Hoi hoi, Wij zijn net in onze 1e ronde voor een brusje voor onze dochter! Ik moet (als het goed is) volgende week ongesteld worden (hoop ik natuurlijk niet) Nu heb ik alleen de laatste paar dagen steeds van die soort lichte krampen in mijn buik. De ene keer voelt het een beetje alsof ik ongi moet worden de andere keer voelt het alsof ik heel nodig naar het toilet moet, maar dan kan ik gewoon niet. Heb een paar dagen geleden al een laxeertabletje genomen omdat ik echt het gevoel had dat ik 'verstopt' zat, maar hier kwam niet heel veel resultaat op (lekker fris...) Ik wil er gewoon niet teveel mee bezig zijn ook omdat het pas onze 1e ronde is maar toch denk ik steeds: zal ik misschien toch geluk hebben en zwanger zijn?? Iemand die dit misschien herkent? Liefs J
nee, geen idee??? Spannend hoor! Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Is dit de 1e ronde na de pil? Je kan paar weken na stoppen met de pil wel wat buikkrampjes krijgen omdat je eierstokken en je baarmoeder weer actief worden, wat je tijdens de pil niet meer had. Veel succes in ieder geval!! Liefs Lotte
He Lotte, Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Dacht misschien zwanger te zijn, maar nu toch niet meer. Ik denk inderdaad dat alles weer op gang komt en dat ik daar last van heb. We wachten rustig af wanneer de duivels komen! In ieder geval bedankt voor je reactie! Liefs Jelisa
maar je mag best een beetje hopen hoor!! Dus misschien krijg je komende week wel je ovulatie! En dan kan het natuurlijk ook meteen raak zijn! Wie weet! Succes in ieder geval! liefs Lotte
Hoi Jelisa, Wat grappig, ik kwam precies met deze vraag op dit forum terecht. Ik heb ook een soort krampjes in mijn buik, maar ben niet ongesteld. Hoezo denk je nu dat het geen zwangerschap is? Je hoort wel eens van vrouwen dat ze het vanaf het begin wisten, nog voordat ze overtijd waren. Maar goed, het zou mijn eerste zijn, en ik heb echt geen idee hoe dat voelt. Ik be trouwens niet net gestopt met de pil (of in mijn geval Nuvaring), ik ben al een paar maanden "clean" . Ik leef dus met je mee, maar heb niet echt een antwoord. Ik hoop voor je dat je eerste gevoel klopte!
Hoi zilvervosje, Ben jij al overtijd dan? Ik dus nog niet. Tja ik was weer zo eigenwijs om er vandaag weer een test tegenaan te gooien omdat ik echt dacht dat ik zwanger was. Maar duidelijk: niet zwanger. Ik weet natuurlijk niet wanneer ik ongi moet worden dus misschien test ik wel veel te vroeg. Maar ik weet niet, ik denk dat ik het misschien toch te graag wil. Maar ik had er wel een goed gevoel over ookal is het de 1e ronde. Ik hoop voor jou dat het deze keer raak is! Ben je wel regelmatig ongi of niet? En in de hoeveelste ronde zit je nu dan? Liefs Jelisa
Hoi Jelisa, Nee, ook niet regelmatig... en het stomme is, ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Ik was er niet echt mee bezig doordat het zo druk was op mijn werk. Dat je nu een negatieve uitslag hebt kan trouwens ook zijn omdat je te vroeg getest hebt, maar dat wist je vast al. Wat spannend he... dan neem je eindelijk de beslissing dat een kleintje welkom is, en dan wil je hem ook meteen hebben. En dat stomme lijf dat je voor de gek houdt... of niet. Ik voel me inmiddels al vrij geschift Wat jij? Sterkte, ennuh.. duimen maar
haha! Hier nog een hoor! ik ben er de hele dag maar mee bezig. En als mijn vriend dan thuis komt van het werk wil ik het hem het liefst vertellen dat ik al getest heb en dat ik er zo mee bezig ben, maar dan verklaart die mij voor gek, dus dat zeg ik dan maar niet. Maar inderdaad, dan wil je een tweede en dan mag die meteen komen! En dat geld voor een eerste net zo!! Je lijf kan je inderdaad zo voor de gek houden!! Ik had toen ik voor mijn eerste kindje stopte met de pil vrij lange cyclussen: 30,30,29,29,31,42,43!! Dus ik ben benieuwd hoe dat nu zit. Ik ga maar uit van 30 dagen. Het kan inderdaad zijn dat ik te vroeg getest heb, maar ja ik wacht het maar af hoor. Ik wil jou heel veel succes wensen en hopen dat we maar gauw (weer) zwanger mogen zijn! Liefs Jelisa
Hoi hoi........ spannend allemaal he ! Natuurlijk ben je er de hele tijd mee bezig ! Zeker in de 1e ronde. Ik heb in een vorige relatie vijftien rondes mn best gedaan maar niet gelukt. Naarmate we een aaantal rondes verder waren nam het wel wat af hoor ! Ben nu met mn nieuwe vriend ook in ronde 1 en merk dat het nu weer veel meer leeft als toen in bijvoorbeeld ronde 14. Na die vijftien rondes bleek in het ziekenhuis dat hij ggen goed zaad had en na een aantal weken kwam ik erachter dat hij vreemd ging :x Ik ga er vol goede moed weer aan beginnen en dan zien we wel waar het schip strandt ! Heel veel succes meiden............
