Tot nu toe: Pluys zwanger (15 wkn) Zwanger in februari nog niemand Bijzonderheden Januari 2007 - Start cryobehandeling Caruli 25 januari - Start IVF Conny februari - Start IVF met PGD Hope februari - Start IUI Pooltje 2 februari - 1e FollikelMeting Conny maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien NOD februari 2008 03 - Wishgirl (ronde 8 ), Caruli (ronde 39) 08 - Pooltje (ronde 1) 09 - Katrien Duck (ronde 9) 10 - Danjo (ronde 4) 20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3) 24 - Conny75 28 - Josien (ronde 19) Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...
@Pooltje - ik heb je ook meteen even op ronde 1 gezet dan... want je bent dan in ronde 1 na je mk... Gelukkig voel je je weer wat beter...
Josien, wat jammer om dit te lezen, had het je zo gegund... Heel veel sterkte met weer de teleurstelling en het opladen voor de MM! Wish girl: goed dat je mijn NOD een week verzet hebt. Als ik eind volgende week nog niet ongesteld ben zal ik toch eens een test wagen. Groetjes en weltrusten voor degenen die nog aanwezig zijn op het forum. Ik ga me met een goed boek - ben 'memoirs of a geisha' aan het lezen - in mijn bed nestelen en hopen dat ik me morgen weer helemaal oke voel. Pooltje
Josien: ontzettend balen zeg, kan me voorstellen dat je hier heel verdrietig van wordt. Sterkte ermee en nu proberen met positieve gedachten de icsi behandeling in te gaan want het gaat hoe dan ook goedkomen. Pooltje: die wachtweken zijn ook killing. Ik vind die laatste wachtweek altijd het ergste van alles. Katrien: hoe is het met je? all: hier gaat het goed voel de zijkant van mijn buik dus vermoedt dat ei (tjes) aan het groeien zijn. Nog een paar dagen en dan hoop ik mijn eisprong weer te krijgen. liefs vruchtje
Drukke dagen voor jou vruchtje haha En zie dat je gaat trouwen op Balie super meid Wish hoest bij jou morgen nod of niet spannend hoor rest van de ladies we wachten weer af en duimen rustig verder
Het is inderdaad rustig op vandaag op dit forum. Misschien zijn de anderen aan het genieten van een mooi dagje? Zit er voor mij niet in vandaag, het blijkt dat ik geen last had van opkomende of verkeerd eten, maar een buikgriep onder de leden heb. Gelukkig heb ik een goed boek en een lieve vriend die voor me zorgt! groetjes, Pooltje
Ik was eigenlijk bijna zover dat ik dacht zwanger te zijn, maar vanmorgen begonnen met beetje zalmkleurige afscheiding en inmiddels is het rose en lag er bij het plassen een stukje rood weefsel in de wc. Dus het zal wel weer niet raak zijn... Ik wacht het nog wel even af...
@wishgirl: balen zeg , sterkte meid! Het is zo frustrerend om (bijna) te denken eindelijk zwanger te zijn en dat dan weer verloren te zien gaan. Helaas kennen de meeste hier dat gevoel maar veels te goed...
