Spannend Wish, ik duim voor je! Andere meiden: dikke knuffel, ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is!
Hee allemaal, Ik kreeg helemaal geen berichten meer dus ik dacht het dit draadje is doodgebloed. Maar nee val net met de neus in de boter! Wish, heel veel sterkte vandaag! rest dikke knuf!
Hoi meiden... Dank jullie wel voor alle lieve woorden en succeswensen...! Gisteren was dus de terugplaatsing... Ze hebben 2 eicellen teruggeplaatst wat dus inhoudt dat ze van mindere kwaliteit zijn, maar wil niet zeggen dat ze niet voor een zwangerschap kunnen zorgen... Net iets meer kans nu omdat het er 2 zijn De andere 2 waren niet goed genoeg om in te vriezen... dus die mogelijkheid heb ik niet... 7 juli mag ik testen...
Wishgirl, Ik hoop dat jullie 2 emmy's een mooi plekje gaan zoeken om de aankomende maanden te blijven wonen
Afwachte nu dus wish spannend Hier straks naar de gyn dus ook spannend kijken wat ie te zegen heeft Ellen nog wel wat berichten hier maar niet veel
Succes Wish met je embryootjes! Ik duim met je mee. Danjo jij ook succes bij de gyn ik hoop dat je er wat aan hebt, aan dat wat ie te zeggen heeft
ik heb vanmorgen mijn progesteon waarde laten prikken. Morgen zou ik de uitslag krijgen. Maar net ging hier de telefoon, het was het ziekenhuis. Ik schrok me rot, dacht dat zal wel slecht nieuws zijn dan. Maar het was goed nieuws, mijn waarde waren 26. Dit gaf aan dat ik een eisprong heb gehad! De fertilliteitsverpleegkundige vertelde me dat ze overleg had gehad met de gyn en ze stelde voor om 6 maanden clomid voor te schrijven en mij in eigen beheer te geven. Ik moet dan zelf mbv ovulatietesten mijn eisprong dedecteren. Dan hebben we vanaf nu een half jaar een goede kans te proberen zwanger te worden. In september moet ik toch ook weer contact opnemen met de gyn die mij in februari heeft geopereerd om evt. een HSG of een laproscopie te doen. Maar eigenlijk hopen ze dat dit niet nodig zal zijn. Nou dat hoop ik ook!
Oke beter naatje dus nog even zelf aan de klus Hier bij de gyn geweest we gaan in augustus starten met IUI moet donderdag bellen omdat ik dus clomid moet slikken en pregnyl moet gaan spuiten Over die pregnyl moet ik bellen omdat ik dit zelf moet spuiten nou geen probleem Dus we wachten nu op mn ongi en dan nemen we een maand rust
Zo zeg, spannende tijden hier! Wish, spannend hoor! Ik hoop dat ze gewoon lekker allebei blijven zitten! Naatje: fijn dat je in elk geval je ei hebt gehad nu! En ook lekker dat je gewoon in eigen beheer alles kunt gaan doen straks! Danjo: fijn dat je ook eindelijk mag beginnen! Een maandje rust is ook wel lekker, groot gelijk! Wij hebben vandaag uitslag gehad van het zaadonderzoek. Het was "redelijk optimaal", het was alleen een beetje traag. Waar je een score van 50 tot 100% moet hebben hadden wij 44%. Geen idee wat het allemaal betekent. Maar vrijdag gaan we voor het eerst naar de gyn, dus die zal het ons wel vertellen... Ik heb nog wel goede hoop!
Danja, idd hier nog even zelf klussen En jullie in aug jullie eerste IUI, spannend he! Ik hoop dat het dan snel raak is
Hallo dames.. Wish wat een goed nieuws Hier gaan de duimen heel hard draaien! Danjo ook heel veel succes in augustus! Voor alle andere dames, ook daarvoor hoop ik dat jullie snel zwanger zullen zijn! Groetjes SAM
@Danjo - Eindelijk schot in de zaak zie ik! Gelukkig... En dan hopen dat het heel snel succes zal hebben! @Naatje - Ik hoop ook dat je binnen het half jaar zwanger zult worden meid! En wat een goed nieuws dat je een eisprong hebt gehad! Super... duimpies draaien hier voor je! @Marije1980 - 44 % is idd nog om hoop te houden Morgen dus naar de gyn! Ik hoop dat je heel veel goed nieuws zal krijgen meid... Duimpies draaien hier ook voor jou... Alle meiden... dank jullie wel voor jullie lieve woorden en steun... Zelfs meiden die ik eigenlijk al heel lang niet meer gezien heb komen me een hart onder de riem steken... Super! Zelf weet ik niet wat ik er nog mee aan moet... Ik ben snip maar dan ook snip verkouden.. Heb alles vastzitten en hoest me de longen uit mijn lijf! Snachts doe ik bijna geen oog dicht! Ik kan me niet voorstellen dat dat een goede basis is om zwanger te worden! Gelukkig heeft mijn dochter vandaag haar laatste schooldag... morgen schoolvakantie!
@Ellenk - Ik zie nu net dat jouw banner weer op cyclsudag 2 zit... Weer niet gelukt meid.... Zucht! Dikke knuffel van mij!
ellen balen meid grrrr Nou hier tempje ook weer gezakt dus zal vandaag of morgen wel ongesteld worden
He balen danjo... Gelukkig heb je het lichtpuntje dat je nu echt met de IUI mag beginnen... tenminste in augustus...
Zo meiden ik ben ook weer terug van vakantie. Heb het heerlijk gehad en even helemaal niet bezig geweest met zwanger worden of de mmm echt heerlijk is dat. Straks receptje halen voor 2e ronde iui die start als ik volgende week ongie wordt. Wishgirl: spannend zeg dat je nu 2 emmy's in je buik hebt. Ik duim zo hard dat die er de komende 9 maanden blijven zitten. Danjo: aan de ene kant fijn dat jullie ook kunnen beginnen met IUI in augustus. Aan de andere kant natuurlijk vervelend dat het nodig is. Ik hoop dat IUI het voor jullie mag gaan doen. Marije: hoe was het bij de gyn vandaag? De rest van de meiden ook suc6 gr vruchtje
Jip. Had ei een dagje eerder dus ook dagje eerder ongi. nu met 26 dagen. Maar goed dus ook sneller weer verder Danjo verdorie, maar ook een stapje dichter bij je IUI *knuf* Wishgirl: You Go Girl! Make it happen! We blijven duimen voor iedereen....