Goh, het had mijn verhaal kunnen zijn... Ook wij hebben al een kleintje en zijn nu in de 1e ronde voor een brusje, sinds een paar dagen heb ik echt megaveel krampen in mijn buik en kreeg er vandaag ook nog eens rugpijn bij.... Ik was alweer helemaal vergeten hoe het aanvoelde het 'ontpillen', maar bij vlagen komt het nu weer terug, whahahaha. Hoe oud is jullie kindje??? Net wat ook al gezegd werd; natuurlijk kun je in de 1e ronde hartstikke zwanger raken, misschien heb je te vroeg getest? Gewoon je gemiddelde van 30 dagen aanhouden en op je NOD testen (als je het volhoudt hahahaha). Succes hoor! Liefs vanaf hier.
He Fem, Ons kindje is nu 9 maanden. Ik denk eigenlijk ook dat ik aan het 'ontpillen' ben maar dit heb ik niet zo gehad toen ik voor ons dochtertje stopte met de pil. Vandaar dat ik steeds denk: zou het dan toch?? Ik weet wel zeker dat ik mijn ei heb gehad en dat we ook rond die tijd geklust hebben, maar ja het moet maar allemaal op de goede plek op de goede tijd samenkomen he haha! Misschien is het bij jou ook raak? Heb jij al enig idee hoe het zit met je cyclus dan? Ik hou inderdaad mijn cyclus van 30 dagen aan. En dan zien we wel! Anders gewoon vrolijk door naar de volgende ronde! Ik wens jou in ieder geval ook veel succes!! Hoe oud is jullie kindje trouwens?? Liefs Jelisa
Hoi Fem, ook bezig? Spannend he? Ik vind het heel frustrerend, er is geen nieuws, en ik huppel een beetje tussen van de daken schreeuwen en in het geheim met mijn vriend bezig zijn. Hebben jullie het net besloten? En Belin, dat zal naar geweest zijn! Ik ben blij dat je nu in een betere relatie zit! Ik hoop dat het nu sneller gaat! Wat leuk dat je nu ook weer van die eerste ronde kriebels hebt! Grappig he, Jelisa... mijn vriend snapt het ook nog niet helemaal. Het zou ook onze eerste zijn, dus het is voor ons allebei een beetje spannend. Hij wil wel klussen, maar vind het idee van een kindje ook wel een beetje ver van zijn bed. (dat klinkt raar...) In het kader van "u vraagt wij draaien" bleek mijn test vandaag trouwens negatief. Geen probleem, volgende maand gewoon doorklussen (ook geen opgave, haha!) Heb jij inmiddels al meer zekerheid? Leuk hoor, een tweede!
He Zilvervosje, Hoeveel dagen was je dan overtijd? Misschien later nog eens een testje proberen? Ik heb nog geen zekerheid hoor. In mijn banner staat over 3 dagen kan ik testen maar als ik de cyclus van 30 dagen aanhoud zou dat dus over 2 dagen zijn. Ik heb er al 2 testen tegenaangegooid maar allebei dik negatief. Kan te vroeg zijn of ik ben gewoon helemaal niet zwanger en ik ben bang voor het laatste. Ik denk ook vaak: wat ben je toch vreselijk bezig ermee, je hebt toch al een mooi dochtertje! Soms voel ik me dan ook wel eens schuldig tegenover haar net alsof ik niet genoeg zou hebben aan haar. Maar ja zwanger worden is toch iets spannends en wat ik graag wil! Mocht je toch niet zwanger zijn dan wens ik je veel succes in de volgende ronde!! Ik denk dat ik ook naar de volgende ronde ga! Liefs Jelisa
Hoi Jelisa, Niet schuldig voelen hoor, volgens mij is het bij de tweede net zo spannend als bij het eerste kindje! Ik schrik echt van mezelf, hoe sterk dat gevoel ineens is. Je tweede kindje is net zo gewenst, dat vind ik super mooi! Geen idee trouwens wanneer mijn eisprong was en wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Voor mijn gevoel ben ik nu behoorlijk overtijd, maar ik weet het niet zeker. Het was zo druk op werk dat er nogal wat dingen aan me voorbij zijn gegaan. Ik weet dus niet of ik te vroeg ben gaan testen. Afwachten maar! Het is ook geen ramp als het deze maand nog niet gebeurt. De sex is geweldig (dat mag best wel even zo blijven ) en dan kunnen we ook wat aan het idee wennen. Heb je trouwens wel een test die 1 of meer dagen voor de NOD kan meten gekocht? Anders zou het nml. nog best goed kunnen. Ik las op deze site zelfs van een vrouw die pas een week na NOD positief testte.
