Weer zwanger willen worden na miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of verlies kindje...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gezond, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Thnx meiden... sta weer met beide benen op de grond, voor zover dat kan in de wachtweken... :)

Vandaag laatste dagje, en dan lekker weekend. Heerlijk. Zal dan ook even op iedereen reageren, denk niet dat mijn baas het leuk vind als ik dat nu doe.... ;)

Prettige dag allemaal, en natuurlijk veel succes met alles!

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Thanx schaapje...life goes on...soms lukt het beter dan andere keren, gister op kraamvisite geweest en dat ging weer heel goed, halve avond met kleine op arm gezeten, heeerlijk....eenmaal in de auto laat ik dan wel even mijn gevoel op de vrije loop maar het voelde wel goed!
    Lekker hoor Italie --> enjoy!

Josien, hoe is het?

Vruchtje; zou fijn zijn als het raak is in deze 3 maanden he?!

Wachten...wachten...wachten Katrien...we wachten met je mee hoor! ;)

Conny...is het nu?

Mijn eerste weekje met elke dag een paar uur werken zitten erop...ben nu bekaf en kan wel voor een jaar een winterslaap houden hahaha.... Het is me al met al niet tegen gevallen, had alleen niet verwacht dat het me nog zoveel energie zou kosten omdat het nu toch al wel weer 2,5 mnd later is.

Hoe is het met de anderen?

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Meiden even een kort bericht.
    IK ga na het weekdn me wat meer mengen inde gesprekken hier, maar voor nu even dit:
    Ik heb vandaag mijn afspraak in het ZH over wanneer we gaan starten met de spuiten. dus allemaal spannend.
    Daarna gaan we een weekendje weg, dus ik kan pas maandag verslag uitbrenge.

Iedereen een heel fijn weekend en veel succes als je met de behandleing bezig bent.

En katrien, houdt vol he? ik blijf duimen.

Liefs Hope

4. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Hope; heel veel plezier dit weekend....! Geniet ervan, en we horen maandag graag hoe het gesprek is gegaan!

@ All; Kwaaltjes nemen af, dus ben weer helemaal overtuigd van het niet-zwanger-zijn.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hope: Geniet van je weekendje weg en ben benieuwd naar jullie gesprek:

Katrien: Misschien nemen de kwaaltjes nu even af en over paar dagen worden ze weer erger hoop ik. Meid ik blijf duimen. Snap dat de moedt je even in de schoenen zakt. Knuffie voor jou. Wanneer is je nod ook alweer?

triessie: gewoon lekker rustig aan doen hoor en luisteren naar je lichaam. Succes ermee.

liefs vruchtje

6. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ben weer terug in't land na een paar daagjes heerlijk 8) in Sevilla. Echt een aanrader voor wie er een paar daagjes tussenuit wil!
    Zo te lezen hebben we nog twee dames op het wachtbankje, Katrien en Josien. Spannende dagen, ik :thumup: voor jullie. Zelf ben ik nog niet ongesteld geworden, maar dat zegt niks gezien de curretage begin deze maand. Ik reken erop dat ik alsnog de :evil: ontmoet een dezer dagen en dan opnieuw begin met de IUI. Toch blijf ik ook stiekem wel hopen op een klein wondertje O:) ...

@Vruchtje: wij hebben na 2x MK ook bloedonderzoek en chromosomen onderzoek laten uitvoeren, ook al zei de dokter inderdaad dat de kans dat daar wat uitkwam klein is. Bij ons is er niks uitgekomen, maar dan is dat in ieder geval ook weer uitgesloten. Overigens hoorde ik laatst van een kennis, waarbij uit de bloedonderzoeken niks was gekomen, maar zij bleek als zij zwanger was andere bloedwaarden te krijgen. Haar lichaam reageerde op de zwangerschapshormonen waardoor haar bloed dikker werd en de bloedtoevoer naar de placenta werd afgesloten, met als gevolg 3x MK. Ik ga de eerst volgende keer als ik mijn arts zie daar toch eens navraag over doen..

@ alle anderen: succes met het spuiten, wachten tot de behandelingen kunnen starten, en al het andere. Dat er maar snel positieve berichten mogen volgen en het eerste vreugde :whistle: op dit forum mag plaatsvinden!

