Ohhh wishgirl spannend dat het nu echt gaat beginnen. Nu op naar 2 juni, dan komt de rest vanzelf. Maar het is nu inderdaad echt dichtbij aan het komen. Hier gaat alles zijn gangetje. Deze ronde voor het laatst kans op zwangerschap zelf want vanaf volgende cyclus starten we met IUI, dus ook erg spannend allemaal. gr vruchtje
He ladies! Helaas weer geen goed nieuws vanaf hier! Ik had nog zooo de hoop, omdat ik de hele dag zaterdag niet ongesteld werd. Maar toch, de laatste keer dat ik naar de wc ging voor het slapen gaan, ja hoor, bloed! De hele dag die hoop opgebouwd en dan op het laatste nippertje nog snel de grond in geslagen.... 's Nachts ook nog giga doorgelekt (en dat in een tentje op de camping ver weg van een wc....), dus ik denk dat ik zaterdag ook maar als dag 1 neem. M'n volgende NOD is dan zaterdag 31 mei. Dan kan die pendel van Wishgirl misschien toch nog uitkomen.... [-o< Maar wil iemand me dan even op de lijst zetten voor 31 mei? Dat is dan ronde..uhm...volgens mij 13. Jeetje, dan zit ik in totaal al bijna op 20 rondes...zucht. Het moet toch een keer goed komen! En Wishgirl, super dat je eindelijk kunt beginnen! Ben echt blij voor je! Vruchtje, wat spannend inderdaad! Ik hoop dat alles goed gaat komen bij jullie! Ik hou me trouwens wel een beetje afzijdig hoor, de komende tijd. Ik word er een beetje moedeloos van.... Liefs Marije
Ik ben ook weer ongi geworden 3 juni is mn nieuwe NOD Deze maand weer follikelmetingen dus we wachten af
Het is hier inderdaad heel erg stil. Ik neem geregeld een kijkje hier, maar omdat dit niet de juiste plek is om over Jasmijn en mijn zwangerschap te schrijven (daar zijn andere topics voor), post ik lang niet altijd. @Wishgirl: Het gaat voor jou nu echt spannend worden! Ik hoop voor je dat al meteen de eerste behandeling aanslaat... [-o< @Pooltje: Veel sterkte gewenst met de operatie... @Marije & Danjo: Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit...
Voor alle meiden die ongie zijn geworden een hele dikke knuffel. Ellenk: gefeliciteerd met je nieuwe baan liefs vruchtje
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door - zij houdt de lijst bij. Tot nu toe: Pluys Lola Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Conny75 (uitgerekend november 2008) Lola1982 Zwanger in Mei Nog niemand Bijzonderheden Hope - in afwachting van 2e IVF/ICSI Josien - in afwachting van punctie mei 22 - Wishgirl start Lucrin Vruchtje24 - waarschijnlijk start IUI Poohbeer - eind mei/begin juni start IUI juni 02 - Wishgirl eerste echo IVF NOD April 2008 30 - Katrien Duck (ronde 12) NOD Mei 2008 12 - Poohbeer (ronde 33) 13 - Vruchtje24 30 - Ellenk 31 - Marije1980 (ronde 13) NOD Juni 2008 03 - Danjo (ronde 8 ) Hope, Vruchtje24 en Pooltje staan even niet bij de NOD omdat ze in afwachting zijn van verdere behandeling. Zie bovenaan bij bijzonderheden. Vergeten jullie niet door te geven als er iets veranderd moet worden op de lijst... Dat je verplaatst moet worden ofzo?