Hoi prinsesje, jij ook al? Ik ben blij dat ik op dit forum meer meiden ben tegen gekomen met dezelfde gevoelens in de buik. Al lijkt het voor mij op dit moment loos alarm... ik hoop dat het voor jou wel raak is!
He Zilvervosje, Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat mijn banner helemaal niet klopte. Ik heb nog niet 3 dagen tot NOD maar 6. Ik had 2 dagen geleden getest met de cb die je 4 dagen voor NOD kunt gebruiken. Maar nu snap ik helemaal waarom die negatief was omdat ik nog ver voor NOD ben. Maar goed, kan evengoed wel kloppen omdat ik gewoon niet zwanger ben. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook 1 week na NOD. Fijn dat de sex bij jullie goed is! Dat geeft ook geen druk van: nu MOETEN we hihi! Heel veel succes hoor!
Hey meiden, Ik kom me ook effe melden @ Jelisa: Onze dochter is nu ruim 20 maanden, in november wordt ze alweer 2, wat gaat dat hard zeg, ze gaat nu echt praten, ik vind het geweldig. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.... en wil toch een tweede, hahahahaha. We wisten al een tijdje dat we nog een kindje wilden, maar nu voelde het gewoon goed, dus... we gaan ervoor! Ik heb geen idee wat mijn cyclus doet, zie ook mijn handtekening, niet echt stabiel, hm . Ach, we zien het wel. Bij onze dochter was het in 1 keer raak, dus dat zal wel geen tweede keer lukken denk ik... maargoed, je weet maar nooit, een mens mag hoop hebben he! Mijn NOD is trouwens 07 augustus (ik zit nu verder te lezen en zie staan dat je nog 6 dagen moet! Dus hopelijk toch te vroeg getest dan!?) @ Zilvervosje: Ik heb het wel tegen mijn ouders verteld, met name omdat mijn vader heel erg ziek is. Hopelijk is het snel raak (maarja, dat willen we allemaal wel ). Ben je trouwens al overtijd dan...? Jammer van de negatieve test, hopelijk heb je te vroeg getest *duim duim voor jou*. @ Prinsesje, oh bah he die buikpijn , ik weet er helaas alles van, wisten we maar iets he, als we zwanger zijn is die buikpijn niet zo erg (zo denk ik dan) maar vind het wel erg als het ongi-buikpijn is, hahahaha . Nog een paar dagen dan mag je testen!!! Hier zijn de krampen al iets minder geworden, maar ik ben wel vreselijk moe (zou het? Zou het...? Hahahahahaha), heb ook ineens heel erg dorst, toen ik mijn zwangerschapssymptomen opzocht in het 'eerste symptomen' topic zag ik staan dat ik erg dorst had en heel erg moe was. Hmmmmm.....
Hoi Fem, Wat naar van je vader! Hoe vinden je ouders het, dat je aan het proberen bent? Vast heel spannend ! Veel sterkte, met het proberen en met je vader!
@ Zilvervosje, ja, ze vinden het wel leuk, ik hoop dat mijn vader het nog mag meemaken.... @ Prinsesje, vreselijk he die onzekerheid... wist je nou maar iets he... Gelukkig hoef je nog maar een paar dagen, wanneer wil je gaan testen, op de NOD?? Hier weer krampen trouwens
Hallo allemaal, Wij proberen al ongeveer een jaar zwanger te raken, en het is iedere keer zo een teleurstelling als je denkt dat het zover is en je wordt ongi.. Nu denk ik ook dat het zo is, maar ik durf het aan de andere kant niet echt te hopen. Ik heb al ongeveer anderhalve week van die kleine steekjes links en recht onderin mijn buik en ben steeds smiddags rond een uur of drie ofzo ineens heel erg moe, net of ik een dag keihard gewerkt heb. Nu een heel raar gevoel in mijn buik, een soort samentrekkend gevoel in het midden ergens. En ik was gisteravond en vanmorgen licht misselijk. Durf nog niet te testen, weet ook niet precies wanneer ik ongi moet worden. Wel regelmatig, maar ik dacht vorige maand nu ga ik er niet meer aan denken en dus heb ik ook niet in mijn agenda gezet wanneer ik ongesteld was, en nu weet ik t dus niet precies! dom he?! ik denk afgelopen vrijdag of maandag ofzo. Maar dan zal een test ook nog niet posi zijn denk ik. Volgens de dokter is een test pas echt zeker als je een week tot twee weken wacht.. Wie herkent iets in mijn verhaal??