elke zwanerschap is anders he Maar snap je wel gewoon die stok achter de deur houden vanhet is niet raak
Goedemorgen meiden, ik heb een verslag van mijn gesprek onder mijn eigen topic geschreven, dus wie wilt lezen............................ ga je gang. Ik had gezegd dat ik vanaf nu wat vaker zou meeschrijven hier. Maar ik merk toch aan mezelf dat ik ga doemdenken als ik bepaalde verhalen lees. niet perse hier maar in het algemeen op het forum. Terwijl ik gewoon moet proberen om mijn eigen instelling terug te krijgen. Dat ik het niet in de hand heb, dat mijn man en ik ons deel hebben gedaan, door niet te roken en te drinken en door gezond te eten, en dat we er verder geen invloed meer op hebben. maar pfff dat is moeilijk. Maar ik ga het zeker wel proberen, want ik moet wel positief de behandeling ingaan, anders heeft het helemaal geen zin. Ik zal daarom, om mezelf te beschermen, wel regelmatig meelezen en ook wel reageren, maar ga proberen om niet meer dagelijks op het forum te zijn. Daarbij merk ik het ook weer aan mijn polsen, dan nu ik op meerdere topics weer intensief meeschrijf, ik weer veel klachten heb. ( de bekende grens bij fybromyalgie ) Dus zowel voor geest als voor lichaam ga ik proberen iets gedoseerder te lezen en posten, zodat ik me wat meer kan focussen op andere dingen. Liefs Hope
Hope, ik heb je verhaal gelezen en heel veel succes de komende tijd! Je hoeft je absoluut niet verontschuldigen als je bepaalde data niet wilt delen of minder of niet meer op een forum post. Als posten op een forum jouw kan helpen om om rust te vinden dan is dat fijn, maar als je er onrustig van wordt vanwege negatieve verhalen of 'druk' om je verhaal te moeten vertellen, dan is het heel normaal als je afstand neemt van het forum. En ook richting je vrienden en familie moet je zelf besluiten wat je met hen wilt delen. Hoe goed hun belangstelling en medeleven ook altijd bedoeld is, ik weet uit eigen ervaring dat te veel medeleven en belangstelling extra belastend voor jezelf kan zijn en dat kan je er niet bij hebben als je in de IVF of ICIS behandelingen zit. Dus echt, denk aan je zelf en maak je niet druk om anderen! Wij weten heus wel dat je met ons meeleeft ook al post je niet meer op het forum. Nogmaals heel veel succes en sterkte en ik hoop dat jullie wens alsnog mag uitkomen. groetjes, Pooltje
Heel veel succes hope, ik sluit me helemaal bij Pooltje aan! Doe waar je je goed bij voelt. @ All; ben een beetje emo hier.... vanmorgen kamergenoot verteld dat het deze maand weer niks wordt, en net verteld hij mij (gelukkig heel tactisch) dat zijn vriendin zwanger is van de tweede. Ik was vorig jaar een maand eerder uitgerekend dan haar en zit nu nog met niks. Zij hebben al uitzicht op de tweede!
Het is hier vannacht echt doorgebroken en ik baal als een stekker! Zelfs met 3 eicellen nog niet zwanger... En ik had zo een goede hoop deze keer... Nog 1 strootje nu in het ziekenhuis en dan ist maar afwachten of ik nog verder kan of niet...
Tot nu toe: Pluys zwanger (15 wkn) Zwanger in februari nog niemand Bijzonderheden Januari 2007 - Start cryobehandeling Caruli 25 januari - Start IVF Conny februari - Start IVF met PGD Hope februari - Start IUI Pooltje 2 februari - 1e FollikelMeting Conny maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien NOD januari 2008 30 - Josien (ronde 18 ), Pooltje (ronde 24) NOD februari 2008 03 - Caruli (ronde 39) 09 - Katrien Duck (ronde 9) 10 - Danjo (ronde 4) 20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3) 24 - Conny75 NOD maart 2008 06 - Wishgirl (ronde 9) Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...
Ligt het aan mij of zouden jullie dat ook hebben? 3 en half jaar bezig om zwanger te worden inmiddels en dat is voor mij heel erg lang en mijn geduld begint stilaan op te raken.. Nu zit ik bij een mailgroep en de een die zit foto's over de lijst te sturen over een neefje ofzo van haar die net geboren is (tweede voor dat stel).. en niet 1... Nee een stuk of 15.. Zucht! En een ander op dit forum zit te verkondigen dat haar hond bevallen is van 7 puppies... En daar vliegen de foto's ook van over de lijst... Ik kan hier niet tegen.. Ik heb niets met dat neefje.. ken hem niet eens... en de rest van de lijst ook niet en met die hond heb ik ook niks...
