Hallo allemaal, Ook ik ben net nieuw hier.. Ik begin aan de 2e ronde van kinderen krijgen . Ik ben 35 jaar en heb 2 dochters van 15 en 12. Ik ben na 10 jaar alleen mijn kinderen te hebben opgevoed een nieuwe man tegen gekomen en we willen heel graag nog een kindje. Ik lees de laatste dagen heel veel op het net, maar ik kan weinig mensen opsporen die ook voor de 3e keer moeder willen worden waarbij er 12 jaar tussen zit. Op 3 november mijn mirena laten verwijderen. (op de eerste dag van mijn ong!) Gisteren was mijn eisprong en ik kan zeggen dat ik weinig geduld heb! Het is voelt weer hellemaal nieuw en kan niet wachten. Groetjes van de lente
Welkom . Van weinig geduld weet ik alles af ik ben ook pas op 11 okt gestopt met de pil en deze maand was helaas niet raak . Maar goed ze zeggen geduld is een schone zaak... nu eens kijken waar ik deze kan krijgen (geduld) Succes voor jou
Volgens mij schrijven er nog wel wat vrouwen die een leeftijdsverschil tussen de kinderen hebben. Ik verplaats je vraag naar: zwanger worden, misschien krijg je daar wat meer bruikbare reacties Heel veel succes in elk geval! Elmo (moderator)
Ik heb er geen ervaring mee, ben in verwachting van ons eerste kindje. Kan me voorstellen dat het erg spannend is allemaal, maar wel superleuk, ik hoop voor je dat het snel raak is! En volgens mij heb ik nog wel meerdere dames gezien hier waarbij er een groot leeftijdsverschil tussen de kinderen zit.
Hoi Lente, Ik kan alleen maar zeggen: go for it... 35 is toch ook niet zo oud en ik denk dat je kids het toch ook wel leuk vinden om zo`n klein hummeltje erbij te krijgen. Ik ben zelf 28 en heb nog meer broers en zussen waarvan de oudste 43. Ik en een andere zus zijn uit het 2e huwelijk van mijn vader. Mijn ouders schelen 13 jaar en mijn vader had al 5 kids toen hij met mijn moeder trouwde. mijn moeder was zelf net begin 20 dus tja, die wilde ook een gezin en daar zijn mijn zus en ik uitgekomen. Ik vind het heerlijk om oudere broers en zussen te hebben hoor.... Hoop voor je dat het snel raak is
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hoi Lente, Misschien kun je Nessy vragen? Ze komt regelmatig bij ons in het topic: Zwanger worden met medicatie'. Zij heeft meerdere kinderen en de jongsten zijn 14. Voor haar zit er dus 14 jaar tussen. De oudste is 19 meen ik. Succes! Emma
Hi lente Ik ben 39 en nu zwanger van 3e, oudste wordt over maand 14 en jongste bijna 12. Ook ik met nieuwe partner. dus ze bestaan nog wel.. taarten met ouwe eitjes die het nog keer willen proberen. Zijn er meer hoor.. zoek maar in clubs topic 35 jaar en ouder...
Hoi Lente1973, Allereerst van harte welkom op het forum! Ik heb je berichtje verplaatst naar Zwanger worden en samengevoegd met je andere bericht daar 'Weer zwanger worden na 12 jaar?'. Groetjes, Wendy