :cry:
    Zet je me aub nog even erbij? ;)
    Ik heb geen NOD, maar start wel in februari met de IVF met PGD.

Liefs Hope

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tot nu toe:
    Pluys zwanger (15 wkn)

Zwanger in januari
    nog niemand

Bijzonderheden
    Januari 2007 - Start cryobehandeling Caruli
    25 januari - Start IVF Conny
    februari - Start IVF met PGD Hope
    februari - Start IUI Pooltje
    2 februari - 1e FollikelMeting Conny
    maart/april - start 3e ICSI Schaapie
    maart/april - start ICSI Josien

NOD januari 2008
    30 - Josien (ronde 18 ), Pooltje (ronde 24)

NOD februari 2008
    03 - Wishgirl (ronde 8 ), Caruli (ronde 39)
    06 - Katrien Duck (ronde 9)
    20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3)
    24 - Conny75

Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...

Deel Deze Pagina