Wish, mijn duimen blijven de komende dagen hard werken voor je! Ik hoop dat alles toch goed komt en je komende week de punctie hebt. Sterkte met alle spanningen en de dieptepuntjes, hopelijk leidt het allemaal toch nog tot een heel mooi hoogtepunt !
Telefoon gehad van de arts! Mijn waarde was nog wel weer gestegen maar dat had de arts ook wel verwacht... Dat gebeurt meestal volgens haar... Gisteren was ie 19.000 en vandaag was ie 24.000. Morgen moet ik weer heen voor echo en bloedprikken... De arts heeft er goede hoop in dat het wel goed komt.. Ergens twijfel ik zelf wel... maar goed... we zullen zien...
Hallo meiden Ik kom me hier ook melden, vorig jaar was ik na onze 3de IVF zwanger van een tweeling, helaas hebben we niet lang mogen genieten van ons geluk. Inmiddels zijn we al weer ruim 8 maanden verder en ben ik nog steeds niet zwanger. Vandaag 1ste fm gehad na 1ste ronde clomid, maar helaas geen goed nieuws. Links zit een cyste van 3cm, woensdag moet ik terug voor een controle echo om te kijken of de cyste groter wordt. Maar ik weet al dat de volgende cyclus een rust cyclus zal zijn en daarna zal ik bij de volgende cyclus op dag 1,2 of 3 een echo krijgen en dan gaan we veder kijken hoe nu verder...
Hoi Naatje, Helaas welkom hier... Ik hoop wel dat je hier veel steun zult vinden en herkenning... De cystes ken ik maar al te goed.. het zijn rotdingen.. gooien alles in de war... Ik hoop voor je dat ie niet verder zal groeien... Misschien is ie zelfs wel verdwenen Heb ik ook een keer gehad.. ene dag cyste... 2 dagen later cyste weg Zou mooi zijn... Succes!
Ik ben vanmorgen weer naar de arts geweest... Ze hebben net gebeld...en mijn waarde is gezakt! Van 24.000 naar 22.100. Nog lang niet voldoende natuurlijk... maaaaar het is aan het zakken... Ik hoop zo dat ie morgen of overmorgen voldoende gezakt is en dat er toch nog een punctie kan plaatsvinden... Ik drink me ook heeeeelemaal te pletter in het water... Ik moet morgenvroeg wel weer terugkomen voor een echo en bloedprikken, maar dat wist ik al...
Wishgirl, Ja dat zou mooi zijn als dat rot ding vanzelf weer weg zou gaan. Wat fijn dat je waardes aan het zakken zijn, ik hoop dat je waardes snel genoeg gezakt zullen zijn voor een punctie..ik voor je!
Wish, ik duim voor je meid! Ik heb net een kaarsje voor je aangestoken en hoop dat het enorm gaat helpen! Liefs, Josien
Heee meiden... Nou net telefoon gehad uit het ziekenhuis... en jullie duimen hebben absoluut geholpen... Dank jullie wel! Uitslag was super! Waarde was nu 11.000. Donderdag punctie! JOEHOE! Ik heb me ook een water gedronken... hahaha Ben er natuurlijk heel blij mee, maar ik zie er ook tegen op hoor... oef...