@ Josien, allereerst een dikke knuffel voor jou! Was te misschien te mooi om waar te zijn, maar toch steeds weer hoop. Heel herkenbaar! Hopen dat het met ICSI wel gaat lukken...! @ Wishgirl, ook een dikke knuffel voor jou! Op z'n zachtst gezegd 'balen' dat je je weer moet opmaken voor de volgende ronde... @ Danjo; welkom hier... gezellig dat je meekletst, want het is inderdaad af en toe nog wat stil hier... @ Vruchtje; wanneer heb je weer een FM? @ Pooltje; beterschap! @ All; Ik heb de hoop deze ronde weer opgegeven. Een aantal dagen terug had ik gevoelige (.)(.) maar nu voel ik niets meer wat op een zwangerschap kan wijzen. Dus nu maar lekker van het mooie weer genoten en een stuk met onze hond gelopen... 'Hopen' dat ik snel ongesteld wordt, anders kan ik geen kuur meer doen voor de wintersport. Weer een verplichte pauze... daar zit ik echt niet op te wachten! Allemaal veel succes met wachten, klussen, eitjes broeden enz. Daniëlle
Katrien: ik krijg nooit een fm. Ik gebruik die ovu testen vanaf dag 15 t/m 18. Ik blijf voor jou duimen hoor meid het is pas definitief over als je ongesteld bent. En hoop natuurlijk dat je geen verplichte pauze hoeft te houden omdat je met wintersport gaat. Wel lekker trouwens dat je op wintersport gaat Wishgirl: Oneeeeee wat ontzettend K(*&^% dat je ongie bent geworden. Knuffel voor jou. pooltje: vervelend zeg die buikgriep. Laat je inderdaad maar lekker vertroetelen door je mannetje. danjo: krijg het inderdaad lekker druk ja, maar wel leuk druk en dan weer die rot wachtweken Sorry voor degene die ik misschien vergeten ben.
@ Wish balen meid ..maar koppie op he @ Katrien borsten zeggen niks meid beide keren zwanger na ei veel last maar voor nod helemaal niet meer...Duim voor je @ Pooltje beterschap meid ik heb 3 weken geleden ook gehad en goed ziek geweest 5 kilo afgevallen @ Vructhje maar wel een leuke periode ook goed voor je gedachten Hier na ei veel last van krampen etc nu nergens geen last van nou we moeten nog een klein weekje GEDULD zucht
Ja voor mijn gedachten is het inderdaad wel goed. Vorige week zat ik er ook echt even doorheen. Dat van die kijkoperatie kwam rauw op me dak vallen had daar nooit over nagedacht. Ik dacht als het iets wordt wordt het IUI, maar niet dus. Voor jou weer spannend nog een week geduld. Dat wachten is altijd killing he. Duim voor je meid jullie zijn ook al zo lang bezig. liefs vruchtje
Ja in augustus mits ik nog niet zwanger ben. Bij die 2 keer dat ik zwanger ben geweest hebben ze niets in de baarmoeder kunnen zien, was toen ongeveer 6 wkn zwanger. Of het waren dus hele vroege miskramen of buiten de baarmoeder dat hebben ze dus nooit kunnen vaststellen met zekerheid. Ze willen met die laproscopie kijken of er geen verklevingen, vleesbomen, polypen zitten etc. Fijn dat de wachtweken je meevalt gr vruchtje
Ja operatie zelf valt heel erg mee Ik heb hem zelf niet gehad maar zie bij ons op de afdeling wekelijks mensen die het krijgen Maar goed wel weer jammer dat het weer moet he pff Nou wij wachten nog tot mei en ga dan bellen voor IUI Hoop gewoon heel stiekem dat ik voor die tijd zwanger raak en dat het goed mag gaan Maar dat hoop ik voor iedereen
Fijn om te horen dat de operatie zelf mee valt. Maar ik blijf positief. En hoop dat het niet nodig zal zijn. Ik blijf duimen voor ons allemaal. Ik hoop voor jullie ook dat je voor mei zwanger bent en lekker niet hoeft te bellen voor de IUI. Fijne avond nog! groetjes vruchtje
Ik heb intussen wat meer verlies. Geen bloed nog... Tis nu rose afscheiding zeg maar en bij het plassen verlies ik momenteel niets. Wel heb ik wat roseachtig in mijn slip intussen... Khad eigenlijk al wel verwacht dat het nu wel doorgebroken zou zijn eigenlijk...
@ Wishgirl... ik blijf heel erg duimen hier.......! @ Danjo, bedankt... maar ik reken er niet op. Vorige keer dat ik zwanger was voelde ik dat aan alles! Maar goed, we zullen zien...