Hey Meiden, @Lola, Fibromyalgie is idd ( weke delen) reuma. En kan soms behoorlijk de kop opsteken. Zeker gezien de spanningen van de laatste tijd en het slechte slapen. Ach....het komt wel weer goed In principe mag ik alleen maar pijnstillers nemen. Dat was voor de zwangerschapswens Brufen, maar nu pak ik echt alleen maar Paracetamol. Alles voor het goede doel. Hoe is het met je ovu testen? zijn ze al positief geweest? @Vruchtje, wat fijn dat de kijkoperatie zo goed is gegaan. Weer een last van je schouder. Hopen dat je in mei met je 1e IUI geluk zal hebben. @Wish, Nog even....dan wordt het voor jou ook spannend. ( dat is het eigenlijk nu al) Ik hoop echt voor je dat alles naar wens verloopt. Ik heb het je van de week al gezegd, maar ik het echt respect voor je, knap hoor, hoe je het allemaal doet. @EllenK, hoe gaat het bij jou? voel je al wat. Is natuurlijk vroeg, maar ik hoop het zo voor je, met zo`n duidelijk ei. @Danjo, ik hoop dat die misselijkheid toch een voorteken is. Er moet toch iemand zwanger raken hier op dit topic. Iemand moet de eer hebben, om als eerste te zijn in april.... Of zijn er nog andere dames die een eerdere testdatum hebben? @Sanne, wat vreselijk, heel veel sterkte, ik denk aan jullie. @Annna, sorry dat ik niet weet in welk traject jij nu zit, want je staat niet op de lijst, maar iig veel succes met alles. @Pooltje, dit is echt K*T. Ongelofelijk dat je ongi nog steeds wegblijft. Trek idd maar aan de bel. Zo kun je niet verder, niet met zwanger worden, maar ook niet met verwerken. Sterkte meis. Even nog een reactie op jouw vraag, vruchtje. Ik ben ook sinds de MMM vrij open geweest. Iig verteld dat we IVF nodig hebben en PGD om "veilig" zwanger te raken. De daadwerkeljke behandeling wanneer die plaatsvind, vertel ik niet. Je bent idd niet verplicht om iemand in te lichten, zelfs je baas niet. En in mijn geval heb ik daar ook geen behoefte aan. Zij is alleen maar nieuwsgierig en niet geintereseerd. De enige aan wie ik verantwoording afleg, is aan de ARBO arts, en zij staat 100% achter me. Met de afgelopen poging heb ik me met een smoes ziekgemeld, tijdens die overstimulatie. Ik heb toen alles op de fibromyalgie klachten gegooid. En nu............... wordt ik daarvoor gestraft, want nu heb ik er echt last van Ik denk dat sommige collega`s toch wel wat door hebben, maar ik beslis zelf wat ik aan iemand vertel. Zo, mijn weekje vrij is begonnen. Heerlijk, even niks moeten. Zonnebank kuurtje, uitslapen, rusten, shoppen................ We hebben ons wel aangemeld bij een sportcentrum. Ik vind sporten helemaal niet leuk, maar ik weet wel dat mijn fibro klachten minder worden, als ik mijn lichaam in conditie houdt. Heel gedoseerd sporten en bijhouden.... En omdat ik het absoluut niet leuk vind heb ik maar een doel voor mezelf gesteld. 1) minder lichamelijke klachten. 2) En deze is het belangrijkste: Mijn lichaam voorbereiden op een zwangerschap, zodat mijn lichaam dat goed aan kan. (Met deze klachten is bekkeninstabiliteit natuurlijk voor de hand liggend.) Morgen onze intro, om te zien hoe mijn conditie is. Mijn man zei al: ow dan zijn we zo klaar, want je hebt geen conditie Liefs Hope
Nee hoor hier alles rustig, ja ik verbbeeld me 's avonds laat wat misselijk te zijn maar daarvoor is het volgens mij nog veel te vroeg Dus ik wacht gewoon het weekend af...
Hope, veel succes met de intake bij de sportschool morgen. Bij mijn sportschool zit een sauna in begrepen bij het sportabonnement, kan ook een goede motivatie zijn om even te sporten en dan de sauna in en heerlijk genieten . Veel plezier deze week met je weekje vrij, klinkt erg goed uitslapen, zonnebankje, shoppen, relaxen, hmmmm, ik wou dat ik zo'n weekje voor de boeg had. Geniet ervan 8) !