Wish, da's heel mooi ! Heel veel succes donderdag met de punctie en het vervolgtraject. En de duimen blijven gewoon doordraaien hoor! Naatje, welkom hier. Het moet een erg moeilijke periode voor je zijn geweest en ik wens je heel veel sterkte en succes met de nieuwe poging. Hou vol, hoe moeilijk het soms ook is. Hier kan je al je verhalen kwijt en we zullen ons best doen om je op te vrolijken en te steunen waar nodig. En voor iedereen die een steuntje in de rug kan gebruiken, positieve energie straalt jullie kant op. Ik zit weer even in de positieve sferen, nooit geweten dat ik zo blij kon worden van een goede fikse ongesteldheid. Het aftellen is begonnen, nog iets meer dan een maand en dan is het dag dag spiraaltje en kom maar kom maar zaadjes ! groetjes, Pooltje
wish mooi dat je donderdag voor de punctie mag,,,,wens je veel succes en sterkte tijdens de punctie.....ik ga nu slapen had toen straks gebeld en kreeg amber maar toen was jij in speeltuin...en hing je op...maar mooi nieuws gr heidi
Pooltje, dank je voor je lieve welkom! Wishgirl, dat is heel mooi nieuws! Maar het gaat gewoon door hoor, nu voor een mooie oogst! Hier ook wat positiever nieuws gekregen vandaag. Tijdens de controle echo voor de cyste was de cyste niet meer te zien. Wel zagen we dat er rechts en links een aantal kleine follikels zaten en links een grotere van nu ongeveer 12mm. Dus eigenlijk zag het er nu allemaal heel normaal uit. Ik vertelde na de echo dat ik mandagavond tijdens mijn werk links flink pijn heb gehad en dat ik het idee had dat er iets was gesprongen en dat ik daarom gister voor dat ik ging werken een ovulatietest had gedaan en dat deze tegen het positieve aan was en dat ik er nu helemaal niets meer van snap. Ik had deze test extra meegnomen om hun te laten zien. De fertilliteitsverpleegkundige zei dat het misschien ook zo kon zijn dat de cyste die we maandag op de echo hadden gezien een hele grote follikel was geweest en dat ik een hele vroege eisprong heb gehad door de clomid. De test is dan ook van een dag na mijn ovulatie, volgens die theorie. Daarom moet ik vrijdag weer terug om te kijken of de follikel van 12mm links doorgroeid en volgende week dinsdag moet ik mijn progestan waarde laten prikken. Als de follikel niet meer doorgroeid en mijn progestan waardes hoog zijn, dan was het een hele vroege eisprong. Allemaal erg verwarrend dus, maar eigenlijk wel heel goed nieuws. Vanmiddag weer een ovulatietest gedaan en deze was een stuk vager dan die van gister, dus begin wel een beetje in de theorie van de vroege eisprong te geloven. Maar voorlopig zit er niets anders op dan rustig af te wachten.
hoi hoi allemaal... Vandaag voor de punctie geweest en tis me 300% meegevallen... Het was ook zo klaar en ik heb eigenlijk niets gevoeld... Scheelt weer Er waren 11 eicellen... Zaterdag hoor ik hoeveel er hier van bevrucht zijn en of ze goed genoeg zijn voor een terugplaatsing en/of cryo's... Is het goed genoeg heb ik maandag waarschijnlijk de punctie... Ik merk wel dat ik nog steeds wat duffig ben...
He Wish, Super zeg! Zit het toch nog mee! Hopelijk een paar goede bevruchtingen! Ik heb (eindelijk) weer een positieve ovulatietest. Deze maand dus weer geen 28 dagen cyclus...dat is wel jammer, maar ok. Ik heb gelukkig m'n ei weer ontdekt! Liefs Marije
Wish, ik ben blij te horen dat de punctie goed is gegaan en is meegevallen. Ik blijf voor je ! Spannende dagen voor je. Heb je nog wat afleiding de komende dagen of is het onmogelijk om je gedachten te verzetten? Succes! Naatje, hoe is het met jou? Ik hoop dat de echo morgen goed is het inderdaad een vroege eisprong was. Wordt dan gekeken worden of je dan een lagere clomid dosis moet krijgen, om je cyclus beter in de hand te krijgen? Hoe is het met de rest van de meiden? groetjes, Pooltje
Wishgirl, 11 eicellen dat is een hele mooie score! En fijn te horen dat de punctie is meegevallen. Nu beginnen de spannende dagen, ik voor je! Marije1980, fijn dat je je ei gevonden hebt! Pooltje, ik ben heel benieuwd wat ze nu gaan doen als het een vroeg eisprong is. Maar volgens mij komt een eisprong op dag 11 wel vaker voor bij clomid. Maar ik hou jullie op de hoogte
Ik kom net uit het ziekenhuis voor de FM. Follikel die woensdag links te zien was van ongeveer 12mm was vandaag niet veel meer gegroeid zo'n 13mm. Ik heb de maandag echt mij eisprong gehad, de cyste was dus een grote follikel van 30mm. Gelukkig hebben we om de dag geklust, dus er bestaat een goede kans ! Dinsdag moet ik bloed laten nemen voor de progesteron waarde, woensdag krijg ik hier telefonisch te uitslag van. Al met al is dit dus mijn 4de dag op het wachtbankje, zonder dat ik dat wist. Ze rade me aan pas te testen 4 dagen na mijn NOD, dus daar ga ik me aan proberen te houden!
Vanmorgen heb ik uitslag gekregen van het ziekenhuis... Van de 11 eitjes zijn er 4 bevrucht tot 3-cellig nu. Hoeveel er teruggeplaatst gaan worden kan ze nu nog niet zeggen...dat hoor ik maandag. Om 14.15 uur heb ik de terugplaatsing. Als ze van heel goede kwaliteit zijn wordt er 1 teruggeplaatst en van mindere worden er 2 teruggeplaatst...