Hola meiden, Alles goed met iedereen? Ik ga vanavond alweer voor de 5e keer gonal-f spuiten. Maandag fm, ik ben benieuwd. Het spuiten gaat steeds makkelijker dus dat is wel fijn. Verder staat de inseminatie "voorlopig" gepland op volgende week zaterdag. Erg spannend allemaal. Toedeloe, vruchtje
Heee lieve meiden... Ik ben hier zoo weinig en ben nog zo weinig er mee bezig op dit moment dat ik me er even niet toe kan zetten... Wie wil de lijst van me overnemen? Mag evt. tijdelijk als je het niet wil blijven doen... Ik ben er niet echt bij op het moment... sorrie...
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! [b][color=orange] Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door - zij houdt de lijst bij.[/color][/b] [b][color=violet]Tot nu toe:[/color][/b] [color=indigo]Pluys Lola Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Conny75 (uitgerekend november 2008) Lola1982[/color] [color=violet][b]Zwanger in Mei[/b][/color] [color=indigo]Nog niemand[/color] [color=red][b]Bijzonderheden[/b][/color] [color=indigo]Hope - in afwachting van 2e IVF/ICSI Josien - in afwachting van punctie [i]mei[/i] Vruchtje24 - waarschijnlijk start IUI Poohbeer - eind mei/begin juni start IUI[/color] [color=indigo][i]juni[/i] 02 - Wishgirl eerste echo IVF[/color] [color=green][b]NOD Mei 2008[/b][/color] [color=indigo]12 - Poohbeer (ronde 33) 30 - Ellenk 31 - Marije1980 (ronde 13)[/color] [color=green][b]NOD Juni 2008[/b][/color] [color=indigo]03 - Danjo (ronde 8 )[/color] [color=darkred]Hope, Vruchtje24 en Pooltje staan even niet bij de NOD omdat ze in afwachting zijn van verdere behandeling. Zie bovenaan bij bijzonderheden.[/color] [color=orange]Vergeten jullie niet door te geven als er iets veranderd moet worden op de lijst... Dat je verplaatst moet worden ofzo? [/color][/quote] meiden heb heel wat op de ljst wggehaald als er weer wat op moet schreeuw dan ffkes
Met Danjo is alles goed Zit weer op het bankje ,hebben deze cyclus follm gehad en had dus al op dag13 mn ei we wachten geduldig af
Danjo en Ellenk: jullie zitten in de wachtweken. Nu maar is hopen op goed nieuws want dat verdienen we allemaal wel. Je had je eisprong dus wel lekker vroeg he danjo? Vandaag 1e fm gehad: zat eitje van 12 en eitje van 13 mm. Woensdag terugkomen. Wel spannend hoor allemaal. liefs vruchtje
Goed vooruitzicht vruchtje. Hoeveel dpo zit je nu Danjo? Ik had ei op dag 14. Zit nu 2 maanden op 27 dagen cyclus....
De dag dat ik met de eerste spuit Lucrin mag beginnen komt dichterbij... overmorgen is het zover.. Wat dan weer zo dubbel is of lijkt is dat dit hormoon er juist voor zorgt dat alles stopgezet wordt... Een raar idee... Nog 12 dagen dat ik weer naar het ziekenhuis mag voor een echo... Hopenlijk mag ik dan met de Gonal-F beginnen... Heeft iemand hier enig idee hoe lang je dit spuiten moet tot aan de punctie?
Ik mag me hier helaas ook melden Na 2½ jaar en 7 vruchtbaarheidsbehandelingen (3x IUI, 1x IVF, 3x ICSI)was ik eindelijk zwanger! Wel in week 5 en 6 wat bloed verloren maar met de echo van 7 weken zagen we toch een mooi kloppend hartje. Een week later had ik een intakegesprek en ook toen klopte het hartje nog mooi. Gisteren had ik mijn 12-wekenecho alleen.....klopte nu het hartje niet meer....met 9w3d is het hartje gestopt....je wereld vergaat....waarom wij, waarom ons kindje, waarom...waarom...waarom Helaas is het niet anders, we moeten dit verschrikkelijke nieuws accepteren, verwerken en doorgaan. Morgen word ik gecurreteerd en dan zal waarschijnlijk binnenkort een gesprek volgen, ook voor weer een volgende behandeling. Maar we doen 1 ding tegelijk....eerst het verlies van ons zo gewenste kindje verwerken....en jezus wat is dat moeilijk zeg....
"Weer zwanger willen worden na..." als het wat langer duurt! Deze lijst a.u.b niet zelf updaten. Wil je op de lijst of heb je een aanpassing geef deze dan even aan Wishgirl door - zij houdt de lijst bij. Tot nu toe: Pluys Lola Triessie (uitgerekend 29 oktober 2008) Conny75 (uitgerekend november 2008) Lola1982 Zwanger in Mei Nog niemand Bijzonderheden Hope - in afwachting van 2e IVF/ICSI Josien - in afwachting van punctie mei Vruchtje24 - waarschijnlijk start IUI Poohbeer - eind mei/begin juni start IUI juni 02 - Wishgirl eerste echo IVF 24 - Danjo gesprek Juli 24 - Pooltje kijkoperatie NOD Mei 2008 12 - Poohbeer (ronde 33) 30 - Ellenk 31 - Marije1980 (ronde 13),danjo ( ronde 8) NOD Juni 2008 Hope, Vruchtje24 en Pooltje staan even niet bij de NOD omdat ze in afwachting zijn van verdere behandeling. Zie bovenaan bij bijzonderheden. Vergeten jullie niet door te geven als er iets veranderd moet worden op de lijst... Dat je verplaatst moet worden ofzo? pooltje je staat erbij Ginny meid wat vreselijk ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen meid Dikke knuf voor jou
Ginny veel sterkte meis... Wishgirl, daar ben je weer.... helaas (of gelukkig) kan ik je vraag niet beantwoorden....
Ik ben er nog wel idd... maar tis zo een rare periode waarin ik zit... Aan de ene kant ben ik wel een stap verder, maar aan de andere kant is er nog steeds stilstand... Ik ben blij als ik weer een paar weken verder ben... Liefs, Wishgirl
Ginny.... Ik heb nog niet gereageerd op je... is niet zo mooi van me... Ik vind het ontzettend erg voor jullie dat jullie dit hebben moeten meemaken en ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen. Ik hoop ook dat je hier steun mag vinden.... Dikke knuf van mij... Liefs, Wishgirl
Hoi Meiden! Ik kwam even kijken hoe het hier met jullie gaat! En een dikke knuffel voor jullie allemaal! Liefs Lola
Thanks Lola Vruchtje heel veel sterkte vandaag Hoop dat alles een beetje meevalt Kan me zo inzien dat het heel spannend is allemaal