@All, het is rustig geweest in het paasweekend op dit forum. Iedereen was zeker te druk met paaseieren zoeken in de sneeuw? Ik heb een heel lang weekend gehad bestaande uit familiebezoekjes, een kraambezoek - de eerste na de laatste MK, heb het lang afgehouden maar het moest er eens weer van komen en het was gelukkig erg gezellig en ik werd niet (te) emotioneel - en heerlijk op de bank een boekje lezen. Ik heb vandaag nog een dagje extra vrij (heb de laatste tijd teveel gewerkt) en moest vandaag ook naar het ziekenhuis dus dat kwam mooi uit. Het lijkt erop dat ik 1,5 week geleden eindelijk (na 10 weken na de curretage ) een eisprong heb gehad en nu ben ik dus in afwachting of de komen. Ik heb ook bloed laten prikken om na te gaan of mijn progesteronwaarde klopt en ze kijken dan ook gelijk naar Hsg; morgen kan ik bellen en hoor ik dus of deze debiele cyclus wellicht toch tot een wondertje heeft geleid. Zal wel niet, maar de hoop dat ik toch zwanger ben geworden gloort natuurlijk . Als ik niet zwanger ben en vrijdag ook nog niet ongesteld, dan heb ik een recept meegekregen voor pillen die de ongesteldheid moeten opwekken. Pff, ik hoop dat me dat bespaard blijf, ik wil weer dat mijn lichaam normaal doet! En dan gaan we eindelijk verder met de IUI. De dokter wil misschien toch ingrijpen in mijn cyclus, als blijkt dat deze komende ronde weer absurd is. Maar ik hoop dat het een eenmalige reactie was op de operatie en mijn cyclus gewoon weer netjes wordt zoals voor de curretage. Zo, zijn jullie weer op de hoogte. Vrijdag is het precies 12 weken geleden dat ik gecurreteerd ben en zou ik inmiddels al ruim over de helft van mijn zwangerschap zijn als alles wel goed was gegaan. Is toch wel een moeilijk besef dat we nu pas weer verder kunnen.... Vruchtje: heel veel sterkte met je kijkoperatie en ik duim voor je! groetjes, Pooltje
Hallo!, Ik hoop dat jullie mee willen helpen om meer dan 3 IVF-behandelingen vergoed te kunnen krijgen door deze petitie te tekenen... Link naar de petitie: http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ne ... ie&id=1088 Ook kan je helpen door deze mail aan iedereen die je kent door te sturen.... Anderen helpen is samenwerken!
He Wish: goed dat je de link heb neergezet op het forum. Ik heb zojuist mijn handtekening geplaatst en daarbij ook een opmerking geplaatst dat drie pogingen helemaal weinig zijn als afgebroken behandelingen - soms zelfs nog voordat een punctie heeft plaatsgevonden - ook als IVF-poging worden meegeteld. Ik hoop dat de petitie iets uithaalt .
Heel goed pooltje dat je dat erbij gezet hebt! Want dan heb je niet eens 3 IVF-pogingen.... Dank je wel pooltje en ellen voor het tekenen Ik wist niet dat ie al op het forum stond en zoiets kan niet vaak genoeg voorbij komen vind ik....
ik had `m ook al getekent. en met mij al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vrienden. Dat doet je echt goed. Hope
En ook al hebben wij er niets meer aan... hope en ik in ieder geval... Er zullen er hopenlijk in de toekomst heeeeel veel mensen wat aan hebben.. Alhoewel zit ik me te bedenken... Als we er 3 hebben gehad zullen we moeten stoppen... maar stel dat het standaard 6 vergoedingen gaan worden... Misschien mogen we het restant dan later doen Dank jullie wel meiden!
Hey Wish, we gaan er gewoon voor dat we er uberhaubt geen 3 nodig hebben, en mocht dat helaas toch zo zijn........................ Dan moet die nieuwe wet er maar zo snel mogelijk door, dan mogen wij absoluut die resterende 3 nog gebruiken Maar ik ga voor optie 1 en jij? Hope
uiteraard optie 1 liefst poging 1 hahaha... of ben ik nu te hebberig? Ik ben bezig met het leren leggen van de lenormandkaarten.... Oeeeeh ze zijn leuk! Ik leg al een hele tijd Tarotkaarten... maar dit is ook leuk hoor! Ik heb toetsenbord bovenop de kaarten staan haha
Hey Wish, we gaan er gewoon voor. Wat grappig van die kaartlegging. Ik ken die andere niet, wel de tarot. Wel leuk, dan heb je even wat anders om handen. PS: ik heb je een PB gestuurd. Liefs Hope
@Hope - Ja ik wil ook echt even iets te doen hebben... en met nieuwe kaarten leggen moet je daar echt mee bezig zijn Ik vind het leuker tot nu toe als de tarot Liefs, Wishgirl
Nou, de hoop is weer vervlogen. Uit het bloedonderzoek bleek dat ik niet zwanger ben en aangezien er nog tekenen van ongesteldheid zijn heb ik na overleg met mijn arts vandaag het recept voor orgametril pillen opgehaald bij de apotheek. Deze pillen moeten er voor zorgen dat er een ontrekkingsbloeding komt, want ik vind het 12 weken na curretage wel welletjes geweest en wil die verrekte nu eindelijk eens zien zodat we verder kunnen. Baal er flink van dus reageer verder vandaag niet op de berichten van anderen. groetjes, Pooltje
Hey Lieverd, ik kan me voorstellen dat je behoorlijk baalt. IK ken het van mezelf. Bij mij heeft het ook weken na de curettage geduurt voordat ik ongi werd. Ook met behulp van tabletten. Gelukkig kwamen mijn cyclussen daarna wel weer vanzelf op gang. Zeg maar dat de natuur een handje hulp nodig heeft. Dikke knuffel voor jou. Liefs Hope
vervelend pooltje idd dan maar aan de pillen kun je weer verder hier weer voor dag en dauw wakker pff Ga zo maar bi een vriendin op de koffie
yep moet nog 8 dagen als het goed is heb steeds meer pijn in mn onderrug en mn baarmoeder is lekker aan het steken en trekken us mischien komt mn ongi wel veel eerder