Ja hopen we op 16 dec bloed laten prikken Bij mn eerste mk zei de gyn ook dat het niet echt nodig was pas vanaf de 2e mk en bij een evt 3e mk gaan ze nog verder onderzoeken
Hey lieve meiden, hoe is het met iedereen? @Lola(1982), hoe is het nu met je? Is je ongi al weer weg? Mag ik vragen wat jij 07 april bij de gyn gaat doen. Sorry dat ik het niet meer weet. @Pooltje, houdt je het nog uit op de wachtbank? Het blijft altijd moeilijk he? @Wish, nog bedankt voor de link. Hoe is het nu met jou? vloei jij nog? Ben wel blij voor je dat het geen BBZ is. Nu op naar mei en starten met de IVF. @EllenK, hoe was het wokken? ik vind dat altijd zo heerlijk. @vruchtje, balen van je ongi. Nu maar eerst je kijkoperatie afwachten en dan hopen dat je snel zwanger zal zijn. Spuiten ze dan ook meteen de eileiders door? @Josien, hoe gaat het spuiten? Je hebt er alweer een paar dagen op zitten. Schaapie, Katrien duck, hoe is het met jullie? Sanne en Pat welkom hier. Succes met alles wat nog komen gaat. @Pat, ik heb chromosoomenonderzoek laten doen en helaas is daar een afwijking uitgekomen, dit is ook de reden van de Mken. Nou meiden, ik voel me hartstikke goed. Ik heb vanaf nu 4 dagen vrij en we gaan morgen uitwaaien aan zee. nou ja uitwaaien, ons laten natregenen Maar dat mag de pret niet bederven. Even niet aan behandelingen denken. We gaan lekker eten en 1 of 2 of 3 of meer glasjes alcohol drinken En vooral genieten van elkaar. De reden dat ik me ook zo goed voel is omdat we een nieuwe startdatum hebben. :-# Maar ik wil dit niet aan de grote klok hangen. Het duurt helaas nog even, maar ik durf weer positief en vol vertrouwen vooruit te kijken. Daarom gaan we nu eerst genieten en dan weer alle energie in de nieuwe poging storten. Dus, meiden als jullie het niet erg vinden, houdt ik de maand van de nieuwe poging voor me. De verzekeringskwestie haalt ook niet veel meer uit. Navraag gedaan of ik juridische stappen kan ondernemen, maar helaas, dat is niet zinvol. Het enige wat ik nog kan doen is het ZH toch nogmaals vragen of ze het anders willen declareren. Maar ik reken er maar niet op dat ze mee willen werken. Hoe erg ik het ook vind, maar als blijkt dat ik niks meer eraan kan doen, laat ik het maar rusten. Ik kan mijn energie wel voor andere dingen gebruiken. En ik hoop er maar gewoon op dat ik niet meer dan die 3 pogingen nodig heb. Iedereen een fijn paasweekend en tot gauw. Liefs Hope
Hope: HSG heb ik begin september gehad. Maar ze gaan het inderdaad met de kijkoperatie weer doen. Gelukkig hoef ik dan de pijn niet te voelen. Fijn dat je weer een startdatum hebt . Sanne en pat: welkom hier. Heel veel succes met de verdere behandelingen en hopelijk kunnen we elkaar steunen en adviezen geven. Pooltje: Ohhhh meid succes op het wachtbankje! Danjo: met jou ook alles goed? groetjes vruchtje
Oeps ik zag dat ik Danjo was vergeten sorry, ik moest me schamen. Idd hoe is het met jou? Nog even en dan is het april, dan kom je ook weer een stapje verder. Liefs Hope
ja hier alles goed ladies.. heb als goed is mn ei gehad maar het geklus is een beetje mis gelopen Maar goed ga helemaal voor de mmm En Hope schaam je hahahahaha Hope heerlijk even uitwaaien spannend tijden komen er dus weer aan en mischien maar goed om het hele gedoe lekker te laten rusten
Hoi hoi, Bedankt voor jullie welkom. Ik voelde me enorm opgelucht toen ik hier mijn verhaal kon schrijven. Thnx. Even als toelichting, een B-donor is een Bekende Donor. Hij komt dus gewoon elke maand naar ons huis toe. Sinds vanmorgen drukgevoel/ steekjes in mijn rechterzij. Niet pijnlijk maar wel aanwezig. Morgen volgens de calculator innesteldag... ben benieuwd, ga duimen!