Hallo Dames, ben ik weer! @ Danjo: hoe is het met jou? Bijna je nod he? Hoe voel je je? @ Ellen: wat spannend weer voor jou ook, met vlagen misselijk, dat is een goed teken! @ Pooltje: wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent, goed dat je een grens hebt gesteld wat betreft wachten! Ik zou ook bellen als ik jou was naar het ziekenhuis! Dat van dingen aanpraten ken ik heel goed, maar wat je al zegt: waarschijnlijk is dit allemaal onzin! Ik hoop echt dat je snel ongesteld wordt! @ Vruchtje: op mijn werk weten ze het niet, maar goed, ze hebben vast wel een vermoeden, omdat ze van 2 miskramen af weten! Alleen van de laatste niet! Maar ik kan me voorstellen als je in de MMM zit, dat je het dan wel weer verteld, omdat je toch vaker even weg moet van het werk e.d. Ik hd een collega, die is inmiddels weg, maar ze zat ook in de MMM, zei was er niet naar iedereen open over, maar wel naar de leidinggevende! @ Lola: nou ik hoop dat het bij mij ook werkt! @ Hope: jeetje meid, dat lijkt me wel heftig hoor! Ik heb 2 chronisch zieke vriendinnen, waarvan 1 ook reuma heeft (maar die is 1 grote wandelende ziekte, want die krijgt er elke maand weer een andere auto-imuun ziekte bij) maar ik zie dus wel hoe beperkt je kan zijn door een ziekte... Het is toch lastig, sneller moe en idd net wat je zegt, met stress dat het de kop op steekt! Hoe was het bij de sportschool vandaag! Ik vind die opmerking van je man wel grappig! hahaha, was je conditie zo slecht als hij voorspelde? Hier nog geen positieve ovu test, maar goed, ik weet ook niet wanneer ik normaal gesproken een ei heb, dus ik wacht het rustig af! Ik baal wel, omdat mijn vriend vanaf donderdag t/m zondag late dienst heeft! Dat betekent dat ik hem vrijwel niet zie, omdat hij dan om 2 uur s'nachts thuis is en ik om half 7 mijn bed uit moet... Dus misschien maar wekker zetten! (ik ben niet zo van het verplichte, maar goed, ik wordt nu wel ongeduldig dus misschien moet ik het maar overwegen!) Ik temp nu ook, maar dat is echt eentonig, elke ochtend dezelfde temp! Ik heb een mooie horizontale lijn!
@Lola1982: Wanneer je deze hele cyclus geen positieve ovulatietest mocht hebben, wil dat absoluut niet zeggen dat je geen eisprong hebt gehad. Sommige meiden hebben namelijk een kortere piek, zodat het kan voorkomen dat de test de piek niet oppikt. Je kunt dan de volgende cyclus twee maal per dag testen, één keer 's morgens en één keer 's avonds. En om je een hart onder de riem te steken: in de cyclus dat ik zwanger ben geworden, hebben de testen ook de piek gemist...
@ Lola: Oooh, ja dat kan natuurlijk ook! Ik heb namelijk wel zere borsten! (maar goed die heb ik wel vaker) maar heb ook wel wat eipijn eigenlijk! Dus ik verwacht eigenlijk wel snel een eisprong en idd wat je zegt misschien net mijn piek gemist! Oooh, wat goed dat je toch zwanger bent geworden, ondanks je gemiste piek! haha en jij maar denken: waar blijft mijn ei? Nou er is hoop, als het hem in de naam zit dan moet het lukken toch?!
Nou, ik had wel een idee. Bij een positieve ovulatietest moet de teststreep namelijk minstens zo donker zijn als de controlestreep. Ik kreeg tegen oudjaarsdag weliswaar een heel duidelijke streep, maar die was wel wat lichter dan de controlestreep. Natuurlijk wel geklust en de dag erna opnieuw getest. Toen was de streep echter nog lichter, dus toen kreeg ik zelf al het vermoeden dat de test de piek gemist had, ik had op dit forum al het een en ander hierover gelezen. Voor de zekerheid nog een keer geklust en exact twee weken later had ik een positieve zwangerschapstest in handen... Enne... natuurlijk gaat het jou ook lukken !
Nou, ik had dus ook mijn test van eergister was niet positief, maar redelijk duidelijk! Maar gister en vandaag zijn weer veel minder! Ik denk dat ik dus ook mijn piek gemist heb! Want ik hoor nu wel ergens in mijn vruchtbare dagen te zitten! Aan m'n buik en borsten (borsten zijn geen graadmeester meer bij mij! ) te voelen wel! Wij hebben ook wel geklust, vandaag nog maar eventjes extra! Wie weet.... Ik kijk wel even wat m'n temp morgen doet! Bij jou schiet het al op he?! ruim 15 weken alweer! Echt super!
Hee Lola wie weet is ie idd al geweest maar kan ook best dat je over 2 dagen in eens een giga posi test hebt.... Maar als het goed is kan je temp kaartje daar (achteraf) duidelijkheid in geven. Vandaag niet meer misselijk hoor! wel een beetje hoofdpijn maar dat heeft mannetje ook Dus zegt allemaal weer niets Danjo hoe hangt jouw vlag erbij?