Ik ga even de sportschool in; te veel tapas gegeten de afgelopen dagen ;)
    groetjes, Pooltje

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hey ladies

ik sluit me ook graag aan bij jullie
    we zitte nu in de 31e mnd
    ik heb 2x een mk gehad
    en in juni gaan we weer naar de gyn
    Voor mn 2e mk die mnd bij de gyn gelopen en zwanger dus we gaan het nu nog een paar maanden zelf proberen

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    10 feb nod denk ik haha

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tot nu toe:
    Pluys zwanger (15 wkn)

Zwanger in februari
    nog niemand

Bijzonderheden
    Januari 2007 - Start cryobehandeling Caruli
    25 januari - Start IVF Conny
    februari - Start IVF met PGD Hope
    februari - Start IUI Pooltje
    2 februari - 1e FollikelMeting Conny
    maart/april - start 3e ICSI Schaapie
    maart/april - start ICSI Josien

NOD januari 2008
    30 - Josien (ronde 18 ), Pooltje (ronde 24)

NOD februari 2008
    03 - Wishgirl (ronde 8 ), Caruli (ronde 39)
    09 - Katrien Duck (ronde 9)
    10 - Danjo (ronde ?)
    20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3)
    24 - Conny75

Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...
    [/quote][/quote]

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi allemaal...

vanavond is de maagpijn iets minder... ;)

Hoe is het met de dames op ons wachtbankje:
    Josien en Pooltje?

Hier ook nog niets te zien. Ik heb wel een ontzettende trek in paprika's en schoolkrijtjes (snoep) en ik walg even van koffie...

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh trouwens... Danjo.. Welkom hier!

Ik hoop dat je je hier snel op je plekkie zult voelen...

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wishgirl: fijn dat je buikpijn iets minder is. Gewoon lekker eten waar je trek in hebt toch :) hihi

danjo: gezellig dat je hier ook mee komt kletsen. Hopelijk hoef je straks voor een andere reden terug naar de gyn en dat je zwanger bent.

pooltje: voor jou is het dus spannend nu. Hoop natuurlijk dat je niet ongie wordt en anders wens ik je veel succes met de volgende ronde IUI. Een eventueel onderzoek van die miskramen doe ik als de gyn ons dat adviseert, dus misschien als het voor de 3e keer gebeurt, maar daar ga ik niet van uit we blijven positief. Goed om te horen trouwens dat je een lekkere vakantie hebt gehad.

Hope: gezellig dat je hier vaker mee komt kletsen straks.

De rest natuurlijk ook allemaal veel succes. Ik heb mijn ovulatietesten weer binnen en vanaf dinsdag kan ik daar weer mee beginnen.

gr vruchtje

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ronde 4 wish

14. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Even een berichtje vanaf de wachtbank: ik ben misselijk en heb last van mijn buik. Ik denk steeds dat de :evil: in aantocht zijn (dus om de haverklap naar de wc), maar tot nu toe nog niets :( . Wat vind ik die wachtbank vreselijk en dan lig ik nog wel op een hele mooie nieuwe, heerlijke bank ;)
    Hoe is het met Josien en Katrien?

Danjo, welkom hier en succes met de volgende ronde.

groetjes, Pooltje

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tot nu toe:
    Pluys zwanger (15 wkn)

Zwanger in februari
    nog niemand

Bijzonderheden
    Januari 2007 - Start cryobehandeling Caruli
    25 januari - Start IVF Conny
    februari - Start IVF met PGD Hope
    februari - Start IUI Pooltje
    2 februari - 1e FollikelMeting Conny
    maart/april - start 3e ICSI Schaapie
    maart/april - start ICSI Josien

NOD januari 2008
    30 - Josien (ronde 18 ), Pooltje (ronde 24)

NOD februari 2008
    03 - Wishgirl (ronde 8 ), Caruli (ronde 39)
    09 - Katrien Duck (ronde 9)
    10 - Danjo (ronde 4)
    20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3)
    24 - Conny75

Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Danjo - zooo aangepast ;)

@Pooltje - Erg he die wachtbank! Je kan in principe testen toch he pooltje?

17. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Andere optie is dat er iets mis was met het eten en daar lijkt het op. Ik zal julie de details besparen :confused: ...

@Wishgirl, omdat ik 4 weken terug een curretage heb gehad kan het ook goed zijn dat mijn cyclus deze keer 6 weken of langer duurt. De vorige keer na mijn curretage werd ik wel na 24 dagen ongesteld en na mijn 1e MK was de cyclus ook niet veel langer. Maar nu is het anders verlopen dan vorige keer (nu alles weggehaald via operatie en vorige keer alleen restant dat was achtergebleven), dus ik kan waarschijnlijk ook niet echt vergelijken met de vorige keer... Kortom, ik weet het niet. Ik wacht daarom nog maar een tijdje af. Gelukkig is de misselijkheid wel wat gezakt, lag denk ik echt aan verkeerd eten.

groetjes, Pooltje.

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier geen goed nieuws helaas :cry:... Ik ben echt verdrietig, want ik had er een goed gevoel over. Maar ja... we kunnen blijkbaar gewoon niet 'zelf' zwanger worden. Dan maar wachten op de behandeling.

Mijn volgende NOD is trouwens 28 februari...

Liefs,
    Josien

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien balen meid

Pooltje hm afwachten meid is moeilijk ik weet het

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Pooltje - zal ik je gewoon even een week verder zetten dan?

@Josien - He wat balen meid.. en helemaal als je er zo een goed gevoel over had...
    ((((((((((((((((((((JOSIEN)))))))))))))))))))

Deel Deze Pagina