Hoi Wishgirl en Katrien: helaas, ook ik ben inmiddels al ruim de twee jaar proberen zwanger te worden gepasseerd en inmiddels zijn er vriendinnen die later zijn begonnen al voor de 2e keer zwanger. Of vriendinnen die in eerste instantie helemaal geen kinderen wilden onverwachts toch zwanger :x . Dit is helaas de harde realiteit. Voor sommigen is zwanger worden (en blijven) geen probleem, voor ons helaas gaat dat niet op. Ik word er ook moedeloos van, maar probeer toch vertrouwen te houden dat het ons ook een keer zal lukken 8-[ ! Pooltje
Hope heel verstandig ik heb ook een tijd ff afstand genomen Mij heeft dit goed gedaan Mn hele leven draaide alleen maar om het zwnger worden Dikke knuf Katrien Kan je net ff niet erbij hebben he maar jou tijd komt ook meid Wish dikke knuf voor jou Bah het is ook niet meer leuk zo he En pooltje zo is het maar net de wereld is kei hard en soms denk ik ook waarom ik en die niet eens voor een kind kunnen zorgen zijn met een poep en een scheet zwanger So be it 2008 gaat voor ons alle ons jaar worden
Hope: Ik heb je verhaal ook gelezen en inderdaad lekker doen waar je je goed bij voelt. Af en toe afstand nemen van het forum (hoe moeilijk dat soms ook is) heeft mij ook goed gedaan. Succes meid. Katrien: kan me voorstellen dat zulk nieuws niet leuk is om te horen. Ik ken ook om me heen mensen die al zwanger zijn van de tweede. Best pijnlijk en frustrerend. Maar kop op meid je bent nog niet echt ongie toch! Wishgirl: balen dat het echt heeft doorgezet, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Pooltje: Je hebt gelijk de wereld is soms hard. Maar wat danjo al zegt het komt goed voor ons allemaal. all: hier gaat alles goed. 1ste werkdagje zit er al weer lekker op. Morgen weer beginnen met die ovulatietesten ben benieuwd........... gr vruchtje
hey meiden, bedankt voor jullie opbeurende woorden. Gaat inmiddels wel weer beter... Hier inderdaad nog geen spoor van ongi, maar ook geen enkel zw-kwaaltje. Ik heb het opgegeven deze maand... Nu weer een verplichte pauze, anders ben ik tijdens de controle-echo's in Tsjechië.... Ga mijn bed in, beetje moe van alle emoties... Dikke knuffel!
Tot nu toe: Pluys zwanger (15 wkn) Zwanger in februari nog niemand Bijzonderheden 25 januari - Start IVF Conny februari - Start IVF met PGD Hope februari - Start IUI Pooltje 2 februari - 1e FollikelMeting Conny 28 Februari - Caruli evaluatiegesprek maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien NOD januari 2008 30 - Josien (ronde 18 ), Pooltje (ronde 24) NOD februari 2008 09 - Katrien Duck (ronde 9) 10 - Danjo (ronde 4) 20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3) 24 - Conny75 28- Caruli (Ronde 40) NOD maart 2008 06 - Wishgirl (ronde 9) Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn... meiden ik heb mijn dingen aangepast maar ik krijg het plaatje niet mee zou iemand het voor mij kunnen doen, en evt uitleggen hoe ik het mee over kan nemen?
Net een vette positieve ovulatietest ben er heel blij mee. Vanavond dus maar even klussen en morgen avond. Er staat in die bijsluiter ei vindt plaats binnen 24 tot 48 uur. Hoe moet ik dat intepreteren dat je je ei dus pas 24 uur NA die positieve test kunt hebben. Als het vanaf NU zou zijn had er toch wel gestaan binnen 0 en 48 uur. Hoop dat jullie mij antwoordt kunnen geven. Manlief weet het ook niet. liefs vruchtje
Tot nu toe: Pluys zwanger (15 wkn) Zwanger in februari nog niemand Bijzonderheden 25 januari - Start IVF Conny februari - Start IVF met PGD Hope februari - Start IUI Pooltje 2 februari - 1e FollikelMeting Conny 28 Februari - Caruli evaluatiegesprek maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien NOD januari 2008 30 - Josien (ronde 18 ), Pooltje (ronde 24) NOD februari 2008 09 - Katrien Duck (ronde 9) 10 - Danjo (ronde 4) 20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3) 24 - Conny75 28 - Caruli (Ronde 40) NOD maart 2008 06 - Wishgirl (ronde 9) Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...
Hoi hoi... Klopt ik neem meer afstand van het forum maar niet van dit topic hoor... Ik heb met dit topic zoiets van... we weten hoe het voelt wat een ander meemaakt... Op een ander topic schrijven meiden die meteen in een tweede ronde alweer zwanger zijn of nog eerder.. en daar kan ik niet tegen en nu het allemaal toch wel somber is bij mij kan ik dat nu niet aan...
Snap je helemaal meid dikke knuf voor jou we komen er met zn allen wel Vructhje als ie posi is is je ei in aantocht dus alleen vanav klussen moet genoeg zijn maar doe lekker waar jezelf zin in heb