Wat een rust hier zeg. heb toch vandaag ff een ovu testje gedaan en weer super positief. Dus toch mijn banner weer aangepast. Wel grappig hoe lang mijn vorige cyclus ook duurde heb gewoon standaard ei op zondag
Ellenk: Veel klus plezier dan maar benut je eitje maar goed hoor! Een keer weer positief nieuws kan geen kwaad. danjo: die twee keer dat ik zwanger ben geraakt dacht ik ook juist beetje verkeerd geklust te hebben, dussssssss wie weet. En anders inderdaad met hulp van de mmm. All: hier gaat alles goed. Ben weer lekker van mijn ongesteldheid af, zo snel gaat de tijd weer hé. A.s. vrijdag kijkoperatie ben benieuwd en nieuwsgierig. Bloeduitslag en kweekje voor chlamydia zijn allebei goed . Ik weet niet of ik dat al verteld had. Liefs vruchtje Trouwens allemaal fijne Paasdagen
Hoi allemaal... Ik ben weer een beetje aan de beterende hand... zwaar de griep gehad... bwegghhh! Kon niet op zijn omdat het dan overal uit kwam en niet liggen van de pijn in het bekken en de rug... Ik zal verder niet in details treden Maar goed... het gaat weer wat beter... En beter nu dan wanneer ik middenin een IVF-behandeling zit he... Liefs, Wishgirl
We zien het allemaal wel ben er op moment iets minder allemaal mee bezig Ga er gewoon vanuit dat het mmm word vervelend Wish de griep gaat heel nederland door
Ik ga even de lijst naar boven halen... Sanne... Ik hoop dat je je hier zo goed blijft voelen en dat je hier de steun mag blijven vinden die je zoekt! Zou je ook op de lijst willen? PB me dan even wat je er graag op wil hebben: zoals je NOD afspraken in het ziekenhuis etc.
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door. Zij houdt de lijst bij. Tot nu toe: Pluys Lola Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Conny75 (uitgerekend november 2008)[/ Zwanger in maart Nog niemand Bijzonderheden Hope - in afwachting van 2e IVF/ICSI Josien - in afwachting van punctie Vruchtje24 - in afwachting van kijkoperatie maart/april Schaapie - start 3e ICSI Josien - start ICSI 28 - Vruchtje24 kijkoperatie april Pooltje - start IUI 03 - Danjo naar de Gynaecoloog 07 - Lola1982 naar de Gynaecoloog 17 - Wishgirl IVF-verpleegkundige 21 - Wishgirl 2e intakegesprek IVF mei Wishgirl - misschien start IVF NOD maart 2008 21 - Caruli (ronde 41) 28 - Pooltje (ronde 26) NOD April 2008 04 - Danjo (ronde 6) 05 - Katrien Duck (ronde 11) 09 - Ellenk 16 - Lola1982 Hope, Wishgirl en Vruchtje24 staan even niet bij de NOD omdat ze in afwachting zijn van verdere behandeling. Zie bovenaan bij bijzonderheden. Vergeten jullie niet door te geven als er iets veranderd moet worden op de lijst... Dat je verplaatst moet worden ofzo?
tis inderdaad vervelend Danjo... ben er nog niet helemaal weer bovenop... Kan nog niet alles eten en heb nog altijd van die vlagen van misselijkheid... bwegghhh En dat met de pasen... Ik die eten zo lekker vind.... snif...
Gatsiedarrie Wish... vervelend die griep... Hier alles rustig. Mijn NOD is door mijn vroege ei wel eerder iets van 6 of 7 april ofzo. Ik ga dadelijk maar eens wat lezen ofzo. dagdag
Hey Meiden, ik ben ook weer terug van mijn weekend weg. We hebben heerlijk genoten. Ik ga nu weer op zoek naar het volgende weekendje weg, hihi Ben zo blij dat we een nieuwe startdatum hebben. Nog geen 2 weken geleden was ik in tranen en nu........ weer helemaal blij. Hoezo stemmingswisselingen? Verder alles goed met jullie? Wish, wat vervelend die griep. Maar idd beter nu dan in mei. Liefs Hope
Wishgirl: beterschap. Inderdaad balen met de paasdagen dat je je zo beroerd voelt zeg. Ellenk: Jij zit dus weer op het gemene wachtbankje? Ik duim ontzettend voor je op goed nieuws Mag ook wel weer een keertje vind ik. Hope: Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie weekendje weg sampies, dat is ook heel belangrijk. Super ook dat jullie een nieuwe startdatum hebben. Wat betreft die stemmingswisselingen heel herkenbaar. Hoe is het met de rest van de meiden? all: nog 4 nachtjes slapen voor de kijkoperatie. De tijd vliegt wel weer snel om. Ben vooral benieuwd naar de uitslag. Duimen jullie mee dat die goed zal zijn. liefs vruchtje
Tuurlijk duim ik met je mee Vruchtje hier alweer op 3 of 4 dpo dus het schiet weer op morgen lekker nog vrij en donderdag ook dus een kort weekje
Dat is lief van je Danjo Gaat snel zeg nog effies en dan is alweer je nod. Enne natuurlijk naar de gyn. Wie weet kunnen we elkaar steunen aangezien we allebei waarschijnlijk IUI krijgen. liefs vruchtje
Komt helemaal goed Vruchtje ben benieuwd of ze mij ook eerst voor een kijk laat komen scheelt wel zou dan wel binnen 1 a 2 weken moeten kunnen