@ Katrien: balen meid maar goed om te lezen dat je nu al weer positief naar de volgende ronde kijkt. En gelukkig heb je ook een heel lekker vooruitzicht met de wintersport 8) ! @ Wish girl: moet voor jou helemaal moeilijk zijn, ik hoop echt dat het je lukt in de volgende kans! Een goede vriendin van mij wil ook heel graag kinderen, maar heeft geen geluk op relatiegebied en heeft nog niet de stap durven zetten om het alleen te proberen. Ik weet wel dat ze daar over nadenkt, maar dat is denk ik een moeilijkere stap om te nemen dan de stap die je als 'stel' neemt wanneer je besluit te proberen voor kinderen te gaan. Ik ken verder heel jouw situatie niet dus misschien speelt er bij jou heel iets anders, maar ik hoop hoe dan ook dat het je mag lukken en liefst over niet al te lange tijd, zoals ik alle meiden (en natuurlijk ook mezelf) op het forum gun ! @ All: ik blijf toch maar mijn temperatuur in de gaten houden, ook al kan die veranderd zijn door de MK. Voorlopig lijk ik nog steeds in de fase voor eisprong te zitten (nu al ruim 5 weken), hopelijk duurt dat nu dan nog wel een paar daagjes want mijn vriend is een weekend weg... Ik word er moedeloos van want wil zo graag verder . Maar dit weekend ga ik genieten van het mooie weer, de racefiets staat klaar en morgen ga ik het koppie maar eens lekker leegfietsen. Alvast een fijn weekend allemaal en tot later. Pooltje
heerlijk he dit weer heb mn huisje bijna weer helemaal spik en span Hier nog steeds niks masar wel de tekens dus we wachten nog ff weer af
Pooltje: ik wist niet dat een mk je temperatuur in de war kan brengen. Vervelend inderdaad dat je nu al 5 weken in de fase rond je eisprong zit wordt je ook moedeloos van. Sporten is voor mij ook een goede uitlaat klep dus veel plezier met de racefiets. Danjo: Neeeeee ik wil het niet lezen dat je ook ongie bent geworden verdorie zeg. Joh ik zal die kant ook wel weer op gaan over kleine 2 wkn haat het echt die ongie's. All: ik heb ook lekker genoten van het weer op terrasje zelfs even gezeten vanmiddag met cappucino echt genieten en ontspannen. Fijn weekend alvast iedereen. gr vruchtje
Tis niet anders meid wel weer lekker veel krampen pff zo maar weer wat asprines nemen Mijn temp na ma was erg van slag begin er ook niet meer aan want wordt er dol van
Tot nu toe: Pluys zwanger (15 wkn) Zwanger in februari nog niemand Bijzonderheden 25 januari - Start IVF Conny februari - Start IVF met PGD Hope februari - Start IUI Pooltje 2 februari - 1e FollikelMeting Conny 28 Februari - Caruli evaluatiegesprek maart/april - start 3e ICSI Schaapie maart/april - start ICSI Josien NOD januari 2008 Pooltje (ronde 24) NOD februari 2008 20 - Vruchtje24 (ronde 2), Triessie (ronde 3) 24 - Conny75 28 - Caruli (ronde 40) 29 - Josien (ronde 19) NOD maart 2008 06 - Wishgirl (ronde 9) 08 - Danjo (ronde 5) 09 - Katrien Duck (ronde 10) Wil je ook op deze lijst? Geef dan even de gegevens door aan Wishgirl zodat ze je op de lijst kan zetten. Kijk een in de lijst wat we nodig zijn...
Ik zit me hier nu voortdurend af te vragen waarom ik steeds terugkerende cystes heb... Fert zegt alleen maar dat ze het niet goed weet, maar dat het heel goed mijn leeftijd kan zijn... Ik ben nog maar 33.... zucht Verder zit ik dan weer te denken... Ik had dun baarmoederslijmvlies... maar zou het toch niet raak kunnen zijn? Je hoort wel vaker van cysten in de eierstokken tijdens een zwangerschap En dan denk ik weer... Maak jezelf nou niet gek.. Je bent niet zwanger! Morgen over een week mag ik voor een intakegesprek naar Groningen...
hmmm redelijk... Ik ben zoooo ontevreden nu over mijn fert.arts... en het feit dat ik nog niet zwanger ben en hoe ik behandeld ben de afgelopen periode... Ik ben zooo benieuwd hoe het in Groningen zal gaan... En hoe is het met jou?
gaat wel goed Zit alweer op dag 3 gaat snel zo Ongi was hier met 1,5 dag alweer weg Mannetje is een beetje grieperig ik heb weer een koortsblaar erg leuk allemaal
Tis absoluut niet leuk meer.... En heb nu het idee dat ze gewoon lekker snel van me afwillen en ze zegt de ene keer dit en de andere keer weer dat bwegghh
Heb het wel eens vaker gehad Wish een korte ongi Maak me er niet druk om Hoest verder met de ladies hier
Nou ik heb vanmorgen dus voor zeker even getest... Gewoon het even weer uit mijn systeem te hebben zeg maar... Zoals ik zelf ook al wel verwacht had... negatief! Maar dan is het nu ook goed zo... Kan ik weer zonder vragen op dat punt verder... En hoe is het met jou?
Ja goed maar erg vervelend heb een koortslip en hij word alleen maar groter snk snik Ik ga ff wat boodschapjes halen en geld pinnen ga vanav weer lekker zwemmen