Hallo Ik ben 1 nov bevallen van een mooie jongen helaas is hij levenloos geboren met 39w5d maar de kinderwens is nog zo diep en willen toch weer gaan voor een kindje. Nu is mijn vraag wanneer waren jullie weer voor het eerst ongestelt en wanneer is het weer mogelijk om zwanger te worden. Hoe lang hebben jullie er over gedaan om zwanger te worden na de bevalling? owja en wanneer zijn julolie begonnen met ovu testen? grt Vonnie
Hoi vonnie, Allereerst gefeliciteerd maar ook gecondoleerd met jullie zoon. Helaas kan ik erover mee praten. Ik ben na zo'n 3 maanden weer ongesteld geworden. (ik hoop dat je er op voorbereid bent dat de 1e keer wel heel heftig is?) Wij zijn ook gelijk weer druk aan de gang gegaan met zwanger willen worden. Want zoals je al zegt die kinderwens blijft.... Wij zijn nu in ronde 3 beland en kan je zeggen dat het voelt alsof het al maaaaaanden is.... Ik wens je dan ook heel sterkte en succes voor de komende periode. Liefs Moettie
Hoi Bedankt voor je andwoord!! Tja Valentijn leefde nog vlak voor de bevalling begon ik begon om 21 uur om 23.30 is Valentijn in mijn buik overleden en om 00.18 is hij geboren. Ik heb 3 pubers Valentijn was een nakomeling en die is ook niet zonder slag of stoot gekomen, want ik gebruikte de prikpil al jaren in japril 2008 ben ik ermee gestopt in jan 2009 werd ik weer langzaam ongi...toen via de Gyn gelopen bleek me man nog eens verminderd vruchtbaar te zijn in nov 2009 een Hsg gehad die niet door spoelde dus die werkte niet in jan 2010 een kijk operatie gehad en feb 2010 zwanger geworden van Valentijn. Mijn man was wel gestopt met roken en is zink gaan slikken 4mnd voor ik zwanger werd of dat er iets mee e maken had weet ik niet. maar ben zo bang dat het lang gaat duren of dat het helemaal niet gaat lukken. grt Vonnie
meid sterkte! Na de bevalling heb ik 2 weken gevloeid. toen was het 4 dagen over en toen werd ik ongi.
Dat is snel!! Dn had je al heel vroeg je eisprong. Ik ben nu 16 dagen geleden bevallen en ben nog lichterlijk aan het vloeien maar dat is al een week zo dan komt er ff niks en dan komt er weer ff wat slijm met bloed!! Ik ben benieuwd wanneer ik weer ongi word ze zeggen met 6 a 8 weken en dan heb je weer een eisprong met 4 a 6 weken of dat klopt weet ik niet want hoor ook veel dat sommige maanden niet ongie worden. ik zou balen als het zo lang zou duren. Dit omdat ik eigenlijk snel weer zwanger wil worden of in iedergeval weer wil beginnen omdat mijn man verminderd vruchtbaar is. Liefs
hoi, gefeliciteerd en gecondoleerd! mooie naam trouwens! bij mijn valentijn heb ik 3 weken gevloeid en paar dagen later mn ongi bij madelief 4 weken gevloeid en nog geen ongi.. succes en hopelijk heb je gauw een posi test in je handen
Heftig! Ik heb een collega'tje die vorig jaar haar kindje laat in de zwangerschap verloren heeft ( voldragen kindje ) nu zou het een jaar geleden zijn dat ze hun kindje verloren zijn en inmiddels is ze alweer 30 weken zwanger. Dus bij hun is het ook vrij snel weer "gelukt"
Jeetje.....Ik krijg echt kippenvel van dit soort akelige zaken..Sterkte en gecondoleerd in ieder geval.. (mag ik vragen wat de oorzaak was? Was alles verder wel gewoon goed, tijdens de zwangerschap enzo..? (sorry..ik weet effe niet of het onbeleefd is dit te vragen..Als je geen antwoord wilt geven heb ik daar alle begrip voor!) Wat betreft het vloeien: Na de bevalling heb ik zo'n 4 weken gevloeid. Afgelopen dinsdag ben ik weer voor het eerst iongi geworden, zo'n 3 maanden dus.. Heel veel succes meis! Ik hoop dat je snel een nieuw wondertje mag verwelkomen! Groetjes!
zo heftig om te lezen...de angst van iedere moeder! jullie kindje was gewoon helemaal klaar voor de grote wereld en heeft het niet mogen meemaken...wil alleen maar zeggen: heel veel sterkte en neem de tijd om het verlies te verwerken, dat komt een eventueel volgend kindje ten goede...hoop dat jullie wens snel in vervulling mag komen.