Pooltje: fijn dat je het allemaal weer wat positiever voelt . Goed ook van je dat je leuke dingen gaat doen om zo ook lekker te genieten van andere dingen dan zwanger worden. Het is soms moeilijk althans vind ik zelf. Ellenk: Hoop dat je feestje leuk was? Enne dat je nog geen duiveltjes hebt aangetroffen natuurlijk. Lola1982: succes morgen bij de gyn. liefs vruchtje
*inbraak* Lola succes morgen bij de gyn. Hoop dat je er wat aan gaat hebben en dat je je snel bij ons aan kunt schuiven ! Dikke knuffel van SAM *uitbraak*
Ik speel ook regelmatig een freeroll toernooi via internet grtais mee doen en centjes verdienen en daarna mee speel ik bvb weer sit en o van 10 cent of zo wel lachen
Kijk Danjo ... 3 april is wel ver weg zeg! Is het bij jullie zo druk bij de gyn... Hier nog steeds nothing, nada, noppes.... Als er niets gebeurd vandaag ga ik morgen testen denk ik. Zit om het uur op het toilet te checken, had dus beter vanmorgen al kunnen testen was ik ook van het gekoekeloer af geweest... Lola, hoe was het bij de gyn?
Ellenk spannend meid. Ik duim me rot voor je. Hoop op een mooie test morgen, maar zit wel goed denk ik. all: vanochtend naar gyn geweest. Ze heeft uitstrijkje gemaakt en bloedgeprikt. 28 maart kan ik terecht voor kijkoperatie, dus vrij snel. Ik had niet verwacht dat ik zo snel al terecht zou kunnen, maar kan er maar vanaf zijn. Als de kijkoperatie positief uitvalt mogen we starten met IUI en gelukkig is daar geen wachttijd voor. Van de week mag mijn lievie alvast zijn zaad brengen om te kijken of het geschikt is voor IUI. Ik zie er aan de ene kant heel erg tegenop tegen dat hele traject, maar aan de andere kant is het ook wel fijn om geholpen te worden. Zijn toch ruim 2,5 jaar bezig nu. Lola: hoe was het bij de gyn? liefs vruchtje
ellen ja veel zieken en mn eigen gyn met zwangerschaps verlof Maar goed ik zit nu al op cyclus dag 4 en had ook zoiets vanaf volgende mand starten Vruchtje das idd lekker snel zeg De kijkoperatie valt echt 100% mee en nap heel goed dat je er tegen op zit (tis ook niet niks ) Lola hoe was het bvij de gyn meid
hier maak ik dus uit op dat jij hem ook hebt gehad? Fijn om te horen dat het je is meegevallen. Enne heb je afspraak bij gyn om het te hebben over IUI?
nee ik werk op een dagbehandeling en zie dus wekelijks de mensen die het wel krijgen en hoor dn ook dat het heel erg mee valt Gesprek hoe nu veder dus neem dan aan dat we gaan starten met IUI
@Vruchtje: goed nieuws dat je zo snel terecht kan voor de kijkoperatie. Ik heb zelf geen kijkoperatie gehad, dus weet niet hoe dat is. Wel heb ik een baarmoederfoto gehad en dat viel me reuze mee. @Danjo en Ellenk: leuk dat jullie ook pokeren! Zelf speel ik ook regelmatig op internet online poker op evererst, daar heet ik Sif73, dus wie weet ben ik jullie al wel eens aan een pokertafel tegengekomen? @Wish: ik hoop dat het weer een beetje met je gaat. Is niet niets wat jij de laatste tijd te verduren hebt gekregen en nu ook deze teleurstelling weer, het is niet eerlijk! Hou je taai he! @All: het weekend vol afleiding heeft me goed gedaan. Ik heb er vrede mee dat ik nog meer geduld moet hebben en heb besloten in de tussentijd weer te genieten van zaken die ik de afgelopen tijd niet heb gedaan (sauna, avondje lekker doorzakken) groetjes, Pooltje
Zit meer op amsterdams poker voor de toernooitjes everest ben ik ooit eens begonnen maar zit daar eigenlijk nooit meer ook zit ik af en toe op pokerstars
Hey Meiden, Ik wil "proberen" om hier weer wat actiever mee te kletsen. Ik krijg wel heel veel steun op het topic waar ik nog actief meepraat bij miskraam. Maar hier zitten toch de meiden uit de MMM, die alle gevoelens van teleurstelling, angst, frustratie het beste herkennen. Hier even een stukje van wat ik net schreef op dat andere topic: Lichamelijk lijkt het vanaf vandaag wat beter te gaan. De druk in mijn buik was vandaag stukken minder. Maar na het boodschappen doen werd het iets erger. Maar ik heb echt het idee dat de eierstokken wel rustiger worden. Nu heb ik wel ontzettend zere borsten. Dit is een bijwerking van de tabletten om de ongi op te wekken. Nog 2 dagen spuiten en nog 5 dagen die tabletten en dan hoop ik gauw weer ongi te worden. Psychisch wordt ik heen en weer getrokken door gevoelens en gedachten. Heb zo wat de hele ochtend hier op het forum gelezen, op internet gesurfd. Op zoek naar.............................? Dingen die je toch niet kunt vinden op internet. ( antwoorden) Ik werd er helemaal depri van. Dan lees ik bij het topic "ik ben zwanger" over iemand die haar 7e kindje krijgt! Begrijp me niet verkeerd, ik gun iedereen zijn 2e, 3e, 4e kindje of zelfs nog meer. Maar wat is het toch oneerlijk