Ik weet niet hoe de vlag hier hangt Net tijdens het sporten giga last van mn onderbuik dus vrees het ergste Nou ja kan ik morgen tegen de gyn zeggen ben ongi (als het zo is) verder alles goed hier ben weer wat meer aan het werk en voel me ook redelijk goed
Danjo: Heel veel succes morgen bij de gyn. Ik duim nog even dat je niet ongie gaat worden. liefs vruchtje
Hey Meiden, @Pooltje, ja klinkt lekker he zo`n week vrij. Maar voor je het weet, zit het er ook weer op . @Lola1982, Het is idd vervelend die fibro. Maar als ik wat beter op mezelf let en niet steeds die grens over ga, dan heb ik het redelijk onder controle. Maar, wie niet horen wil, moet maar voelen, zeggen ze. Het wordt tijd voor warmer weer, daar wordt het iig minder van. En eh.... mijn conditie was idd slecht De fietstest, moest ik na 5 minuten al staken Maar verder wel positief. Ik heb iig geen extra klachten gekregen na het sporten. Ik zou zeker de wekker zetten kan misschien best verassend zijn. @Ellen, de duimen blijven hier voor je draaien. @Danjo, ook voor jou draaien de duimen. Dat je ongi maar weg mag blijven de komende 9 maanden. Succes morgen bij de gyn. Wat gaat hij eigenlijk doen? @Vruchtje hoe is het met jou? En de rest van de meiden? Wish, hoe was je gesprek? Ik ben zo rood als een garnaal. Ik ben de 1e keer onder de zonnebank geweest. 10 min, niks aan de hand. Tot nu........................haha, het doet echt pijn. Vandaag gebeld met een vriendin om zondag op kraamvisite te gaan. Het eerste wat ze zegt toen ze me aan de telefoon kreeg: Aaaaah, ik had net lekker een moeder / dochter moment zo heerlijk samen op de bank. dan sta ik wel even met mijn mond vol tanden. Ik begrijp echt dat het heerlijk is, maar ik zit er niet echt op te wachten. Het is al een hele stap voor mij om een afspraak te maken, en dan dit Maar, toch maar vriendelijk gereageerd en net doen alsof mijn neus bloed. Pffff, wat blijven dit soort dingen toch moeilijk. Hope
Oh lekker verbrand meid Dat komt vaak later van de zonnebank smeer je maar lekker in Morgen een gesprek hoe nu verder (als goed is IUI) Maar begreep dat ik een erg moeilijke gyn heb (mn collega is ook alweer naar huis gestuurd) Maar goed ben niet op mn mondje gevallen Vruchtje en Ellen bedankt
Hope, Heel herkenbaar! Ik had vandaag een vriendin aan de lijn die zich beklaagde over haar ongesteldheid (voelt zich niet lekker), terwijl ze weet dat ik al 3 maanden niet meer ongi ben geworden en me daar ontzettend zorgen over maak. Niet echt bepaald de juiste persoon om je te beklagen over ongesteldsheidpijntje zou je dan denken Maar ze hebben het meestal niet eens door en bedoelen het niet kwaad of bedoelen ze het zelfs als opbeurend (ongesteld zijn is ook niet leuk). Danjo, veel succes morgen bij de gyn! Hier nog niets gebeurd. Heb vandaag weer het ziekenhuis gebeld maar moet wachten tot vrijdag, als er dan nog niets is gebeurd mag ik weer bellen en moet ik weer langs. Zit in een mega dip en ben bang dat er verklevingen zijn ontstaan na de curretage . Hopelijk heeft mijn gevoel het dit keer een keertje niet goed.
Hey meiden, hoe is het hier? Weinig nieuwtjes zie ik? Hier maar één nieuwtje, en dat is niet goed....: Ik ben ongesteld! Nieuwe NOD is dus 30 april, en ojee... de IUI komt steeds dichter bij... Liefs, Daan
Danjo, hoe was het bij de gyn? Of was het niet meer nodig omdat hij positief bij jou testte Of ben ik nu TE optimistisch? Heb iig aan je gedacht vandaag. Liefs Hope PS: Katrien balen van je ongi. Als het dan toch moet dan maar snel beginnen met die IUI, niet dan?
ja alles is goed gegaan meidemn Ik moet volgende week vrijdag weer komen dinsdag hebben ze een gesprek over mij en ik krijg een hsg spoeling en dan hoor ik vrijdag dus hoe verder maar dat zal zeer waarschijnlijk IUI worden nog niet ongi we wachten af hihihi lief dat je aan me gedacht heb meid thanks