Hallo allemaal, Ik ben in aug gestopt met de pil en ben nu 11 dagen overtijd. Ik heb al 6 zwangerschapstesten gedaan maar allemaal negatief. Ik heb meestal een regelmatige cyclus en voel ook nog niets aankomen. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Alvast bedankt!
ik denk dat je nog aan het ontpillen bent, ben je al ongesteld geworden na het stoppen(dus niet van de pil.) het kan namelijk wel 6 maanden tot een jaar duren voordat je weer ongesteld bent.. en als je al wel ongesteld bent geworden dan hoef je niet perse een regelmatige cyclus te krijgen dus nog ff afwachten.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Ik denk zelf dat het ook van het ontpillen komt. Liefs wolly
Hoi Angela, Bdankt voor je reactie. Ik ben al wel een keer ongesteld geworden nadat ik met de pil ben gestopt. Afgelopen maandag ben ik na huisarts geweest en weer een negatieve test, zij gaven aan dat ik over een week moet terug komen als er niets is veranderd. Voor dat ik aan de pil ging, was ik altijd wel regelmatig, maar we zien het wel, denkt nu ook zelf dat het ontpillen is! Groetjes Jara
Hallo Joan, Allereerst van harte welkom hier! Ik heb je berichtje verplaatst naar het onderdeel Zwanger worden, omdat ik denk dat je daar meer en betere antwoorden gaat krijgen en om het forum overzichtelijk te houden. Zoals anderen ook al aangaven zou het kunnen dat je zolang overtijd bent doordat de pil nog aan het uitwerken is. Mocht je het toch niet vertrouwen, dan kun je natuurlijk altijd even contact opnemen met je huisarts. Groetjes, Wendy