Hope: heel herkenbaar je verhaal en inderdaad soms is het allemaal niet eerlijk verdeeld. Ellenk: Grrrrrrrrrrrr wat ontzettend balen. Ik duim toch nog even door totdat je ongie er is. lola1982: fijn dat je goed geholpen wordt en dat alles er goed uit zag van binnen. Pooltje: fijn dat je een leuk weekend hebt gehad en dat je het dan op die manier even kan vergeten. all: hier gaat alles wel goed. Moet steeds denken aan kijkoperatie en IUI traject vind het toch ook wel beetje eng allemaal. Hoop dat we in ieder geval vrijdag goed nieuws krijgen en dat het zaad voor IUI geschikt is. liefs vruchtje
@ Meisje0123: Dank je! @ Vruchtje: Ik kan me voorstellen dat je het allemaal wat eng vind! Het is toch het onbekende en dat is vaak toch wel spannend al dan niet eng! Ik hoop dat het zaad geschikt is!
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! ] Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door. Zij houdt voorlopig de lijst bij. Tot nu toe: Pluys zwanger (19 wkn) Lola zwanger Zwanger in februari Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Conny75 (uitgerekend november 2008) Bijzonderheden februari - Start IVF met PGD Hope februari - start IUI Pooltje 18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl 20 februari - inseminatie Wishgirl 28 februari - evaluatiegesprek Caruli maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien 7 maart - intakegesprek IVF Zwolle Wishgirl 10 maart - gynaecoloog Lola1982 3 april - Danjo naar de Gynaecoloog NOD maart 2008 05 - Pooltje (ronde 25) 06 - Wishgirl (ronde 9) 09 - Katrien Duck (ronde 10), Ellenk 21 - Vruchtje24 (ronde 3), Caruli (ronde 41) 25 - Lola1982 28 - Josien (ronde 20) NOD April 2008 04 - Danjo (ronde 6) Vergeten jullie niet door te geven als er iets veranderd moet worden op de lijst... Dat je verplaatst moet worden ofzo? aangezien Wish nog niet online is geweest pas ik de lijst maar even aan Meid hoop je snel weer te zien Vruchtje tuurlijk spannend meid hoop dat het je allemaal meevalt meid
Danjo kun je onze NOD's van maart er ook wel afhalen... Zou je de mijne op 9 april willen zetten. Ik houd maar ff 29 dagen aan. Weet het ook niet. Nu was 30 vorige was 27.... Dan is 29 wel veilig denk ik...
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door. Zij houdt voorlopig de lijst bij. Tot nu toe: Pluys zwanger (19 wkn) Lola zwanger Zwanger in februari Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Conny75 (uitgerekend november 2008) Bijzonderheden februari - Start IVF met PGD Hope februari - start IUI Pooltje 18 februari - intakegesprek IVF Groningen Wishgirl 20 februari - inseminatie Wishgirl 28 februari - evaluatiegesprek Caruli maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien 7 maart - intakegesprek IVF Zwolle Wishgirl 3 april - Danjo naar de Gynaecoloog 7 april - Lola1982 naar de Gynaecoloog NOD maart 2008 05 - Pooltje (ronde 25) 06 - Wishgirl (ronde 9) 09 - Katrien Duck (ronde 10) 21 - Vruchtje24 (ronde 3), Caruli (ronde 41) 25 - Lola1982 28 - Josien (ronde 20) NOD April 2008 04 - Danjo (ronde 6) 09 - Ellenk Vergeten jullie niet door te geven als er iets veranderd moet worden op de lijst... Dat je verplaatst moet worden ofzo? Ik heb een aantal afspraken bij de gyn van wish enz maar even laten staan Ellen en lola aangepast
Mn hond is zo ziek constant aan de diaree echt zo zielig bah Hij had vanaf gisteren aaf al niks meer gegeten en gedronken dus nu ne maar ff wat melk gegeven met water en dat dronk ie gelukkig wel Mn hele keuken lag vannochtend onder mannetje riep me van je moet me gaan helpen
Hij ligt lekker naast me op de bank heb hem net wat melk met water gegeven dat wou ie wel drinken als ie maar wat binnen krijgt he en elke keer doe ik hem maar in de tuin nog steeds aan de spetter als ie het nu een uurtje rustig
Hoi allemaal, Danjo, wil je mijn status ook veranderen? Zet er maar achter: in afwachting van nieuwe oproep voor 2e IVF/ICSI poging. Sterkte met je hond, hoop dat hij zich snel beter voelt. Liefs Hope
Uhm, ja helaas wel. ik ben nog volop alles aan het uitzoeken met ZH en verzekering, maar ben bang dat ik aan het kortste eind trek. Hopen maar dat ik niet meer dan die uiteindelijke 3 nodig heb. Hoe is het nu met jou? Ben je al ongi? Hope
He shit, sorry had ik niet gezien. Echt weer balen. Ik wacht nu op mijn ongi, maar dat is toch anders als het allemaal gecontroleerd wordt geregeld. Maar zal blij zijn als ik weer verder kan. Zo is het ook niks. Ik hang nu tussen teleustelling en afwachten op, in. Bleh, en dat is niet leuk. Hope
Hope, ik zit hier niet vanaf het begin dus weet niet je geschiedenis zeg maar Maar je 2 mk's waren dat wel van "spontane" zwangerschappen?
Hoi ellen, ja die 2 MKen waren spontane zwangerschappen, helaas wel 1 jaar over moeten doen om de 2 e keer zwanger te raken. Daarna is er een chromosoomafwijking bij mij gevonden. Spontaan zwanger raken is technisch mogelijk. maar 4 op de 6 zwangerschappen zullen eindigen in een MK. En in het ergste geval een kindje met trisomie 13 en deze is niet levensvatbaar. In combinatie met zwak zaad hebben wij toen gekozen ( voor zover je dit kunt kiezen)voor IVF/ICSI met PGD. En dus is de spontane zwangerschapsmogelijkheid even niet aanwezig, omdat we het gewoon niet verstandig vinden. Het risico is me te groot. Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het wel Hope