Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Yep hoop dat ik volgende week meteen weet wanneer de HSG spoeling is (kunnen we er rekening mee houden ivm klussen)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Katrien: Ahhhhh balen zeg dat je ongie bent geworden. Ga jij nu ook het IUI traject in of doen jullie al IUI?

Danjo: Fijn Danjo dat jullie nu verder worden geholpen. HSG valt mee en bij ons op de poli zeggen ze toch dat je er wat vruchtbaarder van wordt sowieso de eerste drie maanden erna :). Wie weet starten we straks zo een beetje gelijk met IUI. Kunnen we elkaar steunen. En eerst duim ik nog even dat je ongie uit blijft.

Hope: Met mij gaat het opzich wel. Heb onwijs veel pijn van dat sneetje bij mijn navel van de laparoscopie. Morgen mogen de hechtingen er al weer uit deus zal ik het ook even aangeven. Knap dat je ondanks alle tegenslagen toch op kraamvisite gaat. Inderdaad soms is het beter als je doet of je neus bloed.

Ellenk: hoe is het met jou. Hou je ww nog beetje uit?

liefs vruchtje

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

heee meiden...

Ik ben vandaag in alle vroegte vertrokken voor het gesprek met de psycholoog en de psychologische testen..

Oef... ik zag er echt wel tegenop hoor... zucht...

Maar goed... ik was gelukkig op tijd en ik moest eerst de testen doen omdat de psycholoog er nog niet was (bleek haar hoofd gestoten te hebben)... Ze begonnen met een kleine intelligentietest... (ik bleek intelligenter te zijn dan dat ik dacht haha)... en ik moest heeeeeeeeel veel vragen beantwoorden...

Een van de laatste vragen: Ik zie het niet meer zitten. Zou het liefst een eind aan mijn leven willen maken...

Nou na al die vragen... Graag! ;)

Nee alle gekheid op een stokkie... Het waren tegen de 500 vragen aan schat ik zo... En ik was het wel flink beu na de laatste vraag!

Ook allemaal van die vragen die je op 5 verschillende manieren kan interpreteren... ;-(
    zucht..

Daarna het gesprek en dat ging goed! Ik had alles goed op een rijtje en wist precies wat ik wel en niet wil volgens haar! Ik ben ook een sterke vrouw zegt ze...
    Ze voorzag geen problemen op basis van het gesprek om mij voor IVF te laten gaan... Ze moet enkel de testen en de vragen nog doorkijken...

Volgende week donderdag heb ik waarschijnlijk telefonisch contact met haar...
    en dan hoor ik meer...

Ik was blij weer thuis te zijn...

Liefs,
    Wishgirl

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wish: nou dat is gelukkig ook achter de rug en gelukkig voorziet ze geen problemen!
    kan me voorstellen dat je wel zat wordt bij 500 vragen! :confused: Damn!
    En dan hoor je donderdag het definitieve besluit? Het ja of nee voor IVF?

@ Danjo: Wat fijn dat er schot in de zaak zit en dat je dus nu echt geholpen gaat worden!

@ Ellen: hoe gaat het met jou? Voel je al iets? Nog even en je NOD is er?

@ Katrien: wat balen! :evil:

@ Pooltje: nog niet ongesteld? het is toch niet normaal? Wanneer moet je naar de gyn?

@ Hope: ja idd, het warmere weer is beter voor je!
    Hahahaha, minuutjes gefietst, dus nu hebben ze een heel minimaal sport schema gemaakt? ;) Ach, je gaat het nu opbouwen, komt goed! Wanneer begin je ermee?
    Hoe is het met je verbrande lichaam? Nog rood?

En sommige mensen kunnen idd zo ondoordacht iets zeggen!
    Ik kan me voorstellen dat je met je mond vol tanden zat op dat moment!

Hier nog niks, geen ei gespot, nog niks! :(

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier temp gedaald dus ongi zal er wel aankomen

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh, shit Danjo!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lola: Hoop dat je snel je ei krijgt meid :)

Danjo: oh nee hé hopelijk zegt die temp daling nog even niets.

wish: vervelend zeg al die vragen, maar gelukkig heb je het allemaal goed doorstaan.

Vanochtend mochten de hechtingen eruit. Auwie wat deed dat pijn zeg. HA zei ook dat het waarschijnlijk komt omdat het lichtelijk ontstoken is en hij vond dat het raar gehecht was. Pfff ik heb ook altijd wel wat.
    Zo even lekker naar de kapper en vanavond bij vrienden eten en waarschijnlijk wordt er nog wel een leuk (kaart) spel gespeeld.

