Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank jullie wel meiden!

Jullie zijn schatten!

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    *inbraak!*

Heey wish!
    Wat kl*te voor je zeg!
    Dikke knuffel!

*uitbraak!*

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ****inbraak****
    wish
    ik baal zo voor je dat het nu toch nog mis gaat na een positieve test en overtijd.....kl*** meid ik kan je zo weinig geven om het beter te maken....maar doe rustig aan meis kus en KNUFFEL heidi

****uitbraak****

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ook nog lieve inbraakmeiden! ;)

@Lindaa - Het helpt ook niet mee aan de twijfels en onzekerheid moet ik zeggen hoor... deze mk weer...
    Komt het ooit nog goed?

@Heidi - Ach meis.. je doet al zoveel voor me! Je hebt je eigen ook nog he...
    Ik ben ontzettend blij met je! Dikke knuf terug...

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    *inbraak*

Wish ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar vindt het zwaar kut voor je.

Liefs
    Ischa

*uitbraak*

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Ischa - Dank je wel meid!

Tja wat moet je nog zeggen? Ik weet ook niet wat ik moet zeggen...
    Ik baal.. het is een teleurstelling... en ik twijfel nu nog meer dan dat ik al deed...

Komt het ooit nog goed...

Vanmiddag moest ik bij mijn vriendin wel ff huilen hoor... Tis gewoon allemaal zo dubbel... Na 4 jaar lief en leed gedeeld te hebben eigenlijk in het ziekenhuis, moet ik daar nu ook ineens weg... Door naar een ander ziekenhuis...
    Stom misschien... maar dat zit me ook hoog hoor..

7. @Wishgirl: Ik kwam speciaal even kijken voor jou, maar helaas heb je geen goed nieuws... :(
    Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd...

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Lola - Dank je wel! Wat een mooi plaatje!
    Lief van je!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wish tuurlijk is het moeilijk
    Neem lekker de tijd
    En zet voor jezelf weer ff alles op een rijtje
    ga je lekker focussen op je dochter en leuke dingen doen voor je het weet is het weer mei
    we slepen je die tijd wel door

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wish: Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik was zo blij voor je. Maar hoe weet je zo zeker dat het niet goed zit? Sommigen bloeden toch wel eens tijdens zwangerschap? Echt KL*TE

danjo: leuk zeg dat je weer logees krijgt gezellig hoor

Lola1982: geen rare vraag hoor, maar Danjo heeft al geantwoord. Bedankt daarvoor Danjo :)

Ellenk: hoe is het met jou? Spannend meid.

liefs vruchtje

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi, hier alles rustig.
    Vanmiddag dacht ik dat ik onti zou worden (pijn in de rug) maar nog niet. Heb wel wat last van mijn borsten en witte afscheiding verder niets .... dus we blijven afwachten hier.... max tot maandag want heb nog nooit meer dan 30 dagen gehad. ...

We shall see.... Gisteren was mijn uitgetelde dag. Dus zou mooi kado zijn (ben donderdag ook jarig)

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Duim me ga hard voor je ellen

Ja vruchtje tis weer gezellig in huis heerlijk

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Meid, kop op!
    Ook voor jou (en vor de anderen) mag je straks vast
    een dikke posi test hebben! En vroeg of laat hou jij ook je wondertje vast!
    Een hele dikke knuffel!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Finn en ikzeggen goedemorgen ladies

Hij was wel erg vroeg wakker snif

15. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Wish, wat een verschrikkelijk nieuws, het was je zo gegund! Ik weet niet hoe zwaar je bloeding is geweest, maar een vriendin van mij heeft met beide zwangerschappen in het begin bloedingen gehad en dacht toen dat het een MK was, maar bleek niet zo te zijn. Dat komt vaker voor. Dus misschien is er toch nog een kansje dat de zwangerschap wel doorzet...
    Heel veel sterkte in ieder geval!

Ellen, spannend voor jou nu, succes de komende dagen. Hoe is het eigenlijk met je sollicitatie afgelopen :(:

Vruchtje, succes morgen in het ziekenhuis!

Ik ben gisteren sinds lange tijd weer eens naar de saune geweest met een vriendin. Doordat ik al ruim twee jaar bezig ben kwam dat er nauwelijks meer van, want je moet zo´n saunabezoekje goed timen en alleen voor je eisprong doen. En als je net de duvels op bezoek hebt gehad, ben je vaak ook niet in de stemming. Maar wat is dat lekker zo´n dagje sauna! Moet ik dus echt weer vaker doen.
    Vandaag komt mijn broer op bezoek en vanmiddag gaan we dan met vrienden pokeren en daarna lekker een hapje in de stad eten.
    Ik moet zeggen dat het echt werkt deze afleidingen, ik zie het leven weer een stuk positiever in dan afgelopen week ;) .

fijne dag allemaal nog!
    groetjes, Pooltje

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Heerlijk Pooltje jezelf lkkr verwennen. Heel belangerijk!

Hier alles nog rustig. Net ff gecheckt nog geen rood onderweg maar de dag is nog lang...
    Vanmiddag een feestje dus dat houdt me wel ff van de straat...
    Baan is niets geworden. Maar heb donderdagmorgen weer een gesprek... We shall see...

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heerlijk Poltje ff ontspannen
    veel plezier vanmiddag met pokeren haha
    is ook een beetje mij verslaving

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    ****Inbraak****

Hoi Wish,
    Ik kom er net achter wat er gebeurd is, echt verschrikkelijk! Jeetje, het zit ook niet mee zeg! Ik leef met je mee.

****Uitbraak****

19. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Ellenk, veel succes donderdag dan met de nieuwe sollicitatie en veel plezier vandaag op het feestje!

Danjo, leuk, je hoort maar weinig meiden die pokeren leuk vinden maar het kan inderdaad verslavend zijn :) . Ik vind het het leukst om met vrienden te pokeren, dan doen we meestal 2,50 inleg en daar krijg je dan fiches voor en de winnaar wint de pot. Het gaat dus om bijna niets, vooral om de eer, maar ik vind het een erg leuk spel en mag zeggen dat ik het ook best goed kan. Althans, ik win best vaak van de mannen ;) (ben altijd de enige meid die meespeelt)!

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Waarschijnlijk omdat ze denken dat je niet kunt bluffen. Daar vergissen ze zich bij mij ook vaak in. Ze denken dat ik alleen maar inzet als ik ook goede kaarten heb hahahaha! DOM!

Deel Deze Pagina