Ellenk, de duimen doen weer hun best! Hopelijk volgende week weer reden voor een vreugde dansje! groetjes, Pooltje
Nou hier spreekt een blonde muts. Natuurlijk giga slecht geslapen vanacht. ging ik om half 6 testen (maar ik had om half 4 nog geplast) had ik ff niet aan gedacht. En aangezien ik de hele avond liters water had gedronken leek mijn pee ook water.. Nu denk ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien maar alleen als je heel goed kijkt. Heb hem nog ff vergeleken met die van woensdag en die is echt wit. Dusssssssssssssss heb nog 1 testje en die ga ik dan morgen maar doen met GECONCENTREERDE pee! Maar nog steeds geen bloed en dat is een goed teken. Vanacht auwie boobs ook goed teken Daar houd ik me dan maar aan vast. Mijn langste cyclus ever is dit iig al....
OOOH dat komt wel goed met jou Ellenk ! Morgen verwachten we je op ons topic Feliciteren doe ik je mrogen dan wel
Klinkt alvast goed Ellen... Maar idd... laten we nog even de "slimmere" test van morgenvroeg afwachten hihihi
Ellenk spannend meid ik hoop het voor jullie. Ik duim me te pletter, maar ehh streepje verschijnt er niet zomaar gr vruchtje
Je kunt hem alleen bijna niet zien en misschien wil ik hem gewoon te graag zien. Och we zien morgen wel... Hoe voel jij je vruchtje?
Hoi Ellen, Ik ga heeeel hard voor je duimen! Maar het klinkt al heel positief. Duim duim duim duim duim
lekker doen Ellenk Vruchtje hoest met jou meid zat vanmiddag nog aan je te denken moet toch goed komen deze maand met zoveel zaadjes
Whahhhhhh Ellenk van harte gefeliciteerd! Danjo: lief dat je aan me hebt gedacht. Ik heb net een testje gewaagd en heb een licht streepje......kan het nog niet geloven allemaal. Ik denk dat ik ook nog even straks langs ziekenhuis rij voor bloedtest dan weet ik zeker hoe of wat. liefs vruchtje
ja vruchtje mn gevoel zit wel oke dan Oh soms heb ik dat he gisteren dacht ik ineens die vruchtje zou wel eens zwanger kunnen wezen en wat een lichte streep nou dat moet goed komen dacht ik zo
lief jullie berichten. Staat een test in mijn album En danjo duim dat het voor jou ook snel raak is met IUI en ook voor jou natuurlijk Marije