verdeeld. Mijn gedachten trekken me die put in en dat wil ik echt niet meer. Ik heb zo hard geklommen om boven te komen, ik wil echt niet meer onderaan beginnen. Dus ik heb mezelf eens hard toegesproken en gezegd: kom op, ga van die laptop weg en ga wat anders doen! Dus ben ik maar wat dingen gaan kopen om het huis op te vrolijken. Samen met de bloemen die we al gekregen hadden, ziet het er erg zonnig uit. Maar ondanks dat ik heel hard mijn best doe, dat gevoel komt meteen weer terug. Ik weet dat het tijd nodig heeft. Maar ik MOET door, zonder dat ik gevoelens wegdruk. Dus om een beetje weer mijn blik vooruit te krijgen, zeg ik DAG tegen de tranen ( althans het plaatje) en maak ik weer plaats voor een vrolijke banner. Al is het maar om weer een streef datum te hebben. Namelijk ons weekendje weg met de pasen. Ik weet dat dit niet alles oplost, maar ik probeer iig weer mijn gedachten op wat anders te zetten. Vandaag hebben we bericht gekregen van de arts, dat zij geen invloed hebben op de verzekering en dat deze poging gewoon gedeclareerd wordt bij de CZ. Dus morgen de volgende stap, bellen met CZ. Dus ik ga vanaf nu hier wee wat meekletsen, maar neem me niet kwalijk dat ik vanaf hier inspring, want ik volg even niet meer waar iedereen mee bezig is. Groetjes Hope
Meid wat herkenbaar je gevoel gezellig dat je mee komt kletsen we proberen er met zn alle maar wat leuks van te maken
Hoi Dames, Even snel, ik reageer later op de andere dames! Heb zo overleg op het werk! Gister bij de gyn. Eerst een inwendige echo gehad, zag er mooi uit. Baarmoeder had een mooi slijmvlies! (weet eigenlijk niet wat dit inhoudt, heb dit nog niet eerder gezien bij een inwendige echo) Eisprong is waarschijnlijk al geweest, maar goed, anders werd het wel een heeeel lange cyclus. Ik moet nu 3x op maandag bloedprikken (incl. gister) en 7 april terug komen. Tot die tijd ook tempen, beginnend bij vandaag, wat ik dan weer raar vind, want lijkt mij dat je dat doet in een nieuwe cyclus! Nou ja, ik wordt nu tenminste geholpen! Ik kom zo even bijlezen!
Ellen balen meid bah Lola idd raar dat je over de helft moet gaan tempen maar goed je word nu geholpen das ook wel fijn
@ Vruchtje: wat fijn dat je zo snel terecht kan voor een kijkoperatie! @ Hope: dikke knuffel meid! Kom hier ook lekker je hart luchten hoor! Wat goed dat je zo positief ingesteld bent! En straks heerlijk genieten van een weekendje weg! @ Wish: meid, hoe is ie met je? Heb nog aan je gedacht gister en een kaarsje voor iedereen hier gebrand! @ Ellen: wat balen meid! Gatsie, had toch gehoopt dat je wel positief zou testen! @ Iedereen: zoals ik al zei: heb een kaarsjes voor iedereen hier gebrand, dat we allemaal maar snel terug zwanger mogen zijn en een klein wondertje in onze armen mogen sluiten! Gister is een vriendin van mij bevallen van haar 2e kindje! Ik vond het zo spannend, maar ook een beetje symbolisch, ze was de eerste na m'n curretage die zwanger werd, ze had het al met 5 weken verteld omdat ze het zo sneu voor me vond en we samen een feestje hadden.. Nu is ze dus bevallen! De volgende bevallingen zullen voor mij denk ik wat minder hard aankomen! Het ijs is gebroken! Ik heb wel eerdere kraambezoeken gehad, maar die waren al zwanger toen ik ook zwanger was! Ook moeilijk, maar dit laat ook weer zien dat de tijd hard gaat en dat ik vooruit moeten kijken! (beetje vaag omschreven, maar voel me ook een beetje vaag vandaag! hahahahaha!)
Hey meiden, fijn dat ik hier weer welkom ben, ondanks dat ik jullie een beetje in de steek heb gelaten. @Danjo, daarom kom ik ook weer hier, omdat jullie de gevoelens o zo goed begrijpen. @Ellen, balen van de negatieve test. @Lola, spannend dat er nu eindelijk stappen worden ondernomen. En eh, je zegt: wat goed dat ik zo positief ben ingesteld. Maar dat valt wel mee hoor, ik doe heel erg, maar dan ook echt heel erg mijn best. Meer kan ik niet doen. Vanmorgen over en weer met de CZ gebeld. Ik zal nog laten weten wat daar uit kwam. Ik ga eerst maar even op ziekenbezoek bij de buurvrouw, die ligt al sinds oktober in het ZH. Even de zorgen van iemand anders aanhoren, misschien dat ik mijn zorgen dan even vergeet Liefs Hope
***INBRAAK*** Hey Lola, ik kom ook net van de gyn af. Het baarmoederslijmvlies moet in het begin van je cyclus 'groeien' om dik genoeg te zijn om een bevrucht eitje in op te vangen en in te laten nestelen. Even voor je beeldvorming: ik had een ei van 15 mm vandaag en een baarmoederslijmvlies van 5 mm, en dat was netjes zei de gyn. Helemaal aan het eind van je cyclus is het volgens mij het dikst, en dat gaat er dus allemaal uit als je ongesteld wordt. En dan begin je weer met een 'dun' vlies. Succes meid! ***UITBRAAK***