nee in mijn geval ook niet. Terwijl ik 3 weken na curretage al weer een eisprong had en op tijd geklust! Hoe is ie Danjo? Long time no see...
Heee dames... Ik wou jullie dit nog even laten weten... een last is van mijn schouders gevallen...! Oef... Zoals jullie kunnen zien op de echo is er 1 babietje aanwezig... en het hartje klopte al Ik zou volgens de echo 6 weken en 1 dag zijn... maar ik laat de banner mooi zo staan Over 3 weken mag ik terugkomen! Ik zet de echo ook even in mijn album... Jeeee wat ben ik blij!
Gefeliciteerd wish met je goeie echo Ellenk ben hier idd weinig doe alleen wat kletsen op mn eigen topic en voor de rest weinig oeps Maar hier is alles goed hoor bij jou ook?
Wish, gefeliciteerd met de mooie echo \/ ! Dat geeft de mens weer moed! Zelf heb ik ook goed nieuws want het zit erop, de hopelijk laatste hysteroscopie. Alles zag er goed uit van binnen, er was nog een kleine verkleving maar volgens de arts stelde dat niks voor want hij hoefde er alleen tegenaan te duwen met zijn kijkertje en hij was weg. Verder zag alles er mooi uit, beide eileinders goed zichtbaar en toegankelijk en is het spiraaltje dus verwijderd. Volgens de arts zijn de verklevingen weg en komen ze niet meer terug. Ik moet zeggen dat ik nog wel moeite heb om zijn optimisme helemaal te delen, maar ik ga mijn best doen ! Er volgen nu in principe geen controles meer, tenzij ik toch niet meer (goed) zou menstrueren in de toekomst. Het recept dat ik mee heb gekregen is 'zwanger worden' maar dat hoefde de dokter mij niet te vertellen, dat is iets dat ik al drie jaar wil maar dan wil ik dit keer wel eens een goede afloop en een mooi klein wondertje van ons tweetjes in mijn armen kunnen houden. Dus wij gaan er weer voor ! groetjes, Pooltje
Dank jullie wel meiden... Zooo Pooltje... al met al goed nieuws! Nu idd je houden aan het recept: zwanger worden Succes meid! Tis je gegund!
Pooltje wat een fijn nieuws dat de verklevingen weg zijn.(en blijven!) Succes en ik hoop dat je snel een klein wondertje van jullie twee mag vashouden. Hier is de weer weg en tel ik al af naar de iui van volgende maand.