Pooltje meid heel veel sterkte een hele dikke knuf voor jou Ellenk gefeliciteerd met je nieuwe job.. Hier dinsdag de 13e na de gyn voor de eerste follm
Meiden, ik lees zeker nog jullie verhalen mee, maar heb even de tijd niet om overal op te reageren. Klinkt misschien egoistisch, maar ik denk nu heel veel aan mezelf. We gaan bijna weer beginnen met poging 2. Daar wil ik me graag op focussen. Maar ik vergeet jullie niet. Liefs Hope
Hoi meiden, Bedankt voor de knuffels en goede wensen, het heeft geholpen! Vandaag de operatie gehad en ze hebben alle verklevingen kunnen weghalen en de eileiders waren onaangetast. Wat een opluchting ! Er is nu wel nog voor 12 weken een spiraaltje geplaatst om te voorkomen dat het wederom mis gaat. Na 12 weken volgt er dan opnieuw een kijkoperatie en als alles goed is dan wordt het spiraaltje verwijderd en kunnen we weer verder met de wens. Geduld is een schone zaak, nu maar hopen dat die ooit nog beloond wordt ! Poohbeer en Vruchtje: succes met de laatste wachtdagen. Hopelijk worden jullie de volgende meiden op het 'zwanger-lijstje!'. Hope en Wishgirl, succes met de behandelingen! Ellenk: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Alle anderen succes met de nieuwe ronde groetjes, Pooltje
hope: klinkt helemaal niet egoistisch hoor dat je nu even helemaal op jezelf gefoccust bent. Heel veel succes gewenst met jullie 2e poging. Pooltje: fijn dat de kijkoperatie goed is gegaan. Inderdaad een hele opluchting dat de uitslag ook goed was. Enne ik weet zeker dat het lange wachten jullie gaat belonen All: ik ben vanochtend ongie geworden. Dus nu gaan we beginnen aan onze 1e IUI. Zal waarschijnlijk a.s. dinsdag uitgangsecho krijgen en beginnen met spuiten van gonal-f erg spannend allemaal. Wishgirl: wil je mij van de "nod lijst" van mei afhalen. Volgende nod is niet bekend. Thanks. Hoe is het met de rest van de meiden? gr vruchtje
@Wishgirl, na mijn recente miskraam is mijn volgende NOD op 9 juni geloof ik. Maar eerlijk gezegd weet ik het nu ook niet meer hoe mijn cyclus gaat lopen nu mijn zwangerschapstesten nog hartstikke positief zijn... Zet er dus maar een dik vraagteken bij bij mijn NOD... Liefs, Josien
lieve Josien, Wat vervelend meid dat de test nu nog positiever is en je eigenlijk toch zeker weet dat je mk hebt gehad. Het kan even duren voordat het hcg uit je lichaam is, maar het zou toch wel minder moeten worden lijkt mij. Sterkte in ieder geval. liefs vruchtje
Thanks vruchtje... ja, daarom maak ik me ook wat zorgen. Het kan volgens mij toch niet dat het hCG-gehalte stijgt. Als het maar niet weer een BBZ is ... Ik hoop nu maar dat er snel duidelijkheid komt. Voor mijn man vind ik het ook zo zielig. Die maakt zich enorm veel zorgen om me en is bang dat ik dadelijk weer naar het ziekenhuis moet. Ik probeer hem steeds maar uit te leggen dat ik me gewoon goed voel, maar dat gaat er bij hem nog niet helemaal in... Liefs, Josien
Ja ik kan me voorstellen in wat voor situatie je zit. (Daar heb ik ook 2 keer ingezeten alleen is bbz nooit 100% vastgesteld). Ik moest toen om de dag bloedprikken zodat ze adh daarvan kunnen zien of hcg daalt. Misschien is dat voor jullie ook een optie? En goed naar je lichaam luisteren hoor gewoon gelijk aan de bel trekken als je last krijgt van je buik (ook al is het maar weinig pijn). Snap dat het voor je vriend ook heel moeilijk is. Die maakt zich natuurlijk ook druk om jou. Pff echt sterkte meid bijna geen woorden voor deze moeilijke situatie. liefs vruchtje
Josien, heel veel sterkte meid! Ik vind het zo erg voor jullie dat het weer mis is gegaan en hoop dat het zwangerschapshormoon nu maar snel zal afnemen en het idd niet weer een bzz is. Ik voel ook erg met je man mee, ik weet hoe machteloos mijn vriend zich de afgelopen maanden heeft gevoeld omdat hij niets kon doen dan afwachten en mij steunen... Vruchtje: heel veel succes met de eerste IUI. Bij mij was de eerste IUI raak, dus wie weet is dat bij jou ook zo en volgt er een betere afloop ! @All: geniet nog van deze mooie pinksterdag 8) ! Ik moet zeggen dat het zonnetje mijn gemoedstoestand in ieder geval goed heeft gedaan. Ik neem komende week nog een vrij en ga met mijn vriend lekker fietsen door Nederland/Duitsland en daarna pakken we de draad weer op en gaat het gewone leven weer verder. Wishgirl (voor de lijst), op 24 juli heb ik weer een kijkoperatie. Als de verklevingen dan niet teruggekomen zijn wordt het spiraaltje verwijderd en begin ik weer met IUI. groetjes, Pooltje
Ik had na mijn curretage nog 14 dagen een zeer positieve zwangerschapstest. En zo ineens nam het af... een weekje daarna weer ei... Sterkte ermee hoor! Idd Pooltje dat lekkere weer doet echt wonderen. Daar word je blij van...
Idd, best jammer. Maar ik heb momenteel ook weinig te melden. Ik lees wel veel mee. Iig iedereen een knuffel van mij. Liefs Hope