Fijn weekend alvast meiden!

liefs vruchtje

8. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Hier nog niks gebeurd. Heb het ziekenhuis gebeld, nu zeiden ze ineens dat ze normaal gesproken 10 dagen wachten na de pillen voordat ze weer kijken. Wordt er niet goed van :x en heb gezegd dat ik vind dat ik met 13 weken wachten, wachten en nog eens wachten genoeg gewacht heb en zo snel mogelijk een afspraak wil. Die staat nu voor komende dinsdag, dan wordt er weer een echo gemaakt en hoop ik eindelijk te horen wat de gynacoloog ervan denkt en hoe het nu verder moet. Ik ben bang voor het syndroom van Asherman (verklevingen in de baarmoeder) en hoop ontzettend dat ik het mis heb. Maar het vertrouwen is volledig weg :cry:

Ik hoop dat het met jullie allemaal beter gaat. Sorry dat ik verder even niet reageer op jullie berichten, er komt even niets positiefs meer uit bij mij. Ik denk dat ik maar op de racefiets een eind moet gaan fietsen om alle emoties en frustraties proberen eruit te werken en dan te kijken of ik het dit weekend een beetje op zij kan zetten tot dinsdag.

groetjes, Pooltje

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Vruchtje: aaah, meid vervelend van die ontstekingen bij je hechtingen! Zit je niet mee!
    Veel plezier vanavond!

@ Pooltje: hele dikke knuffel!
    Goed dat je dinsdag naar de gyn gaat! Ik hoop echt dat je wat duidelijkheid krijgt, want die onzekerheid is ook niks zeg!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn ovu test wordt nu wel wat donkerder, gister was ie weer wat donkerder en nu is ie weer wat donkerder dan gister! Dus dat eitje zit er denk ik wel aan te komen!

Edit 5 minuten na deze post:

Jaaaaaaaaaaa, hij is wel helemaal positief! (jammer dat m'n vriend zulke domme diensten heeft dit weekend!)

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Lola: Super veel klusplezier :) Fijn dat je toch je ei hebt opgespoord

Pooltje: succes dinsdag bij de gyn. Terecht dat je nu eindelijk eens een afspraak hebt bij de gyn. Hoop dan ook dat je wel goed nieuws te horen krijgt en aan een kuurtje provera genoeg hebt.

gr vruchtje

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik mag op de lijst voor 2 mei
    en 11 april afspraak gyn
    Dan ook pas weet ik hoe en wat of we er deze maand voor mogen gaan ivm HSG

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik mag op de lijst voor 4 mei...

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ook al ongi ellen bah balen meid

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames,

Nou op mijn temp kaartje te zien is mijn ei nog niet gesprongen! Wordt weer een veel langere cyclus!

Morgen naar de gyn, ben benieuwd of er nog iets is gevonden in mijn bloed!

Ellen, balen meid! Grrrrr! Maar volgens mij was je er nu niet zo rouwig om, met oog op je nieuwe baan toch? (maar toch blijft het klote!)

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lola krijg je ook een echo
    dat zou mischien wel fijn zijn als je ei daadwerkelijk niet is gesprongen
    Kunnen ze zien hoever je eitjes zijn nl

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jip ik ben er idd niet rouwig om ivm mijn nieuwe baan per 1 mei.
    Moet toch wel lachen om mijn cyclus. Lf weer netjes 13 dagen. en nu was hij maar 26 dagen vorige keer 30 dagen dus samen weer 28....
    Het grappige is wel dat ik op deze manier in juni precies gelijk loop met juni vorig jaar ... Of dat nog wat te betekenen heeft?

Lola, ik hoop dat ze bij de gyn ff je ei gaan checken.

Danjo 11e is al snel. Is het dan idd mogelijk dat ze zeggen dat je een cyclus moet overslaan?

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ja ligt eraan wanneer HSG zit dan nl op dag 8
    en ga er zelf vanuit niet binnen een week
    Maar goed dan een maand overslaan is dan ook niet erg is voor een goed doel

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo moet je dat zien....

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ellenk en Danjo: Jammer dat jullie ongie zijn geworden. Knuffel voor jullie.

liefs vruchtje

Deel Deze Pagina